De cop i volta no fa caca

Alèrgies, otitis, problemes..

Arual83
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

De cop i volta no fa caca

EntradaAutor: Arual83 » dl. gen. 05, 2015 12:47 pm

Bona tarda,

a veure si alguna mami em pot orientar una mica...

li vam treure el bolquer a l ' Emma al novembre ( 26 mesos) i la veritat és que super bé. Tret dels 2 primers dies mai se li ha escapat res de res. No pensàvem que anés tan bé, però la veritat es que res fora, demana pipi i caca sempre i tot perfecte.
Per nadal de cop va estar tres dies sense fer caca. Com ella de per si menja molta fruita i verdura i aquells dies havia marrenejat vam pensar que anava restreta, vam fer dieta laxant i finalment al tercer dia vam posar un supositori i va fer caca. Poqueta, una mica dura però bé. Quan la va fer va dir que l 'Emma no volia fer caca per por a que fes pupa però ella mateixa va dir no fa pupa! Total que vam pensar que ja esta solucionat. Doncs dos dies després i res, no feia caca i vam posar-li de nou supositori. Va fer molta caca i toveta i vam felicitar-la. Doncs bé ara tornem estar allà mateix. Dos dies i no fa caca, abans en feia cada dia i fins i tot dos cops. Ella esta contenta i bé no es queixa de res. Menja super be, sobretot fruita, verdura i llegums per ajudar.

Però li dius fem caca? i res no vol. I clar no vull posar un tercer supositori, però em sap greu deixar que vagin passant dies perquè penso que no ajuda gens.
No se si esperar a la tornada a l'escola a veure si amb les rutines en torna a fer...

la veritat es que estic patint i no se que he de fer. Ella esta contenta, estem els dos de vacances per ella i gaudint molt. No ens diu que tingui pors i que no volgui, simplement que no te caca... I ara no se si posar-li supositori si esperar més dies...

Alguna li ha passat semblant?
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: De cop i volta no fa caca

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 05, 2015 12:50 pm

Crec k no es massa greu k estiguin uns dies sense fer-ne...pero jo en el teu cas abans de posar mes supositoris consultaho al pediatre no se ehh jo ho faria aixi
Arual83
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: De cop i volta no fa caca

EntradaAutor: Arual83 » dl. gen. 05, 2015 12:55 pm

Si Matina,

Vaig parlar amb la seva pediatra i em va dir que li poses que si pasàven dies era pitjor. El segon supositori li vaig posar sense consultar, em va dir que no pasava res per posar-li però jo no ho veig clar i pel que he llegit no es gaire bó ja que perden el reflexe. Dijous tinc hora amb ella però poca cosa crec que em pogui dir si la nena esta bé... Em rallo pensant que deu ser algo psicològic però no se el què pot ser...

Gràcies per la resposta

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::