desfici per les dents

Alèrgies, otitis, problemes..

martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

desfici per les dents

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 05, 2015 7:48 am

Hola!!!
La meva nena te 14 mesos i 4 dents.ara li estan sortint els ullals i alguna mes i te molt desfici i esta neguitosa ( sobretot ala nit nose si sera x aixo)

A urgencies em van dir k puntualment li podia donar dalsy a la nit xq no es neguitegi tant
Tb li vaig donant els mossegadors en fred i taronja de la nevera ben fresqueta
pero algu sap dalgun alleujador mes natural?? O algun truquillo k vagi be???
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: desfici per les dents

EntradaAutor: catalanna » dl. gen. 05, 2015 10:26 am

Jo puntualment li havia posat la nutraisdin primeros dientes, que calma sense portar medicament
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dl. gen. 05, 2015 12:20 pm

Bones! Jo li donava chamoden q es homeopatic i molt be!!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 05, 2015 12:48 pm

Entenc k el k em dieu son cremes oi???
arlet78
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

EntradaAutor: arlet78 » dl. gen. 05, 2015 2:46 pm

Martina no crec q siguin les dents, les dents no fan mal al sortir, em vaig informar molt sobre això pq el meu fill té un master en mossegar i posarse la mà a la boca!
Els nens es posen les mans(o el q trobin) a la boca per inseguretat, per calmarse etc..
Potser està passant una època de les q necessita molts mimos, o potser està incubant alguna cosa o simplement li agrada!
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. gen. 05, 2015 10:02 pm

Arlet perdona no se el teu fill que tindria pero les dents fan mal quan surten.... sobretot al trencar la geniva....
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. gen. 05, 2015 10:44 pm

Jo he sentir a parlar bé del chamodent (boletes homeopàtiques), i del collar d'àmbar... Personalment, evitaria al màxim el dalsy o l'apiretal, a no ser que tot lo altre no funcioni.
I jo, com el que diu l'Arlet, la meva, 8 dents i ni ens hem enterat!! I si per la gent fos, tindria dents des dels 3 mesos, que es quan va començar a posar-se les mans a la boca, i fins els 8 mesos no li van sortir 2 de cop.
Suposo que deu anar a criatures....
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
arlet78
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

EntradaAutor: arlet78 » dt. gen. 06, 2015 7:45 pm

Hola charito!!
Doncs si les dents de llet fan mal al sortir, pq no fan mal quan surten les definitives?són més grans i en surten més per tant també trenquen geniva, i jo no he sentit mai cap nen queixarse!!
Al meu fill també li haurien començat a sortir als 3 mesos. Em vai fartar de preguntar al pediatre si notava q li sortissin pq tothom m,atabalava amb el tema!!De fet va ser el propi pediatre q als 7 mesos em va dir ara sí!!
En fi jo només volia avisar ja que jo per desconeixement també vaig posar cremes etcc... i ara m arrepenteixo molt!!

Petons!!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. gen. 06, 2015 7:56 pm

Arlet quan surten les definitives la geniva esta oberta no fotis... el q no m'agrada del teu comentari es que afirmes categoricament que les dents no fan mal i no es cert. Hi ha nens que ho noten mes o menys i n'hi ha que ni se n'adonen pero tambe hi ha que ho passen malament.
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

EntradaAutor: MarionCole » dc. gen. 07, 2015 12:00 am

Jo tinc la "sort" que recordo perfectament passar-ho fatal als 17-18 quan em sortien els queixals del seny. Passar males tardes quan el queixal empenyia i perforava la geniva inflamada i inclús havia notat alguna glopada de sang. I no era pq no hi capiguessin, pq conservo els 4. Era que el queixal foradava la carn.

I en canvi hi ha gent que no es va enterar de res.

Per tant, hi haurà de tot en el món bebil. Inclús al mateix nen algunes li faran mal i d'altres no. En qualsevol cas, des de la meva experiencia jo no asseguraria que a cap nen fa mal cap dent.

Els meus han tingut alguna crisi puntual i curta que clarament vaig atribuir a les dents. Era un plor fort i crispat, i no els calmaven els braços ni res. Mirant la geniva es veia un punt blanc. Amb apiretal es van calmar i ja està. I sense manies, perquè recordo com era el mal que em feia a mi. Amb la meva filla ens va passar tres vegades, i tenen 20 dents... vol dir que n'hi van sortir 17 sense enterar-se.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dc. gen. 07, 2015 6:50 am

Jo crec k a la meva peke li fsn mal i els pediatres mhan dit k si k es probable k ara tingui nits mes mogudetes pel dolor
I esta mes irritable durant el dia i li dones algo fred i cap a la boca!!! Pobreta jo crec k pateix i molt

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::