No li creix el cabell
No li creix el cabell
Hola!
Publico aquí perquè no sabia ben bé on posar-ho, però no és un problema de salut. A la meva filla, que aviat farà 19 mesos, gairebé no li ha crescut el cabell. No li hem tallat mai i el té ben curtet. Tot just fa uns mesos que sembla que li creix un borrissol sota del cabell que tenia quan va néixer, així que sembla que és més espès, però de llargada, res de res!
No és un tema que em preocupi massa, però ara ja em pica la curiositat... A alguna mama més li ha passat que nens molt més petits que els vostres tenien molt més cabell i molt més llarg? Quan els va començar a créixer?
Publico aquí perquè no sabia ben bé on posar-ho, però no és un problema de salut. A la meva filla, que aviat farà 19 mesos, gairebé no li ha crescut el cabell. No li hem tallat mai i el té ben curtet. Tot just fa uns mesos que sembla que li creix un borrissol sota del cabell que tenia quan va néixer, així que sembla que és més espès, però de llargada, res de res!
No és un tema que em preocupi massa, però ara ja em pica la curiositat... A alguna mama més li ha passat que nens molt més petits que els vostres tenien molt més cabell i molt més llarg? Quan els va començar a créixer?
Re: No li creix el cabell
I tant! Al meu fill, fins ben bé els 2 anys no va tenir cabell de nen "gran" i, tot i així, el tenia ben curtet. En canvi, la meva filla en va tenir molt de ben petita i ara té una bona melena.
Tranquila, fins ben bé els 3 anys, el cabell canvia molt! Ja veuras com d'aquí un anyet i poc ja tindrà el cabell que toca! Jejej
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
La meva filla fins que va començar P3 tenia tan poc cabell que semblava un bebè... Un any i mig després li arriba fins a mitja esquena però no el té gaire abundant, i això que les dues famílies som de tenir molt cabell!
Doncs la meva que té 13 mesos també té molt poquet, pràcticament no li ha crescut des de que va néixer, tot just fa un parell de mesos que sembla que té més quantitat però de llargada res de res, no hi ha manera d'agafar-li ni un toto, ni tan sols amb els de clip, però l'altre dia mirant fotos de la meva germana també vaig veure que tenia molt poquet cabell, i la meva cunyada i el meu nebot també el tenien ben curtet, així que igual deu ser un tema hereditari.
el nen gran de la meva germana fins el dos anys ben llarg no li creixia el cabell, ara en te 14 anys i te una bona mata de pel.
Així que no et preocupis, es normal.
Així que no et preocupis, es normal.
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Les meves dues nenes igual! A la gran, que té tres anys ara just li puc posar algun clip i fer alguna minicueta! I la petita que té catorze mesos va pel mateix camí. Jo de petita també vaig trigar en tenir-ne i ara tinc cabell en abundància!
Veig que no la meva no és l'única, doncs!! És que al meu voltant només faig que veure melenes! I fins i tot m'han preguntat com ho faig per tallar-li tan bé essent tan petita...
Doncs poc a poc i bona lletra!
- cosma_shiva
- :: formigueta

- Entrades: 51
- Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm
.
cosma_shiva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 09, 2022 10:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
La meva filla ara té 5 anys i una melena preciosa, llarga i abundant. Va costar però els cabells al final van crèixer

Elidé ha escrit:La meva filla ara té 5 anys i una melena preciosa, llarga i abundant. Va costar però els cabells al final van crèixer![]()
La meva continua igual, tot just li he tallat una mica el serrell perquè ja li molestava als ulls
. I ara li fa molta il·lusió fer-se cuetes i posar-se clips, i no li agafen pobreta... però està tan graciosa
. Però mirarem el costat positiu: m'estalviaré diners en perruqueries!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |