Escarlatina
Escarlatina
El meu fill de 27 mesos ha estat aquest cap de setmana amb febre(no a totes hores), ahir al vespre va arribar a 38'2 i al despullar-lo vaig observar que tenia el cos, la part superior molt envemellida. Aquest mati he anat al metge de guardia i m'ha dit que te escarlatina, vaya. Li ha receptat augmentine amb xarop i ma dit que en 24/48h estara millor.El meu fill menja igual i esta actiu com sempre
Alguna mare si ha trobat?
Alguna mare si ha trobat?
Re: Escarlatina
La meva filla la va passar amb 29 mesos i al igual que el teu nen va ser febre i pell envermellida i més soneta que habitualment. Per la resta estava bé. Li va passar molt ràpid.
Gracies!!feies vida normal, el portaves al parc que jugues amb altres nens?
Feiem vida normal però a casa. Al parc, escola bressol, etc, no ni contacte amb altres nens. M'ho va recomanar la pediatra.
Però van ser uns dies i prou. Com un encostipat normal. Ja veuràs que li marxa ràpid
.
Però van ser uns dies i prou. Com un encostipat normal. Ja veuràs que li marxa ràpid
.Re: Escarlatina
Hola,
Nosaltres aquest hivern hem viscut una certa 'epidèmia' d'escarlatina a la nostra zona, i els nostres nens, de 3 i 4 anys, l'han passat tots dos. Com que prèviament l'havia passat una companya de classe, de seguida vam endevinar els símptomes (no van tindre temps ni que pugés la febre) i només van fer un dia a casa, la resta de dies ben normals i ells també, frescos com roses. Com ens va dir la pediatra, gràcies a les vacunes d'avui, l'escarlatina s'ha convertit en una malaltia "de riure". No hi ha una vacuna específica, però les que els posem ajuden que malalties com l'escarlatina no tinguin l'impacte ni la gravetat que podrien tindre.
Nosaltres aquest hivern hem viscut una certa 'epidèmia' d'escarlatina a la nostra zona, i els nostres nens, de 3 i 4 anys, l'han passat tots dos. Com que prèviament l'havia passat una companya de classe, de seguida vam endevinar els símptomes (no van tindre temps ni que pugés la febre) i només van fer un dia a casa, la resta de dies ben normals i ells també, frescos com roses. Com ens va dir la pediatra, gràcies a les vacunes d'avui, l'escarlatina s'ha convertit en una malaltia "de riure". No hi ha una vacuna específica, però les que els posem ajuden que malalties com l'escarlatina no tinguin l'impacte ni la gravetat que podrien tindre.
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Hola, jo soc pediatra i conec molt bé l'escarlatina, el meu fill ja l'ha passat 2 vegades, l'última fa 3 setmanes
. Remarcar que el que actualment sigui una malaltia que no sigui greu és l'ús dels antibiòtics, les vacunes no tenen cap influència en el curs de la malaltia. Un cop s'inicia el tractament, normalment amoxicil·lina, la millora sol ser ràpida en 24h, i quan el nen ja no té febre i porta 24h de tractament ja no és contagiós, pel que ja pot portar una vida normal. També important remarcar que el tractament ha de durar 10 dies, i es pot administrar cada 24-12h. L'erupció sol durar 4-5 dies i inicialment es palpa millor que es veu, com pell de gallina, i els pot picar i quan cura deixa la pell resseca.
Aquí teniu una pàgina on explica l'escarlatina.
http://www.dra-amalia-arce.com/2010/01/ ... gente.html
. Remarcar que el que actualment sigui una malaltia que no sigui greu és l'ús dels antibiòtics, les vacunes no tenen cap influència en el curs de la malaltia. Un cop s'inicia el tractament, normalment amoxicil·lina, la millora sol ser ràpida en 24h, i quan el nen ja no té febre i porta 24h de tractament ja no és contagiós, pel que ja pot portar una vida normal. També important remarcar que el tractament ha de durar 10 dies, i es pot administrar cada 24-12h. L'erupció sol durar 4-5 dies i inicialment es palpa millor que es veu, com pell de gallina, i els pot picar i quan cura deixa la pell resseca. Aquí teniu una pàgina on explica l'escarlatina.
http://www.dra-amalia-arce.com/2010/01/ ... gente.html
la meva nena l'ha passat tot just fa una setmana... el nom espanta molt, però no pateixis... antibiotic i de seguida com a nova...
Em va receptar augmentine cada 8 hores, la pell envermellida ja li ha marxat i de febre res de res, ell esta com sempre, nomes te una mica de mocs i tosseta.
tutty, has descrit exactament el que li va passar a la meva nena... amb 24 h de amoxicilina estava com a nova... 
Rosseta1977, tu que ets pediatra, una pregunta: s'esta prenent l'augmentine, pero encara te mocs al coll i tos, li puc donar el Terbasmin?
Gracies!!!
Gracies!!!
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
per poder es pot, però jo no ho faria, el que va millor pels mocs es veure molta aigua.
Gracies!!que be tenir-te aqui com a mare i pediatre, ens ajudes molt!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |