Visita pediatra 18 mesos

Alèrgies, otitis, problemes..

Serjul
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 8:40 pm

Visita pediatra 18 mesos

EntradaAutor: Serjul » dc. des. 18, 2013 9:03 pm

Hola a totes, aquesta tarda hem anat al pediatra per la revisió dels 18 mesos i la veritat és que hem sortit tots (el meu fill, el meu marit i jo) amb una sensació desagradable. El pediatra no el coneixiem (l'anterior s'ha juvilat) i no ens ha agradat gaire la seva manera d'actuar..l'hem trobat molt fred amb el nen, no li ha dirigit la paraula amb ell directament en cap moment, li ha baixat el prepuci sense preguntar-nos prèviament i la fet caminar despulladet pel terra pq volia veure com caminava.. Potser son coses meves, però tot això és necessari?? Ho he trobat una falta de respecte sobre el meu petit, al qual no li ha fet cap gràcia haver de caminar despulladet sobre aquell terra fred.. A algú li ha passat el mateix?
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Visita pediatra 18 mesos

EntradaAutor: Tutty29 » dc. des. 18, 2013 9:28 pm

Jo quan el vaig portar a la revisió dels 18 mesos nomes el va despullar per fer-li la revisió general en cap moment el va fer caminar per terra, al contrari va caminar a sobre la camilla.
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Visita pediatra 18 mesos

EntradaAutor: bertian » dj. des. 19, 2013 11:42 am

Ostres... jo tampoc ho trobo gaire bé, la veritat!
A la Berta no la van fer ni caminar! i només la van despullar just per mirar que tot estigués bé i de seguida vestir-la pobreta...
Jo canviaria de pediatra segur!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::