Defenses
- formiguetes
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Defenses
Hola! Algú em sabria aconsellar alguna cosa per les defenses EFECTIVA?? que li hagi anat bé al vostre fill/a.. No busco el miracle però almenys que en comptes d'agafar 10 virus, n'agafi 5.... ja m'enteneu... Ha començat l'escola br. aquest setembre i no para!! té 17 mesos.
He sentit anomenar l'Osito Defensor (que és de la mateixa línia que l'ostio sanito mocosete..), o homeopatia! Li vaig donar probiotics durant una setmana però no sé si serveixen per "protegir".

He sentit anomenar l'Osito Defensor (que és de la mateixa línia que l'ostio sanito mocosete..), o homeopatia! Li vaig donar probiotics durant una setmana però no sé si serveixen per "protegir".

Re: Defenses
A mi m'ha anat bé oscilloccinum, son uns tubs d'homeopatia, es dona un cop per setmana
- formiguetes

Però l'oscilloccinum no és per quan ja està malalt??
Nosaltres estem amb l'Inmoglukan..de moment no ha enxampat gaire cosa comparat amb l'any passat... Potser tb és degut a que ja està "més inmunitzat.."...
Jo els meus fills els hi donc des de el setembre al maig, ajuda a que no ho hagafin refredat...
Jo li dono propolis tota la temporada.a veure si va be
- formiguetes

Vaig preguntar a la farmacia per l'oscilloccinum i em van dir que potser era massa petita per prendre-h... Té 17 mesos.. I el Munostim ho coneixeu?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |