protecció solar cara-cos fàcil d'aplicar

Alèrgies, otitis, problemes..

sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

protecció solar cara-cos fàcil d'aplicar

EntradaAutor: sunset1980 » ds. maig 23, 2015 2:02 pm

Hola noies! Us volia preguntar quina crema solar utilitzeu per la cara dels petits. La mateixa que al cos? Una d'específica.Cada mati abans d'anar al cole les unto a les dos però em costa molt que s'estiguin quietes i sovint s'embruten la roba, cabells. Utilitzem l'avene i costa una mica d'estendre.
Pero això volia recomanacions de protectors que relament siguin fàcils d'aplicar i que no siguin gaire pringosos, sobretot a la cara. Per anar a la platja o piscines no m'importa però per cada dia m'agradaria que no sortissin amb la cara blanca!
Moltes gràcies!!
Imatge
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: protecció solar cara-cos fàcil d'aplicar

EntradaAutor: nanablau » ds. maig 23, 2015 2:53 pm

Hola Sunset, no et puc ajudar massa perquè la veritat és que el meu fill s'està quiet, però com a opció de fàcil estendre, Isdin té una protecció 50 que és com aigua, no és crema sino molt mes lleuger. Pels bracets i clatell és un plis, per la cara t'ho has de posar primer a la mà perquè si no els pot entrar als ulls, però és molt ràpid de posar perquè és com estendre aigua. I no els quedarà la cara blanca. Es compra a la farmacia i és un envàs força grandet. Sort!
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » ds. maig 23, 2015 4:34 pm

Hola, jo faig servir la Nivea kids. s'extén força be, encara que també és greixoseta. Crec que totes les de nen ho són poc o molt.
La Isdin la vaig provar i al meu nen li picava molt als ulls. Encara que anés en compte per que no li entrés, ell es tocava altres parts del cos i després els ulls i se li irritaven molt. Jo crec que és bona per a nens grandets, que ja sabem que no s'han de tocar els ulls, però per a nens petits... Jo no vaig acabar el pot.
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

EntradaAutor: la_lluna_rodona » ds. maig 23, 2015 6:38 pm

Jo igual q la companya fem servir la pediatrics isdin. És fantàstica!!!! Això si el meu també s'esta molt quiet, però la idea d'aquesta crema és per tirar-lis en el css de q no estiguin gaire quiets :)
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dc. maig 27, 2015 9:28 am

Jo faig servir la Mustela, i es posa força bé (el meu nen tampoc no para quiet).

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::