Moluscs
Moluscs
Hola,
Fa temps que l'estem ballant amb el tema de moluscs. El dermatòleg els treu amb un bisturí, posant abans pomada anestèssica, però al cap de poc ja n'hi tornen a sortir de nous.
Algú s'hi ha trobat i em podria dir si us plau com ho va poder solucionar?
Moltes gràcies!
Keta
Fa temps que l'estem ballant amb el tema de moluscs. El dermatòleg els treu amb un bisturí, posant abans pomada anestèssica, però al cap de poc ja n'hi tornen a sortir de nous.
Algú s'hi ha trobat i em podria dir si us plau com ho va poder solucionar?
Moltes gràcies!
Keta
Re: Moluscs
Keta, nosaltres estem igual. Justament ahir vaig anar a una dermatòloga i avui he d'anar a buscar un líquid per posar-li, els que no s'assequin els hi trauran (no al viu com la darrera vegada
). També em va donar defenses.
A veure si algú ens ho pot explicar.
A veure si algú ens ho pot explicar.
Doncs a nosaltres ens va passar el mateix. Gairebé cada dues setmanes anavem a treure moluscs, ja que la dermatòloga ens va dir que no podiem esperar més. Així hi vam estar gairebé 6 mesos fins que, va arribar un dia que el mateix cos havia creat les defenses per eliminar-los ell sol. Ara ja portem dos mesos que no n'hi ha surtit cap més. la nostra dermatòloga ens va dir que cal molta paciència i que cal anar-los traient ja que, al ser tan superficials el cos no els detecta i costa molt que faci defenses per ell sol. Però amb el temps, si es van traient, el cos acaba detectant-los i eliminant-los. I així va ser. Molta paciència i espero que no duri gaire. No sé quan anys tenen els vostres fills. El meu li va passar quan n'acabava de fer 4.
Hola mares, el meu fill (5 i mig) ha tornat de vacances amb moluscs i encara no hi és el dermatòleg. Us volia preguntar si us van explicar alguna mesura per evitar el contagi, ja que tinc un altre nen de 3 anys. Gràcies.
Mama del 2008, 2011 i 2015
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |