Fimosi, baixar pell prepuci

Alèrgies, otitis, problemes..

Aza
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:09 am

Fimosi, baixar pell prepuci

EntradaAutor: Aza » dt. oct. 15, 2013 9:31 am

Hola a totes, la setmana pasada vam portar al nostre peque a una nova pediatra, ja que ens hem mudat i per tant hem canviat de CAP.
La anterior (que m'encantava) sempre ens havia dit que no feia falta baixar la pell del prepuci, que el deixesim, i quan fossi mes gran ja es veuria, pero d'entrada res.
La nova lo primer que va fer, i sen-se preguntar es baixar-li! el meu peque evidentment va plorar, i molt seca li diu, no llores que no es para tanto!!!! l'hagues matat!
Consiedero que havia de preguntar, o al menys explicar el que es disposava a fer, i segon que amb dos anyets que te el meu nen, la resposta sobrava. Ja us dic que avui demanarem canvi de pediatra, perque si treballes amb nens, lo minim es tenir tacte i fer-ho amb carinyo, si hagués estat així estic segura que no m'hauria molestat tantel que va fer.
En fi, que ara no se que hem de fer amb el tema del prepuci, toquem o no? el meu fill no vol, i plora si ho intentem, i jo continuo pensant que no ho hauriem de fer, llegeix-ho per internet i veig de tot, a vosaltres que us han dit els pediatres?
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Fimosi, baixar pell prepuci

EntradaAutor: jllt » dt. oct. 15, 2013 10:04 am

Hola Aza,

Deunido, quina professional que us ha tocat...
A nosaltres des de petitó ens deien que li netegéssim a l'hora de la banyera, però la veritat és que vaig passar bastant de fer-ho perquè no s'estava mai quiet i m'era molt difícil, i a més teníem un familiar pediatra que opinava que no calia preocupar-s'hi gaire, a no ser que realment es veiés que hi havia algun problema per fer pipi, o es notés alguna cosa fora del normal. Quan hi pensava i l'estava canviant l'hi baixava la pelleta a poc a poc i no li agradava gaire, però ho feia i li netejava. Ara ja té quatre anys i quan és a la banyera li dic a ell mateix que s'ho faci i sí, la majoria de vegades ho fa tot sol.
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dt. oct. 15, 2013 10:13 am

Al meu fill és impossible baixar-li la pell. A mi el pediatra em va dir que fins als 6 anys entrava dins la normalitat. Per tant, res de baixar la pell. Quan arribi aquesta edat, ja m'ho pensaré... Si no agafa infeccions tampoc em preocuparé, em sembla...
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dt. oct. 15, 2013 10:43 am

Hola, del tema pediatra no es la primera vegada que sento aquesta historia... jo tambè l'hagues matat, pero per mi potser et precipites, no pots preguntar a altres mares com es? prefereixo una pediatra seca que sigui bona professional no que algun simpatic que la cagui.

De baixar o no la pell trobaras de tot, uns diuen que la baixis altres que no... jo de tu faria el que teu instint et digui que es millor, jo a temporades li intentava baixar i altres passava, dic intentava perque no li baixava... esta operat. Un cop operat i que ja li baixava si que nosaltres li baixavem i li retavem cada dia, i es que sino li sortien com pell morta o no se...se li embrutava i algun havia agafat infecció però se de nens que no li baixen i cap problema...
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. oct. 15, 2013 10:54 am

El meu nen te 20 mesos i li faig de tant en quan a l'hora del bany, ja dies que es deixa i ja dies que no. La pediatra em va dir que no em preocupes.
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dv. oct. 18, 2013 12:01 pm

No s´ha de tocar, no cal i a més pot ser contraproduent i causar fimosi.
De fet s´ho van fent ells quan cal. La natura és sàbia i ells més. De fet els nadons no necessiten la majoria d´"intervencions" que se´ls hi volen fer.

Jo si canviaria de pediatra, no només per la sequedat. Sobretot per no dir-vos el que es disposava a fer i perque considero que no està al dia.
http://www.amormaternal.com/2012/02/retraer-prepucio-intacto-higiene.html
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::