nen celíac
- kobayashi
- :: puça

- Entrades: 33
- Membre des de: dg. març 07, 2010 10:25 pm
- Ubicació: el cor de la ciutat , barcelona
Re: nen celíac
Hola noies ! al final en Quim no té celiaquia! Aix estem aliviats , per això , pero resulta que té una anèmia de caball !!!
Li hem de donar ferro en ampolletes ( jo vomitava quan ho prenia desprès de les regles...) i ell com un campió se les pren matí i nit
de moment hem de fer les ampolletes un mes i desprès fer un nou analisi i valorar si ho ha absorvit bé !!
Ens alivia molt que no sigui celiac, però entre això i el problema del creixement .... ara tot son paranoies per si no menja bé...aix
gràcies pels ànims mamis
va bé tenir amb qui xerrar !dels patitons!!
molts somriures
Li hem de donar ferro en ampolletes ( jo vomitava quan ho prenia desprès de les regles...) i ell com un campió se les pren matí i nit
de moment hem de fer les ampolletes un mes i desprès fer un nou analisi i valorar si ho ha absorvit bé !!
Ens alivia molt que no sigui celiac, però entre això i el problema del creixement .... ara tot son paranoies per si no menja bé...aix
gràcies pels ànims mamis
va bé tenir amb qui xerrar !dels patitons!!
molts somriures
Me'n alegro que no sigui celiac!!
Així el problema de creixement d'on li ve? de l'anemia?
Així el problema de creixement d'on li ve? de l'anemia?
Jo també m'alegro que no sigui celíac. Ostres el meu petit també te anemia i ara també li estic donant ferro. El meu s'el pren molt be no tinc cap problema. Pobrets tant petits.
- kobayashi
- :: puça

- Entrades: 33
- Membre des de: dg. març 07, 2010 10:25 pm
- Ubicació: el cor de la ciutat , barcelona
Rosita ha escrit:Jo també m'alegro que no sigui celíac. Ostres el meu petit també te anemia i ara també li estic donant ferro. El meu s'el pren molt be no tinc cap problema. Pobrets tant petits.
Li dono amb suc de taronja al mati i amb el bibe a la nit ...si que son valents akests petitons ....
El que encara no tenim clar es d'on ve l'anemia .... esperarem un altre analisi al cap d'un mes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |