Caques grogues i abundants
Caques grogues i abundants
Bones! Tinc una filla de quasi 18 mesos i porta dies fent caques líquides però avui les està fent grogues...
Ha begut un bibero de llet sencera i ha menjat cereals
Pot ser que la llet li senti diferent si se la pren amb papilla de cereals que sola?
Es que taca el bodi i els panatolns... No se de que deu ser.
Ella està animada i va menjant, sobretot pit.
Moltes gràcies! I bones festes!
Ha begut un bibero de llet sencera i ha menjat cereals
Pot ser que la llet li senti diferent si se la pren amb papilla de cereals que sola?
Es que taca el bodi i els panatolns... No se de que deu ser.
Ella està animada i va menjant, sobretot pit.
Moltes gràcies! I bones festes!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Caques grogues i abundants
Té pinta de gastro, però clar millor que la miri un metge. Més que res que no es deshidrati però si va menjant bé i bebent líquid en principi no tindria que passar res.
Truca a sanitat respon i et quedes més tranquila.
Bones festes!
Truca a sanitat respon i et quedes més tranquila.
Bones festes!

Emami el meu demà farà una setmana que esta així. Jo vaig estar amb gastroenteritis i ell ho ha agafat. No fa moltes caques però quan en fa és com tu dius. Avui hem tornat al pediatra i m'ha dit que el nen menji normal i jo fora la lactosa, ell solament beu llet del pit. A part d'això uns sobres que se'n siguen bivos per posar al menjar que l'ajudi a recuperar la flora intestinal o amb cada evacuació 50 ml de suero.
A veure si tenim sort, en 48 h. m'ha dit que estarà bé
A veure si tenim sort, en 48 h. m'ha dit que estarà bé
El meu nen va començar amb diarrea ahir al vespre, crec que pot ser que va menjar algo del dinar de nadal que no li va sentar be. Avui per esmorar li he donat papilla d'arros, per dinar i sopar arros i res de bibi amb llet, durant el dia s'ha anat bebent suero oral.
L'altre cop que em va passar la pediatra em va receptar unes capsules que fan que recuperi la flora intesinal
L'altre cop que em va passar la pediatra em va receptar unes capsules que fan que recuperi la flora intesinal
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |