proteïnes per sopar
proteïnes per sopar
hola noies!
el meu fill es desperta per la nit per mamar almenys una vegada, m'han comentat que quan comenci a donar-li proteïnes per sopar (ous, peix...) potser dormirà més seguit perquè les proteïnes són més lentes de metabolitzar que els cereals i "se sentirà tip" durant més temps....hi ha part de raó en això o és un mite més?
vosaltres heu notat algun canvi quan heu començat amb els sopars amb proteïna?
el meu fill es desperta per la nit per mamar almenys una vegada, m'han comentat que quan comenci a donar-li proteïnes per sopar (ous, peix...) potser dormirà més seguit perquè les proteïnes són més lentes de metabolitzar que els cereals i "se sentirà tip" durant més temps....hi ha part de raó en això o és un mite més?
vosaltres heu notat algun canvi quan heu començat amb els sopars amb proteïna?
Re: proteïnes per sopar
No se qué decirte..... Paula empezó con las proteinas hace un par de semanas y se despierta a la misma hora de siempre ye so qye yo después del plato de papilla le ofrezco un bibe. Yo creo que lps cereales les llenana mas que las papillas, pero es una opinión.
En el meu cas no ha estat així. Tot i que sopa molt bé, es continua despertant mínim un cop cada nit.
I demà fa 17 mesos.
I demà fa 17 mesos.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Em sap greu però crec que és un mite. La meva nena es desperta dues vegades cada nit, menji peix, o cereals.
La son no depèn d'això, almenys en els meus nens.
La son no depèn d'això, almenys en els meus nens.

ja m'ho semblava que seria un mite, però per preguntar...deu ser que dec tenir ganes de tornar a dormir del tirón

- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
mira jo no sé què serà però ha donat la casualitat que els dies que ha menjat peix i pa amb tomàquet per sopar ha dormit la nit sencera sense dir ni mu! ahir es va menjar dos filetets de llenguado enfarinats i fregits, una llesqueta de pa amb tomàquet i mig formatge fresc i ha dormit com un angelet.............
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
- africabcn36
- :: formigueta

- Entrades: 85
- Membre des de: dl. març 30, 2009 10:58 pm
A mi el Biel quan li donava la papilla de cereals en plat si que dormia tota la nit. No es despertava per res, i mira que abans d´això es despertava molt. Ara té un any i començo a donarli verdureta o sopa a la nit i bueno ja veurem com va. Ja us dirè.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |