Pediatra a Manresa o voltants
Pediatra a Manresa o voltants
Hola noies,
Domcs estem buscant un pediatra per la zona, si pot ser que sigui de filosofia pro-lactancia materna, etc.
Tenim.problemes.amb el menjar i dormir de la nostra filla i no volem que ens doni consells tipus Estivill. Fem.collit i.volem que ho respecti.
En coneixeu algun?
Gràcies!
Domcs estem buscant un pediatra per la zona, si pot ser que sigui de filosofia pro-lactancia materna, etc.
Tenim.problemes.amb el menjar i dormir de la nostra filla i no volem que ens doni consells tipus Estivill. Fem.collit i.volem que ho respecti.
En coneixeu algun?
Gràcies!
Re: Pediatra a Manresa o voltants
Ningú en coneix cap..?
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Io conec el Dr. marchena, però no sé al 100% quina filosofia té amb segons quins temes; pots mirar el seu Facebook i a veure què et sembla: consulta pediàtrica dr. Marchena
Això sí, és un professional i un crack amb els nens!
Nime ha escrit:Io conec el Dr. marchena, però no sé al 100% quina filosofia té amb segons quins temes; pots mirar el seu Facebook i a veure què et sembla: consulta pediàtrica dr. Marchena
Gràcies, ho miraré!
ostres, t'he contestat en un altre post!
Jo et recomano el Dr. Marchena al 100%!!! apart de bon professional mèdic, és molt respectuós amb els nens i amb les decisions i "estils" de criança dels pares. Nosaltres sempre ens hi hem sentit molt còmodes (i hem fet collit, LM a demanda, bracets, etc
).
Jo et recomano el Dr. Marchena al 100%!!! apart de bon professional mèdic, és molt respectuós amb els nens i amb les decisions i "estils" de criança dels pares. Nosaltres sempre ens hi hem sentit molt còmodes (i hem fet collit, LM a demanda, bracets, etc
).Re: Pediatra a Manresa o voltants
Gràcies!
Jo també et puc dir que nosaltres del Marchena i del seu equip estem encantats.
Vam anar per una segona opinió quan la nena tenia 4 mesos i vaig sortir de la consulta tranquil•la i contenta tenint claríssim que haviem trobat el nostre pediatre.
També fem collit i lactància fins fa encara no 3 mesos, i sempre ha estat molt respectuós. És més, alguna vegada q he estat agobiada x tema LM ja en els últims mesos, per cansament, horaris i demès, ell és qui m'ha animat a tirar endevant.. Per mi és un 10, com a persona i com a professional.
Vam anar per una segona opinió quan la nena tenia 4 mesos i vaig sortir de la consulta tranquil•la i contenta tenint claríssim que haviem trobat el nostre pediatre.
També fem collit i lactància fins fa encara no 3 mesos, i sempre ha estat molt respectuós. És més, alguna vegada q he estat agobiada x tema LM ja en els últims mesos, per cansament, horaris i demès, ell és qui m'ha animat a tirar endevant.. Per mi és un 10, com a persona i com a professional.
- Pessicsderealitat
- :: formigueta

- Entrades: 71
- Membre des de: dt. juny 17, 2014 6:02 pm
Bona tarda boniques,
Nosaltres varem demanar hora pel dr. Marchena fa un parell de mesos i ens van voler delegar a una altre pediatra, colombiana, mo recordo el nom, varem preguntar a coneguts i ens varen dir que ell sí, però ella no, que en penseu?
Ara estem anant amb la Dra. Martí. Tot iq eu no acaba de fer neespaidona@clinicasantjosep.catt el patufet amb tema ventre i ens agradaria una segona consulta.
Pel facebook sabeu si se'l pot consultar.
Gràcies boniques.
Nosaltres varem demanar hora pel dr. Marchena fa un parell de mesos i ens van voler delegar a una altre pediatra, colombiana, mo recordo el nom, varem preguntar a coneguts i ens varen dir que ell sí, però ella no, que en penseu?
Ara estem anant amb la Dra. Martí. Tot iq eu no acaba de fer neespaidona@clinicasantjosep.catt el patufet amb tema ventre i ens agradaria una segona consulta.
Pel facebook sabeu si se'l pot consultar.
Gràcies boniques.
-My favorite day!
-What day is it?
-It's today - squeaked Piglet.
-My favorite day - said Pooh. (A.A. Milne)
-What day is it?
-It's today - squeaked Piglet.
-My favorite day - said Pooh. (A.A. Milne)
Bona nit pessicsderealitat,
Suposo que et refereixes a la dra. Clàudia.. No la conec, però m'han parlat bé, no sé..
Lo de consultar pel facebook al Marchena, ho pots probar però dubto que et digui res. Més que res, perquè ell té un consultori online, i per respecte a la gent que ho té contractat, no contesta cap consulta per les xarxes socials.
Has probat de tornar a demanar hora amb ell?
Suposo que et refereixes a la dra. Clàudia.. No la conec, però m'han parlat bé, no sé..
Lo de consultar pel facebook al Marchena, ho pots probar però dubto que et digui res. Més que res, perquè ell té un consultori online, i per respecte a la gent que ho té contractat, no contesta cap consulta per les xarxes socials.
Has probat de tornar a demanar hora amb ell?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |