Pijama-manta
Pijama-manta
Hola noies,
El meu peque de 19 mesos es destapa tant que aquest hivern hem apostat pel pijama manta, però voldria saber què els hi poseu a sota...Jo de moment l'hi poso un body, però no sé si hauria de posar-li un pijama finet a sota...
Ah! Nosaltres a la nit tenim calefacció radial al terra.
Gràcies!!
El meu peque de 19 mesos es destapa tant que aquest hivern hem apostat pel pijama manta, però voldria saber què els hi poseu a sota...Jo de moment l'hi poso un body, però no sé si hauria de posar-li un pijama finet a sota...
Ah! Nosaltres a la nit tenim calefacció radial al terra.
Gràcies!!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: Pijama-manta
nosaltres posem un pijama primet a sota.... i amb la calefaccio!
Jo dormo amb pijama primet i tapada amb la manta... doncs ella igual!
Jo dormo amb pijama primet i tapada amb la manta... doncs ella igual!
Jo a sota el pijama manta li poso un body i un pijama d'hivern, es que no sé perquè la seva habitació és la més freda de la casa i, a més, moltes nits es destapa i no vull que s'encostipi.
També penso en com estic jo bé mentres dormo, i si no dormo amb el pijama, manta i edredó passo fred, així que faig l'equivalència amb ell...
Clar que si tu tens molta escalfor a casa, potser amb el pijama manta i un body ja n'hi ha prou!
El meu tal com t'he dit dorm com un rei i no es desperta suat, però sí calentet com un turró!!
També penso en com estic jo bé mentres dormo, i si no dormo amb el pijama, manta i edredó passo fred, així que faig l'equivalència amb ell...
Clar que si tu tens molta escalfor a casa, potser amb el pijama manta i un body ja n'hi ha prou!
El meu tal com t'he dit dorm com un rei i no es desperta suat, però sí calentet com un turró!!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
em podrieu dir q es aixo d'un pijama manta? una foto????
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
nosaltres també
posem la calefacció normaleta, body, pijama prim i el pijama-manta del carrefour, ell no para de moure's però jo ja no em preocupo si està tapat o no i tots dormim més tranquils! és un bon invent
posem la calefacció normaleta, body, pijama prim i el pijama-manta del carrefour, ell no para de moure's però jo ja no em preocupo si està tapat o no i tots dormim més tranquils! és un bon invent
Hola noies, gràcies a totes....
Angelina, un pijama-manta és un pijama amb forma de tal però més gran del que li correspondria per la seva talla perquè hi càpiga més roba a sota i de tela gruixada, així com de forro polar. Normalment van amb cremallera de dalt a baix.
Ho sento però no tinc cap foto.
Angelina, un pijama-manta és un pijama amb forma de tal però més gran del que li correspondria per la seva talla perquè hi càpiga més roba a sota i de tela gruixada, així com de forro polar. Normalment van amb cremallera de dalt a baix.
Ho sento però no tinc cap foto.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
ahhh ok ja entenc que es jo en tenia quan era petita (bé no tant si men recordo, oi??))
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
- martavila
- :: dragona

- Entrades: 4888
- Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
- Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants
Nosaltres també li posem, i va de conya!
li posem body, el seu pijama i damunt el pijama-manta. Aixi no hem de patir i anar-nos aixecant per tapar-lo
li posem body, el seu pijama i damunt el pijama-manta. Aixi no hem de patir i anar-nos aixecant per tapar-lo
- vallpresona
- :: tortuga

- Entrades: 330
- Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
- Ubicació: Alt Empordà
Jo també li poso, body, pijama d'hivern i pijama manta perquè no hi ha manera de tapar-lo amb les voltes que li dóna al llit!
Es clar que amb aquest temps no sé mai què posar-li per la nit. Uns dies de primavera, altres d'hivern, d'estiu! I pateixo per si té fred o calor!
Això del pijama-manta és una bona idea! Per mi, millor que el sac!
Es clar que amb aquest temps no sé mai què posar-li per la nit. Uns dies de primavera, altres d'hivern, d'estiu! I pateixo per si té fred o calor!
Això del pijama-manta és una bona idea! Per mi, millor que el sac!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |