Osteopatia en bebè dependent

Alèrgies, otitis, problemes..

jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Osteopatia en bebè dependent

EntradaAutor: jaruma » dg. juny 21, 2015 10:24 am

Hola,

Jo no sé massa d'osteopatia, però fa un temps vaig buscar info per millorar el seu descans nocturn, i vaig llegir que poden arribar a dormir molt millor amb la osteopatia. Llavors no trobo gens "descabellat" provar-ho per millorar l'ansietat. L'únic que pots perdre són els diners, i potser li veuen alguna cosa que la incomoda, qui sap.

Sobre la mamitis, jo també crio amb apego, i el meu nen no és tan dependent. De fet, depén de amb qui estigui passa completament de mi i de la lleteta! A la nit sí que demana cada 2 hores més o menys. Ara que li estan sortint dents noves, demana cada santa hora, i de dia vol més bracets. Amb això vull dir que tot són èpoques, i que potser realment hi ha alguna cosa que incomoda la teva filla i la fa més dependent, qui sap.

En tot cas, molts ànims, i pensa que la criis com la criis, d'aquí uns anys enyoraràs quan tenia mamitis i es deixava abraçar!!
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dg. juny 21, 2015 11:55 am

Gusiluz jo també penso que és petita encara i que el seu comportament és del tot normal. La meva va ser una paparreta enganxada a mi fins els dos anys, mica en mica va voler allunyar-se de mi per jugar, marxar, o marxar jo sense fer un pollastre. Ara té 3 anys, i és sociable, autonoma dins la seva edat i porta l'arribada del germanet prou bé. Sempre hem criat amb apego, i també vaig tenir moltíssims dubtes com tu, perquè pensava que potser el que em deien de la mamitis podria ser veritat, però ara sé del cert que no, que era massa petita i em necessitava.
Altra cosa és que tu vagis esgotada pel seu ritme demandant. Si et serveix, el que vam fer nosaltres va ser aplicar el pla pare per les nits, sobre els 20 mesos, i deslletar de nit. Jo ii el meu home estàvem cagats però va anar molt bé i força ràpid, i jo vaig començar a descansar per les nits i la nena a fer tirades més llargues. De dia vam continuar amb el pit més relaxades i més a gust.
El que també crec és que si tu ho vius com una angoixa, li transmetras a la peque i ella s'enganxara més a tu, almenys jo ho vaig viure així amb la meva : quan em vaig relaxar tot va anar millor. En aquest sentit crec que l'osteopatia o el tractament que us vagi millor a totes dues us podria ajudar.
Ànims!
Imatge

Imatge

Imatge
gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » ds. ago. 15, 2015 12:51 am

Hola,

Seré breu perque escric des del mobil i em va fatal.i
Finalment hi vam anar i em va dir que no tenia res orgànic. Per alguna cosa del òssos del cap sembla que va patir una mica al neixer,(no estava colocada en la forma idonea per sortir) i realment vam tenir algun problema en l'expulsio. Jo havia llegit que alguns nens tenen un,problema al cap, que els provoca dolor i que el succionar els alleuja, i per aixo ho fan tant. Pero sembla que no és el cas i que la nostra està be de salut.
Per altra banda ha tingut desde fa temps problemes digestius, ens van dir que possiblement una APLV i que ara s'havia quedat en intolerància a la lactosa (temporal). Per aquest motiu tambe no havia volgut negarli mai cap presa, pensant que una cosa que se li posa be pobreta...Però es ultimes.proves han sortit negatives i,ens han donat llum verda perque mengi de tot, per tant estant al limit de les meves forces vaig decidir intentar limitarli la LM. Evidentment si ella ho hagués passat malament li.hauria donat la teta i punto,pero resulta que no s'ho ha agafat tan malment com pensava. Després d'haver esmorzat vaig comensar a negarli mamar a mig mati (i ho feia mes d'un cop) fins després de dinar,.i a la tarda el mateix fins havent sopat,.i nomes va rondinar una mica 2 dies però sense ser un gran drama, li explicava que la mama estava molt cansada i semblava que ho entenia i de seguida estava jugant amb les seves.coses i tan tranquila!
Ara mama per esmorzar,.ben dinat/migdiada i nit (amb alguna excepció,.no som radicals) i la veritat és que m'he tret un pes de sobre i crec que ella ho nota i tot,.tinc.mes.ganes i anims (i temps!) per.jugar amb ella etc.
Repeteixo, si l'hagues vist patir de veritat no ho hauria fet, però mira,.s'ho ha agafat prou bé!
Ara seguim fent collit (amb LM nocturna), no la deixem plorar, etc pero sense LM NON STOP a tota hora.
Bueno,.no ha estat tan breu.al.final jeje.
gusiluz
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » ds. ago. 15, 2015 12:59 am

PD: La nit ara per ara no em preocupa, ja que al fer collit ella s'agafa sola quan vol i jo molts cops ni me n'entero, el meu.home.em.diu a vegades que.l'ha vist.i jo roncant...
Per tant no ens afecta en el descans i anirem fent així...

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::