Nena amb els llavis enganxats

Alèrgies, otitis, problemes..

Paparra
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Nena amb els llavis enganxats

EntradaAutor: Paparra » dt. març 24, 2015 8:52 am

Hola! Ja de ben petita, el pediatre ens va dir que la Mariola tenia els llavis interiors (vulva, of course) enganxats, nomes te un mini foradet x fer pipi... Ens va dir que es habitual, durant els primers 12 mesos no vam fer res, despres ens va dir que li posessim vaselina i si tampoc feia res, una pomada d'estrogens. A casa som molts "verds" i no fem servir productes amb parabens i la vaselina es petroli pur, algu que hagi tingut aquest "problema" amb la seva filla, sap d'algun remei natural?
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Nena amb els llavis enganxats

EntradaAutor: garota » dt. març 24, 2015 10:19 am

Hola! No sé cap remei miraculós, però suposo que el que sí q feu és netejar-la amb aigua i sabó o gel fisiològic de bany, no amb tovalloletes humides que deixen residus i propicien que s'enganxin més...
La filla d'una bona amiga meva ho pateix, i li han separat fent un petit tall al tel, al mateix CAP. Li va posar una pomada anestèsica una mitja hora abans a casa, i li van fer en un moment i sense dolor diu.... I li han dit que res de tovalloletes, o si en fa servir , que no facin "escuma". I quan la netegi amb aigua, amb una gasa li vagi mirant el foradet, obrint els llavis un pelet. Res de vaselina...
No sé si t'he ajudat massa..! Jeje a veure si algú et pot dir alguna cosa més!
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dt. març 24, 2015 2:10 pm

No tinc ni idea, jo tinc dos nens, a la meva nevota li van haver de fer això que t'ha comentat la garota un parell de cops perque se li tornava a tancar (ma germana fa servir toballoletes a punta pala).
Potser la manteca de karité? Jo en faig servir pels meus fills i penso que potser pot anar bé ja que té propietats que s'asemblen al que podría tenir la vaselina i ho pots posar a tot el cos, mucoses i tot. Jo la compro a aquest enllaç, compro refinada que no fa olor però és millor al sense refinar i també en trobarás a aquesta botiga, t'ho recomano perque de les que conec és la que té millor preu i els productes són de bona qualitat: http://www.talaku.es/pelo-afro/aceite/1 ... 50ml-.html
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. març 24, 2015 8:30 pm

I lanolina (purelan)? Pregunta-ho però a mi la llevadora em va dir que me la podia posar als punts del part.
sargantana:28
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. març 24, 2015 9:30 pm

La meva té dos mesos i pel que sembla té tendència a que se li tanqui. Per evitar-ho, la pediatre em va ensenyar un massatge per fer- li i li faig a cada canvi de bolquer
Paparra
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dj. març 26, 2015 6:55 am

Gracies x les aportacions, guapes! Preguntare al pediatre x la mantega de karite i el lanolin (encara en tinc), tot i q sincerament dubto q un lubricant fagi gaire en aquest sentit... en fi, q no sigui dit q no ho hem provat! I si no, cop de bisturi i arreando q es gerundio (aixxxxxxxx...)
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::