Vulva molt vermella
Vulva molt vermella
Bones!
Tinc una nena de 25 mesos que fa un mes que va sense volquer però des de que no en porta té sempre la vulva molt vermella i li fa mal...
Algú li ha passat? Pot ser el sabó? O el tipus de calcetes? A més a vegades li fa una olor forta...
Gràcies per endavant!
Tinc una nena de 25 mesos que fa un mes que va sense volquer però des de que no en porta té sempre la vulva molt vermella i li fa mal...
Algú li ha passat? Pot ser el sabó? O el tipus de calcetes? A més a vegades li fa una olor forta...
Gràcies per endavant!
Re: Vulva molt vermella
a nosaltres també ens passava i li van donar a la farmàcia l crema Natusan i li calmava molt l' endemà ja ho tenia bé. Potser la calor també afecta.
Per la meva experiència et recomano rentar la vulva amb Saforelle i posar-li Cicalfate d'Avène 2 cops al dia. Calcetes de cotó i no utilitzar suavitzant quan les rentis.
Espero que millori aviat.
Espero que millori aviat.
Moltes gràcies per les respostes!
Suavitzant no en poso des de que va néixer i de crema li poso la nutraisdin que li va molt bé. Espero que li vagi marxant perquè portem una bona temporada igual!
Gràcies!
Suavitzant no en poso des de que va néixer i de crema li poso la nutraisdin que li va molt bé. Espero que li vagi marxant perquè portem una bona temporada igual!
Gràcies!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Per mi importantíssim les calcetes de cotó, en té unes que no ho són i no li posos perquè també noto una olor més forta, potser no transpira igual
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |