No sabem que li pasa

Alèrgies, otitis, problemes..

AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

No sabem que li pasa

EntradaAutor: AnnaGP » dg. set. 21, 2014 3:20 pm

Tenim un petit de 15 mesos, es molt mogut, pero es porta força be. Per les nits encara es desperta de tant en tant, fem pit i collit (cuna en sidecar).
El problema que tenim, es que portem dues nits que es desperta i no para de cridar, s'estira com si fossin els colics del lactant i no para de cridar. Aquesta nit pasada ha estat mes de cinc minuts sense parar de cridar.
La primera nit que ho va fer, pensavem que era les dents, ja que li esta sortint una, llavors la seguent nit, li hem donat Dalsy abans d'anar a dormir i res, venga a cridar i a plorar.

No hi havia manera de consolal, ni aigua, ni amb pit, ni en braços, ni el papa, ni la mama, res de res. Es horroros veure al teu fill d'aquesta manera i no poder fer res.

Us hi heu trobat alguna de vosaltres? Creieu que son les dents? Alguna altra crisi de creixement?
Per cert, no te febre i de día esta be.

Moltes gràcies per avançat.
jellwill2
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: No sabem que li pasa

EntradaAutor: jellwill2 » dg. set. 21, 2014 4:26 pm

Hola,

no sé què pot ser, però el meu per una otitis es va posar així. El vam portar al pediatra i de seguida ho vam tenir.

ànims. Ja ens diràs.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dg. set. 21, 2014 5:40 pm

El meu ho feia això amb les otitis també. Porta'l al pediatra perquè li mirin. Ho passen fatal.
Espero que aviat estigui bé!
katt
:: zebra
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: katt » dg. set. 21, 2014 7:26 pm

Hola, al meu fill gran li va passar, et diria que té pinta de terrors nocturns, si pots documentar-te busca en la Rosa Jové, ho explica força bé. És una fase complicada, com bé dius és millor no fer res ,vigilar que no es faci mal si gesticula fort, en el cas del meu fill semblava posseït, i després sense gaire explicació es calmen i amb sort, es tornen a dormir.

Amb la son jo tinc dos nens horribles de mena, despertars, terrors, etc .. i he assumit la situació de que han d'aprendre a dormir i que van passant fases amb els mesos.

Molts ànims, perque és dur ...
katt l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 22, 2014 1:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dg. set. 21, 2014 7:43 pm

La meva mho va fer 2 vegades i era per la panxa i nomes li passava de nit
Pot ser un tipus de colic tb pero res a veure amb el colic del lactant
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dg. set. 21, 2014 8:16 pm

Hola! Sempre val la pena descartar algun problema físic...de totes maneres, jo et diria com la katt. El què expliques em recorda al meu fill, quan té malsons. A vegades passa setmanes senceres que es desperta a les nits plorant perquè somia, i després passa èpoques més tranquil. Ara, que gairebé farà 2 anys, a vegades parla i tot bo i adormit. Ànims perquè preocupa molt veure'ls així, i perquè no descansar és molt dur!!
Imatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dg. set. 21, 2014 8:26 pm

el meu fill gran també va tenir una época de terrors nocturns, però era més gran... ja tenia els dos, cridava, cops de puny, patades, esgarrapades, anava amunt i abaix del llit com la del exorcista, baixava a terra... llavors se li pasava de cop i es tornava a dormir al cap de 3 segons... i la mitja hora sant torne-m'hi... T'he de dir que al meu petit que té 14 mesos també li passa alguna nit que es desperta cridant i plorant i no hi ha forma de consolar-lo, però a mi no em semblen terror nocturns, em sembla més algo de la panxa, l'agafo a coll i el porto a passejar fins al cuina, engego a lllum, li vaig fent massatget... i se li passa i es torna a quedar al llit tranquil, de vegades fa un rot, de vegades un pet...
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dl. set. 22, 2014 10:02 am

el meu peque tb ho ha fet alguna nit i jo diria que te mal de panxa no ho se, però sembla molt tens i la panxa dura....jo el poso arronsat als meus braços fins que es calma,,,

el meu peque te 17 mesos....
terrors nocturns jo diria que es a partir de mes grans...
Cayena
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dt. set. 23, 2014 8:14 am

Vaig llegir qe els terrors nocturns poden ser a partir de l'any.
El meu te casi 15 mesos i també li ha passat algun cop les darreres setmanes.
Descartant que li pugui fer mal algo jo crec que en el nostre cas són els canvis que estem patint des del setembre: jo he començat a treballar, ell ha començat a la llar d'infants... i crec que per be que ho portin aquests canvis els afecten i ho reflecteixen a la nit... el meu està tota la nit enganxat al pit, plora, es mou més del normal (que ja es dir...) gemega i, alguna nit, ha fet això que descrius.
Et sents impotent!
Ell en aquells moments no vol ni pit ni braços ni res. Està com desconsolat. I no vol al pare, només a mi... L'únic que em funciona per calmar-lo és agafar-lo a coll i gronxar-lo parlant-li fluixet a l'orella paraules tranquilitzadores fins que es torna a adormir i anem cap al llit, això si, ben enganxadet a mi. També fem collit amb sidecar i sort d'això...
Vampirets
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dc. set. 24, 2014 8:25 pm

Li has mirat la caca? A la meva li va passar un parell de nits i just al següent dia li vaig veure cucs. No vaig pensar que tingues res a veure però el metge em va dir que si.

Aixo si, els cucs son fotosensibles, i fugen de la llum, aixi que son dificils de veure!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. set. 24, 2014 10:43 pm

Al meu fill també va tenir un episodi d'aquests; cridava i es recargolava molt i a urgències van veure que eren gasos.
patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

EntradaAutor: patri28 » dl. set. 29, 2014 1:26 pm

Hola guapa!! SE DE QUE PARLES!!!!
La meva filla gran q ara té 3 anys, va comencar a fer-me això més o menys a l'any i mig... Mai vam saber q era... Li passava com al teu, q de repent es posava a bramar i no la podies calmar amb res, ni brać ni al llit amb nosaltres, ni amb pit...res!!! Nosaltres la conseguiem calmar al cotxet... I grontxant-la pq no es deixava ni agafar al bracet... I al cotxet es tornava a dormir i llestos (trigavem 1h ben be eh!!!)
Natros els vam calificar com a "xurros de son" pq eren sempre sobre 2 mati i pensem q era com si es despertes per algun malson i q no es podia tornar a dormir...
Curiosament casinsempre li passava quan no feia migdiada!!! Quan curiosament haurien de dormir millor pq estan cansats no? Doncs no, si no feia migdiada saviem q ens donaria la nit...q sadormiria aviat aixo si, pero q sobre les 2 o aixi tindriem xou... I aixi era eh!!

Solucio?? Cap :( paciencia i poc a poc li va anar passant... Ara ja no ho fa eh!! Pero recordo q de l'any als 2 anys ens ho feia moltissim... anims q tot passa!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::