Congestió nasal

Alèrgies, otitis, problemes..

SONIC
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

Congestió nasal

EntradaAutor: SONIC » dt. set. 17, 2013 9:03 pm

Hola a tothom, bona nit!
Ara què ja no fa tan bon temps ja comencen els "moquets" , la tos... Quins remeis cassolans que us hagi funcionat utilitzeu per la descongestió nasal? Gràcies.
Lisa_Cat
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Congestió nasal

EntradaAutor: Lisa_Cat » dt. set. 17, 2013 9:12 pm

Hola!
Jo sempre he usat una xeringa, sense agulla!!, amb aigua d l'aixeta, sobretot mentre el dutxava, pero ho pots fer a qualsevol hora. Un xorret a cada forat del nas i tot fora! Cal q tinguis en compte l'edat de la criatura per fer-ho mes fluix o mes fort...
Per dormir tambe li posava l'humidificador de vapor fred amb eucaliptus.
El que no he usat mai es l'aspirador nasal, tant el pediatre com l'otorrino em van comentar que no es gaire bo ja que canvia la pressio interna de les oides.
Que vagi be!!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
maredelna
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. des. 23, 2009 9:42 pm

EntradaAutor: maredelna » dt. set. 17, 2013 9:29 pm

Doncs nosaltres també fem rentats de suero al nas, però directament amb les monodosis per al petit que te 8 mesos i el rinomer per a la gran de 4 anys. I una altra cosa que va molt bé, fins i tot per als adults, és posar una ceba oberta al costat del llitet. Aquest remei també va molt bé,sobretot, per la tos!

El vapor de l'aigua quan els banyem també funciona... I com que no tenim humidificador, doncs bullo aigua i hi poso unes gotes d'eucaluptus o directament, el fruit de l'eucaluptus.

Tampoc els aspiro, perquè de seguida em constipo jo (la última vegada vai agafar angines i vaig dir que mai mes!!!)

Els meus fills fan bronquitis cada dos-tres mesos, aprox, així que ens pasem tooot l'any fent això!!

Ah, i mooolta paciència!!!

||*||
toska
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: toska » dc. set. 18, 2013 8:19 am

Nosaltres també fem servir Rinomer, i abans la monodosi, és el que ens va millor, l'aspirador ho vaig provar una vegada quan era més petita i mai més, per que no saps si li pots fer mal o si no, no treu res....
ImatgeImatge
SONIC
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: SONIC » dc. set. 18, 2013 5:21 pm

Moltes gràcies pels vostres consells, jo feia servir el rinomer però quan li poso no vol es posa a plorar ,a tapar-se el nas( té 2 anys) és horrible posar-li i ara com què és més grandet ja no es deixa. Per això demanava consells provaré l'eucaliptus encara que algun dia ja ho he fet però no se si és millor o pitjor(per la humitat que es crea a la habitació).
Gràcies.
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dc. set. 18, 2013 9:36 pm

a nosaltres el q ens va milor es el suero, tot i q tampoc es deixa. ara hem començat amb la lota i sembla q millor q la xeringa, pero tampoc gaire. te 21 mesos.
el rinomer res de res, de fet el vaig provar jo i em feia mal, i aixo q era el suau...
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. set. 28, 2013 10:49 pm

El meu nen te 20 mesos i esta amb mocs, quan el noto molt tapat li poso una mica de suero amb una xeringa a cada fossa nasal.
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

EntradaAutor: Gran-Quima » dj. nov. 21, 2013 4:18 pm

Jo faig servir les monodosis de suero l.aspirador varis pediatres diuen que millor no per les oides. Lo que si faig sempre es escalfar el suero es a dir em fico la monodosis a les tetis i quan te temperatura li tiro......ja veureu com no es queixen tan. Es que el suero fret pel nas es moooolt desagradable per tothom.
Evaar
Entrades: 10
Membre des de: ds. des. 07, 2013 3:39 pm

EntradaAutor: Evaar » ds. des. 07, 2013 5:25 pm

Com ja han dit els rentats nassals i la ceba la poso a troços en un plat amb aigua i sucre, segons vaig llegir és un mucolític natural, jo li posava per la tos però ara ja forma part de la decoració de la seva habitació jaja i intentar que beguin molta aigua (això és el que més ens costa)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::