PODOLEG
PODOLEG
Volia saber si alguna heu dut el nen al podòleg, i amb quina edat.
L'altre dia em van dir que es vo dur-los quan ja caminen per a que els mirin els peus, cames, malucs, la manera de caminar, l'esquena....
Amb quina edat els heu dut?
L'altre dia em van dir que es vo dur-los quan ja caminen per a que els mirin els peus, cames, malucs, la manera de caminar, l'esquena....
Amb quina edat els heu dut?
Re: PODOLEG
L'Aleix va al podoleg des del 6 mesos aproximadament. A ell se li claven sempre les ungles del dit gros del peu.
No hi hem anat pel que tu dius, però també es va mirar que té un ditet aixecat i segurament li haurem d'acabar corregint amb aparells...
No hi hem anat pel que tu dius, però també es va mirar que té un ditet aixecat i segurament li haurem d'acabar corregint amb aparells...
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Mira jo també m'estava plantejant fer-vos aquesta pregunta, el Roger fa cosa d'aquest hivern que els dos dits del costat del "gordo" se li han pujat una miqueta (no els té montats... per els te molt elevats) algú li ha portat li ha passat, correcció? Apa per preguntar que no quedi
Pigadeta, la Martina té els dots dits del costat del petit torts cap al del mig, igual, igual que el seu avis, us ho juro!
Vull que li mirin, també.
Vull que li mirin, també.
Pigadeta, precisament és el que té l'Aleixet. Els dos dits del costat del gros pujats, diguessim que si li mires els peus des de sota, a vegades, sembla que tingui només 4 dits. Ho té des de que va neixer, i la meva sogra diu que algun dels seus nens també ho tenia i ara ja no, t'ho puc assegurar. Jo també el tinc una mica pujadet...
La podologa em va comentar que si cap als 2 anys, 2 anys i mig, encara ho tenia li hauriem de posar aparells correctors. El que sí que em va dir que mentrestant li podia anar posant per la nit una tireta d'esparadrap que el tivés cap avall, no sé si m'explico... La veritat és que no ho hem fet massa perquè no li agrada gens i plorava molt quan li posava.
La podologa em va comentar que si cap als 2 anys, 2 anys i mig, encara ho tenia li hauriem de posar aparells correctors. El que sí que em va dir que mentrestant li podia anar posant per la nit una tireta d'esparadrap que el tivés cap avall, no sé si m'explico... La veritat és que no ho hem fet massa perquè no li agrada gens i plorava molt quan li posava.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |