Nena amb els llavis enganxats
Nena amb els llavis enganxats
Hola! Ja de ben petita, el pediatre ens va dir que la Mariola tenia els llavis interiors (vulva, of course) enganxats, nomes te un mini foradet x fer pipi... Ens va dir que es habitual, durant els primers 12 mesos no vam fer res, despres ens va dir que li posessim vaselina i si tampoc feia res, una pomada d'estrogens. A casa som molts "verds" i no fem servir productes amb parabens i la vaselina es petroli pur, algu que hagi tingut aquest "problema" amb la seva filla, sap d'algun remei natural?
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Re: Nena amb els llavis enganxats
Hola! No sé cap remei miraculós, però suposo que el que sí q feu és netejar-la amb aigua i sabó o gel fisiològic de bany, no amb tovalloletes humides que deixen residus i propicien que s'enganxin més...
La filla d'una bona amiga meva ho pateix, i li han separat fent un petit tall al tel, al mateix CAP. Li va posar una pomada anestèsica una mitja hora abans a casa, i li van fer en un moment i sense dolor diu.... I li han dit que res de tovalloletes, o si en fa servir , que no facin "escuma". I quan la netegi amb aigua, amb una gasa li vagi mirant el foradet, obrint els llavis un pelet. Res de vaselina...
No sé si t'he ajudat massa..! Jeje a veure si algú et pot dir alguna cosa més!
La filla d'una bona amiga meva ho pateix, i li han separat fent un petit tall al tel, al mateix CAP. Li va posar una pomada anestèsica una mitja hora abans a casa, i li van fer en un moment i sense dolor diu.... I li han dit que res de tovalloletes, o si en fa servir , que no facin "escuma". I quan la netegi amb aigua, amb una gasa li vagi mirant el foradet, obrint els llavis un pelet. Res de vaselina...
No sé si t'he ajudat massa..! Jeje a veure si algú et pot dir alguna cosa més!
No tinc ni idea, jo tinc dos nens, a la meva nevota li van haver de fer això que t'ha comentat la garota un parell de cops perque se li tornava a tancar (ma germana fa servir toballoletes a punta pala).
Potser la manteca de karité? Jo en faig servir pels meus fills i penso que potser pot anar bé ja que té propietats que s'asemblen al que podría tenir la vaselina i ho pots posar a tot el cos, mucoses i tot. Jo la compro a aquest enllaç, compro refinada que no fa olor però és millor al sense refinar i també en trobarás a aquesta botiga, t'ho recomano perque de les que conec és la que té millor preu i els productes són de bona qualitat: http://www.talaku.es/pelo-afro/aceite/1 ... 50ml-.html
Potser la manteca de karité? Jo en faig servir pels meus fills i penso que potser pot anar bé ja que té propietats que s'asemblen al que podría tenir la vaselina i ho pots posar a tot el cos, mucoses i tot. Jo la compro a aquest enllaç, compro refinada que no fa olor però és millor al sense refinar i també en trobarás a aquesta botiga, t'ho recomano perque de les que conec és la que té millor preu i els productes són de bona qualitat: http://www.talaku.es/pelo-afro/aceite/1 ... 50ml-.html
I lanolina (purelan)? Pregunta-ho però a mi la llevadora em va dir que me la podia posar als punts del part.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
La meva té dos mesos i pel que sembla té tendència a que se li tanqui. Per evitar-ho, la pediatre em va ensenyar un massatge per fer- li i li faig a cada canvi de bolquer
Gracies x les aportacions, guapes! Preguntare al pediatre x la mantega de karite i el lanolin (encara en tinc), tot i q sincerament dubto q un lubricant fagi gaire en aquest sentit... en fi, q no sigui dit q no ho hem provat! I si no, cop de bisturi i arreando q es gerundio (aixxxxxxxx...)
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |