Bronquitis i Homeopatia infantil

Alèrgies, otitis, problemes..

pessigolla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

Bronquitis i Homeopatia infantil

EntradaAutor: pessigolla » dl. des. 01, 2014 4:51 pm

Hola mares, m'estic plantejant recorre a la homeopatia per intentar prevenir o millorar els episodis recurrents de bronquitis q té i ha tingut des dels 4 mesos la meva filla d'any i 4 mesos, tot i q desconec completament aquest món. Per aquest motiu, després de tot un any de medicar-la amb aerosols, broncolidatadors cada dos per tres, voldria provar algo més natural. Si a més a més de suggerir-me algun pediatre homeopata, em poguéssiu explicar les vostres experiències amb l'homeopatia, us ho agrairia molt. Merci
Imatge
Imatge
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Bronquitis i Homeopatia infantil

EntradaAutor: EMAMI » dl. des. 01, 2014 6:45 pm

Hola!
La meva filla té 28 mesos i des dels 6 mesos agafa 6 o 7 bronquitis a l'any amb ingrés en alguns casos.
Aquest any hem començat aviat perquè al setembre la van ingressar i al cap de 15 dies en tornava a tenir una altra.
Ara hem passat la 3a...
Vaig anar a la farmàcia i em van donar unes boles, munistin granulos, i son 5 boletes 2 vegades al dia.
Mes si i mes no. Jo no he parat per aixo.
I em fase aguda se li dona 3 vegades al dia.
A part el pediatra em va recomanar el singulair.
Doncs aquesta última bronquitis ha estat molt més fluixa!
Tot això ho prevé però no vol dir que no n'agafin mai més!
Espero haver-te ajudat!
I a l'hospital ens van dir q als 3 anys fan un canvi, esperem que així sigui!
Ànims!
polita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 195
Membre des de: dl. des. 28, 2009 11:03 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: polita » dl. des. 01, 2014 9:17 pm

Hola!

El Pau, que ara té 4 anys, va començar amb la primera bronquiolitis a les set setmanes.... des de llavors fins els dos anys cada mes, mes i mig en patia una, estiu inclosos i les últimes amb infecció respiratòria. No veiem la llum... des dels dos anys vam començar a prendre el singulair i durant 6 mesos no en va patir cap. L'any passat en va patir tres de lleus prenent el munostin i el singulair.
Aquest any, de moment, des del mes de juny que no en té cap i la pediatra ens ha recomanat no prendre cap preventiu per saber com el seu cos reacciona. De moment anem molt bé!! Esperem que hagi arribat el famós "canvi" que diuen que fan.
Imatge
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: DRACO » dl. des. 01, 2014 9:52 pm

Bona nit pesigolla

El meu fill gran va passar els fos primers anys amb moltes bronquitis. L'hivern passat vam fer singular per prevenir. Paralelament vam anar a un pediatre homeopata que ens va donar fos tractqments, un preventiu i un altre per curar. Les bronquitis vqn desapareixent mica en mica
TerTeixi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

EntradaAutor: TerTeixi » dt. des. 02, 2014 6:37 am

Bon dia,

Tinc una nena de 13 mesos i desde el mes i mig ha fet 7 bronquitis, el pneumoleg em va donar tractament preventiu pero jo volia probar algo més natural. Vaig anar a un homeopata a Sabadell, porten 15 dies i de moment (creuem els dits) no agafat bronquitis.
Si et cau aprop et puc donar dades.

Adèu!
Imatge
Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

EntradaAutor: baldufeta05 » dg. des. 28, 2014 1:12 pm

Hola terteixi.
A mi si que m'interessaria saber les dades d'aquest homeòpata de Sabadell... M'agradaria portar al meu peque, de 20 mesos més q res per fer-li una ullada.
Porta dos mesos ben bé que cada setmana agafa febre...dos dies i ja està... Mai havia tingut res.. Tal qual li venia li marxava... Però ara portem dos dies amb febres altes de quasi 39 cada 5-6 hores aproximadament i avui ja amb la mosca al nas he anat d'urgències al Taulí. M'han dit que tenia una mica de mocs al pit, per tant bronquitis i ja he sortit d'allà amb antibiòtic i un aerosol... :ufs:

Fa dies que em ronda pel cap de visitar un homeòpata...si dius que aquest està bé. m'ho pots enviar per privat si vols??
Gràcieeeeeees!!! >.-<:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::