protecció solar cara-cos fàcil d'aplicar
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
protecció solar cara-cos fàcil d'aplicar
Hola noies! Us volia preguntar quina crema solar utilitzeu per la cara dels petits. La mateixa que al cos? Una d'específica.Cada mati abans d'anar al cole les unto a les dos però em costa molt que s'estiguin quietes i sovint s'embruten la roba, cabells. Utilitzem l'avene i costa una mica d'estendre.
Pero això volia recomanacions de protectors que relament siguin fàcils d'aplicar i que no siguin gaire pringosos, sobretot a la cara. Per anar a la platja o piscines no m'importa però per cada dia m'agradaria que no sortissin amb la cara blanca!
Moltes gràcies!!
Pero això volia recomanacions de protectors que relament siguin fàcils d'aplicar i que no siguin gaire pringosos, sobretot a la cara. Per anar a la platja o piscines no m'importa però per cada dia m'agradaria que no sortissin amb la cara blanca!
Moltes gràcies!!
Re: protecció solar cara-cos fàcil d'aplicar
Hola Sunset, no et puc ajudar massa perquè la veritat és que el meu fill s'està quiet, però com a opció de fàcil estendre, Isdin té una protecció 50 que és com aigua, no és crema sino molt mes lleuger. Pels bracets i clatell és un plis, per la cara t'ho has de posar primer a la mà perquè si no els pot entrar als ulls, però és molt ràpid de posar perquè és com estendre aigua. I no els quedarà la cara blanca. Es compra a la farmacia i és un envàs força grandet. Sort!
Hola, jo faig servir la Nivea kids. s'extén força be, encara que també és greixoseta. Crec que totes les de nen ho són poc o molt.
La Isdin la vaig provar i al meu nen li picava molt als ulls. Encara que anés en compte per que no li entrés, ell es tocava altres parts del cos i després els ulls i se li irritaven molt. Jo crec que és bona per a nens grandets, que ja sabem que no s'han de tocar els ulls, però per a nens petits... Jo no vaig acabar el pot.
La Isdin la vaig provar i al meu nen li picava molt als ulls. Encara que anés en compte per que no li entrés, ell es tocava altres parts del cos i després els ulls i se li irritaven molt. Jo crec que és bona per a nens grandets, que ja sabem que no s'han de tocar els ulls, però per a nens petits... Jo no vaig acabar el pot.
- la_lluna_rodona
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am
Jo igual q la companya fem servir la pediatrics isdin. És fantàstica!!!! Això si el meu també s'esta molt quiet, però la idea d'aquesta crema és per tirar-lis en el css de q no estiguin gaire quiets :)
Jo faig servir la Mustela, i es posa força bé (el meu nen tampoc no para quiet).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |