Faringitis
- formiguetes
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Faringitis
Bon dia! la meva filla (17 mesos) té faringitis.. i a doctora diu que també li veu uns puntets a les amígdales... i que li donem Apiretal (o Efferalgan). El cas és que ahir hi va anar el meu marit al metge, i jo m'he quedat amb alguns dubtes (típic en les mames, que sempre tenim preguntes
). Pel que tinc entès, l'Apiretal és paracetamol... però no antiinflamatori com el Dalsy.. oi? Si té faringitis com és que ens recepta paractamol si la nena no té febre??? el cap de setmana va anar d'urgencies perquè tenia febre per la faringitis, i li van donar Dalsy pq era antinflamatori.. i ahir anem al metge i ens diuen que Apiretal..
. I es que a mi això de medicar-la em posa negra... i com a mínim vull estar-ne segura!
Alguna mama amb experiència en faringitis???
). Pel que tinc entès, l'Apiretal és paracetamol... però no antiinflamatori com el Dalsy.. oi? Si té faringitis com és que ens recepta paractamol si la nena no té febre??? el cap de setmana va anar d'urgencies perquè tenia febre per la faringitis, i li van donar Dalsy pq era antinflamatori.. i ahir anem al metge i ens diuen que Apiretal..
. I es que a mi això de medicar-la em posa negra... i com a mínim vull estar-ne segura!Alguna mama amb experiència en faringitis???
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Faringitis
Aquí una mama amb experiencia en moltes "ITIS"
Normalment nosaltres quan té faringitis Dalsy cada 8 hores, i un esprai homeopàtic que es diu "PLANTSPRAY" http://anefp.vademecum.es/fichatecnica-+-MED40099
Si han tingut febre llavors si antibiòtic, però sino el que t'he dit més amunt.
També per menjar més aviat coses a temperatura ambient, res gaire calent pq li irrita i inflama més.
Espero haver-te ajudat, petons i paciència
Normalment nosaltres quan té faringitis Dalsy cada 8 hores, i un esprai homeopàtic que es diu "PLANTSPRAY" http://anefp.vademecum.es/fichatecnica-+-MED40099
Si han tingut febre llavors si antibiòtic, però sino el que t'he dit més amunt.
També per menjar més aviat coses a temperatura ambient, res gaire calent pq li irrita i inflama més.
Espero haver-te ajudat, petons i paciència
- formiguetes

I quants dies estan sense menjar?? Perquè la meva ja en porta 5 que només menja un biberó pel matí i trossos de pa amb oli a la tarda, ja està! res més. 

- noviachuky
Fins que li baixi la inflamació, si veus que passa més d'una setmana i no menja la portes al metge una altra vegada
- noviachuky
Formiguetes no sé si la teva filla ja menja iogurts o petit suisse, nosaltres quan están aixi que no volen menjar gaire res els hi dono això. Demana-ho al pediatre.
I pa de viena amb pernil dolç, coses toves.
I pa de viena amb pernil dolç, coses toves.
- formiguetes

Hola..! doncs si que en menja, però aquests dies... Només pren un biberó pel matí, i al migdia pa amb oli i trossets de formatge o pernil (molt poc), i fins sopar, que torna a menjar quatre trossets de pa.
. Deu ser perquè li fa mal quan empassa.. no?
- noviachuky
Segurament li fa mal, però clar si veus que dura masses dies torna-la a portar al pediatre, no sigui que tingui pus al coll guapa
Petonets
Petonets
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |