Circumcisió

Alèrgies, otitis, problemes..

demami
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 4:06 pm

Circumcisió

EntradaAutor: demami » ds. maig 03, 2014 3:36 pm

Hola a totes noies. Aquest tema crec que sempre ha tingut moltes opinions i controvèrsies.
Penseu que és millor operar-los de circumcisió als nens per prevenir o és millor esperar al fet que siguin més majors i usar cremes (betnovate...) per evitar l'operació de fimosis?

El nostre fill està operat de circumcisió i ha tingut problemes de cicatrització...

Què penseu que és millor?

Gràcies a totes!
Laura80
Entrades: 2
Membre des de: dl. juny 09, 2014 4:03 pm

Re: Circumcisió

EntradaAutor: Laura80 » dl. juny 09, 2014 5:02 pm

Al meu fill no el vem operar. Ara té 12 anys, i amb l'adolescencia i la masturbació, el prepuci se li ha separat (despres d'anar provant casi cada dia des de feia 2 anys). El pediatra ens va aconsellar que esperessim una mica, i li va receptar una pomada que el va ajudar molt, i sembla que aquesta barreja entre l'adolescencia i la masturbació (segons el metge) ha ajudat. Ara no li fa gens de mal, i se li baixa la pell perfectament.

Jo recomenaria si es pot no operar.
demami
Entrades: 8
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 4:06 pm

Re: Circumcisió

EntradaAutor: demami » dj. juny 12, 2014 2:42 pm

L'operació crec que s'ha de realitzar per motius mèdics únicament, per la fimosi, encara que hi ha gent que ho facin per motius religiosos, higiènicament...

Quan arriben a l'adolescència és quan poden començar a tenir problemes. Segons vaig llegir fa temps en un article, tots els nens neixen amb fimosi patològica, però amb el pas dels anys va desapareixent excepte en els casos que si que requereixen de l'operació de circumcisió, que aconsellen que sigui total (que llevin tot el prepuci complet per evitar tenir problemes en el futur).

L'important és que es puguin baixar el prepuci correctament i sense problemes, i si no és així, provar amb les cremes primerament (amb la recomanació mèdica) i si les cremes no surten efecte i millora, plantejar l'operació, perquè pot ser que no és necessària l'operació i fer-la.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::