Està desanimat des d'ahir

Alèrgies, otitis, problemes..

nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Està desanimat des d'ahir

EntradaAutor: nivalis » dv. oct. 03, 2014 11:32 am

Bon dia mamis!

Tinc un nen de 17 mesos que és molt sociable i alegre. Però des d'ahir, quan el vaig anar a buscar a l'escola bressol que ja el vaig trobar seriós. Sempre me'l trobo content i amb ganes de veure'm, però ahir no. Després va passar tota la tarda molt queixoset, volent tota l'estona braços i plorant per qualsevol cosa.
Avui ha anat a l'escola, però sembla ser que segueix igual, plorant més del compte i de mal humor.
Sabeu què pot ser?
És un nen que no es posa sovint malalt, així que no tinc experiència en si és un simptoma de que estigui incubant alguna cosa o no se...
Què en penseu?
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Està desanimat des d'ahir

EntradaAutor: Boniqueta » dv. oct. 03, 2014 12:25 pm

Nivalis, deu estar incubant alguna cosa segur. La meva també és molt alegre i sempre riu molt. Però sempre coincideix que quan està queixosa, irritable, amb només ganes de braços i dorm fatal és perquè en breu es posa malalta. Precisament ens ha passat aquesta setmana....dilluns va dormir fatal, sense febre però plorant i sense parar de moure's. A l'endemà li va venir febrada. Només li va durar al matí i a la tarda ja estava bé. La nit de dimarts a dimecres va dormir molt bé i dimecres va anar a l'escola bressol. La nit de dimecres a dijous va dormir regular i dijous va tornar a nar a la llar. Segons la professora va estar tot el dia queixant-se, plorant per qualsevol cosa i molt moixa. A més la migdiada la va fer molt malament. El resultat ha sigut que a la tarda ja tornava a tenir febre de manera que la vaig portar al pediatre i el diagnòstic ha sigut otitis!
Per tant ves-lo vigilant i mima'l perquè a la llar per desgràcia són més susceptibles d'agafar de tot.

Ànims!!
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::