Pediatre a Barcelona
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Pediatre a Barcelona
Hola a totes/tots,
alguna de vosaltres em pot recomanar algun pediatre que estigui a Barcelona i del qual n'estigui molt contenta.
Nosaltres habitualment anem per la seguretat social però no ens agrada massa el nostre pediatre i de moment no podem canviar perquè els altres estan col·lapsats de gent.
Moltes gràcies!
Cristina
alguna de vosaltres em pot recomanar algun pediatre que estigui a Barcelona i del qual n'estigui molt contenta.
Nosaltres habitualment anem per la seguretat social però no ens agrada massa el nostre pediatre i de moment no podem canviar perquè els altres estan col·lapsats de gent.
Moltes gràcies!
Cristina
Re: Pediatre a Barcelona
Hola
Puc recomenarte a la meva pediatre. Està al Hospital de Nens (C/ Consell de Cent cantonada Passeig de Sant Joan). Es diu Gemma Talló pero jo vaig per Sanitas. Allà hi han varios pediatres, entre ells també hi ha una altre pediatre que es la Dra. Valls. Per seguretat social en el CAP de Sagrada Familia està la Dra. Artigas, que segons amigues i conegudes meves es molt bona.
Espero haver-te ajudat.
Puc recomenarte a la meva pediatre. Està al Hospital de Nens (C/ Consell de Cent cantonada Passeig de Sant Joan). Es diu Gemma Talló pero jo vaig per Sanitas. Allà hi han varios pediatres, entre ells també hi ha una altre pediatre que es la Dra. Valls. Per seguretat social en el CAP de Sagrada Familia està la Dra. Artigas, que segons amigues i conegudes meves es molt bona.
Espero haver-te ajudat.
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Cristina, si això de que els altres estan col·lapsats t'ho han dit al CAP, prova de fer tu mateixa el canvi a través del web del CatSalut (http://www10.gencat.cat/catsalut/cat/se ... imetge.htm). Jo vaig voler canviar de metge de caçalera i em van dir que no podia ser; però un cop a casa vaig mirar de fer-ho pel web i sí que hi havia places disponibles, així que em vaig quedar amb la idea que els del CAP se'm van treure de sobre pq hi havia molta cua aquell dia!
Prova-ho. Sort!
Prova-ho. Sort!
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Gràcies Castanyeta,
però ja ho he mirat a l'adreça que em comentes i la doctora que ens interessa no està disponible (ens surt una llista de pediatres i al costat del nom de la que ens interessa hi posa una creu i no puc clicar sobre el seu nom).
Moltes gràcies a la resta pels vostres suggeriments.
Una abraçada!
però ja ho he mirat a l'adreça que em comentes i la doctora que ens interessa no està disponible (ens surt una llista de pediatres i al costat del nom de la que ens interessa hi posa una creu i no puc clicar sobre el seu nom).
Moltes gràcies a la resta pels vostres suggeriments.
Una abraçada!
Hola, nosaltres tenim al Dr. José María Pérez, visita a l'Hospital de nens de BCN també. Ens agrada molt però va molt i molt ràpid. Això sí té molt bona memòria i mètodes infalibles perquè mengin verdura, je je...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |