Granets per un virus
Granets per un virus
Hola,
fa 2 setmanes al meu nen de 13 mesos li van sortir uns granets, com picades, a les cames. Creia que era al.lèrgia a alguna cosa, però amb els dies n'hi van anar sortint a les cuixes i als braços. El vaig portar al metge i em va dir que era un exantema causat per un virus, i que li marxarien en qüestio de dies. Va dir que si anaven a més tornés.
El fet és que vaig mirar a internet, i aquestes coses solen donar febre i malestar, però el meu fill no s'ha trobat malament cap dia. També diuen que solen sortir primer al tronc i després a les extremitats, i ha sigut al contrari. I el pitjor és que li va i li ve, i avui per exemple té les cuixes plenes de taques!
Volia saber si algú s'hi ha trobat. No és que no vagi a portar-lo al metge altre cop, però la seva pediatra està de vacances i el nen té pànic a la consulta (quan entra es posa a plorar com boig), per això ho estic retrassant. Però ara ja em començo a preocupar.
Gràcies!
fa 2 setmanes al meu nen de 13 mesos li van sortir uns granets, com picades, a les cames. Creia que era al.lèrgia a alguna cosa, però amb els dies n'hi van anar sortint a les cuixes i als braços. El vaig portar al metge i em va dir que era un exantema causat per un virus, i que li marxarien en qüestio de dies. Va dir que si anaven a més tornés.
El fet és que vaig mirar a internet, i aquestes coses solen donar febre i malestar, però el meu fill no s'ha trobat malament cap dia. També diuen que solen sortir primer al tronc i després a les extremitats, i ha sigut al contrari. I el pitjor és que li va i li ve, i avui per exemple té les cuixes plenes de taques!
Volia saber si algú s'hi ha trobat. No és que no vagi a portar-lo al metge altre cop, però la seva pediatra està de vacances i el nen té pànic a la consulta (quan entra es posa a plorar com boig), per això ho estic retrassant. Però ara ja em començo a preocupar.
Gràcies!
Re: Granets per un virus
Hola Jaruma!
Doncs a principis de juliol,coincidint en que estàvem fora de vacances, vam estar amb el petit igual!
Va començar a omplir-se de granets, cames, braços, etc.. Pero res de febre ni cap simptoma més..
Vam anar a urgències i ens van dir el mateix que a vosaltres..
Amb la calor és feien més visibles... I semblava que marxaven i tornaven..així un parell o tres de setmanes ..ara ja no en queda cap.
Ànims i que es recuperi aviat!
Doncs a principis de juliol,coincidint en que estàvem fora de vacances, vam estar amb el petit igual!
Va començar a omplir-se de granets, cames, braços, etc.. Pero res de febre ni cap simptoma més..
Vam anar a urgències i ens van dir el mateix que a vosaltres..
Amb la calor és feien més visibles... I semblava que marxaven i tornaven..així un parell o tres de setmanes ..ara ja no en queda cap.
Ànims i que es recuperi aviat!
La meva ha passat x 2exantemes virics sense febre ni malestar. Sols la pell. Tranquila. Es molt frequent. Hi ha molts virus possibles. I de fet com menys simptomes presenti millor. X aixo sempre et fan reconsultar si en uns dies no millora.
A cuidarse!
A cuidarse!
Gràcies noies! Em quedo molt més tranquil.la. Si la setmana que ve segueix igual el portaré al metge, però espero que ja estigui del tot recuperat!
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
A la nostra també li va passar tampoc presentava cap símptoma ni febre ni malestar ni rés... La pediatre ens va dir que era un virus i que ja s'estava curant. Si li tibes una mica la pell i els puntets desapareixen ens va dir que no calia que ens preocupéssim, sinó desapareixen si que es millor que s'ho mirin...
Gimmy&Anna ha escrit:Si li tibes una mica la pell i els puntets desapareixen ens va dir que no calia que ens preocupéssim, sinó desapareixen si que es millor que s'ho mirin...
Sí, a mi també m'ho van dir. Ja se n'hi veuen menys, però no sé si és perquè fa menys calor.
Gràcies per contestar :)
Jaruma,
Com està el teu nen? Millor? Espero que ja estigui recuperat!
Com està el teu nen? Millor? Espero que ja estigui recuperat!
Hola cabana78!
doncs aquests dies que feia més fresca quasi no se n'hi veien, però ara que torna a fer calor torna a tenir força granets. Dimecres tenim hora al pediatre, a veure què ens diu. Ell es troba bé i no té cap altre símptoma, però ja és quasi un mes amb granets :-\
Gràcies per preguntar!
doncs aquests dies que feia més fresca quasi no se n'hi veien, però ara que torna a fer calor torna a tenir força granets. Dimecres tenim hora al pediatre, a veure què ens diu. Ell es troba bé i no té cap altre símptoma, però ja és quasi un mes amb granets :-\
Gràcies per preguntar!

Doncs finalment hem anat al metge, i aquesta (cada cop que hi anem hi ha un metge diferent) ha dit que un virus no podia ser, perquè en 7 dies ja hauria desaparegut, i que segurament eren picades de mosquit. Es veu que hi ha nens que amb una sola picada de mosquit, tenen una reacció i els surten picadetes per tot arreu. No sé. Ens ha donat hora pel dermatòleg, per si un cas, i ens ha receptat una pomada amb cortisona, però no em fa gens de gràcia donar-li :-\
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |