Moluscs

Alèrgies, otitis, problemes..

Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

Moluscs

EntradaAutor: Keta » dc. gen. 04, 2012 1:17 am

Hola,
Fa temps que l'estem ballant amb el tema de moluscs. El dermatòleg els treu amb un bisturí, posant abans pomada anestèssica, però al cap de poc ja n'hi tornen a sortir de nous.
Algú s'hi ha trobat i em podria dir si us plau com ho va poder solucionar?
Moltes gràcies!
Keta
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: Moluscs

EntradaAutor: mariami » dc. gen. 04, 2012 9:04 am

Keta, nosaltres estem igual. Justament ahir vaig anar a una dermatòloga i avui he d'anar a buscar un líquid per posar-li, els que no s'assequin els hi trauran (no al viu com la darrera vegada :ufs: ). També em va donar defenses.
A veure si algú ens ho pot explicar.
Imatge
Imatge
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: jorlu » dc. gen. 04, 2012 12:00 pm

Doncs a nosaltres ens va passar el mateix. Gairebé cada dues setmanes anavem a treure moluscs, ja que la dermatòloga ens va dir que no podiem esperar més. Així hi vam estar gairebé 6 mesos fins que, va arribar un dia que el mateix cos havia creat les defenses per eliminar-los ell sol. Ara ja portem dos mesos que no n'hi ha surtit cap més. la nostra dermatòloga ens va dir que cal molta paciència i que cal anar-los traient ja que, al ser tan superficials el cos no els detecta i costa molt que faci defenses per ell sol. Però amb el temps, si es van traient, el cos acaba detectant-los i eliminant-los. I així va ser. Molta paciència i espero que no duri gaire. No sé quan anys tenen els vostres fills. El meu li va passar quan n'acabava de fer 4.
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

EntradaAutor: Dana81 » ds. ago. 30, 2014 9:21 am

Hola mares, el meu fill (5 i mig) ha tornat de vacances amb moluscs i encara no hi és el dermatòleg. Us volia preguntar si us van explicar alguna mesura per evitar el contagi, ja que tinc un altre nen de 3 anys. Gràcies.
Mama del 2008, 2011 i 2015

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::