pell molt sensible, crosta làctea..

Alèrgies, otitis, problemes..

mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

pell molt sensible, crosta làctea..

EntradaAutor: mar2012 » dj. nov. 05, 2015 1:39 pm

Hola marones,

A veure si em podeu ajudar. El meu nen de 17 mesos té una pell molt delicada. fa unes setmanes, li va sortir de cop i volta una urticària pels braços i la cara; li va sortir després de la dutxa, i vaig dur-lo al cap d'urgències, pensant que era una al·lèrgia. El doctor de guàrdia, em va dir que havia estat una reacció al·lèrgia, però que no sabíem a que. cal dir que després de mitja hora, ja tenia la pell bastant normal, i que li va marxar tot. Els dies següents li anava sortint algun "garnet" que li marxava al cap d'una estona, sense més ni menys, li'n tornava a sortir en un altre lloc... Finalment vam anar a fer proves d'al·lèrgia i han sortit negatives (ara ja fa dies que no li'n surt), i la doctora em va dir que podia ser degut a un virus de gastroenteritis que havia passat, junt amb la pell super sensible que té.. Us volia demanar si em podeu recomanar alguna crema hidratant per pells atòpiques i sensibles, o algun oli..
A part encara té molta crosta làctia.. Li he posat oli d'oliva,. oli d'ametlles dolces.. i res.. ara li estic posant kelual, .. Alguna recomanació?

Moltes gràcies!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: pell molt sensible, crosta làctea..

EntradaAutor: jaruma » dv. nov. 06, 2015 2:22 am

Hola,

el meu fill en principi no té pell atòpica, però també li surten granets i taques després de passar virus. Jo el banyo amb una llet de la marca Welleda que no necessita aclarar-se. Queda força hidratat només amb una miqueta que n'hi posi a l'aigua, però de vegades també li poso oli de calèndula de la mateixa marca. El cabell li rento amb un xampú diferent, perquè si no li queda tot greixós. I el banyo dia sí dia no, o fins i tot menys, perquè si no la pell se'n ressenteix.

Sobre la costra làctea, al meu li va caient a poc a poc, així que no sé què aconsellar-te.
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: NYITUS » dv. nov. 06, 2015 7:37 am

Hola,
Prova alguna crema natural de coco de l'herboristeria, el coco és molt nutritiu i hidratant.
ImatgeImatgeImatge
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dv. nov. 06, 2015 10:27 am

El meu nen també tenia molta crosta làctea i tampoc em va servir de res ni l'oli d'oliva ni res d'això. Al final, la pediatra em va recomanar Sebacur Gel Pediátrico i oli en un llum. Li va marxar i mai més li ha tornat a sortir.
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 06, 2015 11:47 am

El meu nen tenia la pell un pèeeel atòpica. Lo just perquè se li notés que estava més seca del normal, que s'irritava un pèl més de l'habitual o que el pediàtre m'aconsellés banyar-lo sense sabó i el menys possible. De fet, quan era molt petit, segons què menjava, si s'embrutava la cara, li sortien tot de granets. Era el que més evidenciava que tenia la pell delicada.

També va tenir crosta làctea. Encara era grandet, que encara tenia i molta.
El vaig portar a la meva dermatòloga, que la recomano mooooltissim és una doctora molt transparent i molt pràctica: es la Dra Solé, està a DERMAS, a ps de gràcia, i atén a diverses mutues.
Ella em va dir que contra la crosta làctea no es pot fer res que sigui efectiu. Tot el que facis (oli, kelual,..) el que fa és estètic: "treu" la crosta mentre ho utilitzes, però a la que ho deixes de posar... patam, santornem-hi. Així que ens va recomenar que ho utilitzessim si teniem algun tipus de festa o celebració, perquè estèticament a les fotos el nen sortís mono, però que no esperessim que el kelual ho arreglés, perquè no.

Per lo dels granets, ni idea.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::