Uuuff!! Desesperació amb els àpats
Uuuff!! Desesperació amb els àpats
Feia molt temps que no participava al fòrum, tot i que he anat llegint-vos.
Ens trobem amb un problema amb el petit. Ja té dos anys i no menja res sòlid. Bé, esmorzar i berenar sí, però dinars i sopars res de res. Ara portem uns dies que ni triturat vol. Jo ho atribueixo una mica a la calor també, però no vol provar ni uns macarrons, ni un tall de carn, de peix o verdura.
Si fos per ell, s'alimentaria de llet, iogurts, pa, galetes i poca cosa més.
Hem intentat fer gradualment trossets, però no vol ni provar-ho. Només veure-ho al plat, ja l'aparta... No sabem què fer. És cert que el pa amb tomàquet el menja, però ni menja pernil, ni formatge, i menys encara carn o peix...
També hem anat sempre de la mà amb la llar d'infants, i hem provat alhora de donar-li trossets, però ni així...
Amb el gran mai vam tenir problemes, per això suposo que aquesta situació ara se'ns fa una muntanya...
Si ens poguéssiu donar un cop de mà......
He llegit algunes entrades anteriors, però no he sabut veure la situació d'en Pau.
Sincerament ara ja ha arribat a un punt que només pensar que s'acosta l'hora dels àpats, m'entra una angoixa.......
1000 gràcies!!!!
Ens trobem amb un problema amb el petit. Ja té dos anys i no menja res sòlid. Bé, esmorzar i berenar sí, però dinars i sopars res de res. Ara portem uns dies que ni triturat vol. Jo ho atribueixo una mica a la calor també, però no vol provar ni uns macarrons, ni un tall de carn, de peix o verdura.
Si fos per ell, s'alimentaria de llet, iogurts, pa, galetes i poca cosa més.
Hem intentat fer gradualment trossets, però no vol ni provar-ho. Només veure-ho al plat, ja l'aparta... No sabem què fer. És cert que el pa amb tomàquet el menja, però ni menja pernil, ni formatge, i menys encara carn o peix...
També hem anat sempre de la mà amb la llar d'infants, i hem provat alhora de donar-li trossets, però ni així...
Amb el gran mai vam tenir problemes, per això suposo que aquesta situació ara se'ns fa una muntanya...
Si ens poguéssiu donar un cop de mà......
He llegit algunes entrades anteriors, però no he sabut veure la situació d'en Pau.Sincerament ara ja ha arribat a un punt que només pensar que s'acosta l'hora dels àpats, m'entra una angoixa.......
1000 gràcies!!!!
Re: Uuuff!! Desesperació amb els àpats
Hola maca!!!tinc dos nenes petites. La gran te 3 anys i mig i la petita 15 mesos.
La gran jo sempre havia pensat q era mal menjadora...pero va haver de neixer la petita per adonar-me del que es realment un nen malmenjador!!!
La petitona de 15 mesos menja malament des de ben practicament el primer mes!! Esta en un percentil 10.
Mai ha volgut bibes, i tots els apats son en papilla i cullera!! Sòlid no el vol ni veure, ni tan sols l'agafa amb la mà ni molt menys se l'aproxima a la boca!! I dents en te moltissimes! Pero es q no li dona la gana...pq pa, galetes i patates si q en menja i benbe q ho mastega pero no te cap tipus interes.
En això et cull dir q hi ha molta gent com tu...jo intento no agobiar-me...a la llarga mengen pero clar fins q no fan els 3 anys es un calvari!!
En fi, mooooolts anims q es faran grans igual!
La gran jo sempre havia pensat q era mal menjadora...pero va haver de neixer la petita per adonar-me del que es realment un nen malmenjador!!!
La petitona de 15 mesos menja malament des de ben practicament el primer mes!! Esta en un percentil 10.
Mai ha volgut bibes, i tots els apats son en papilla i cullera!! Sòlid no el vol ni veure, ni tan sols l'agafa amb la mà ni molt menys se l'aproxima a la boca!! I dents en te moltissimes! Pero es q no li dona la gana...pq pa, galetes i patates si q en menja i benbe q ho mastega pero no te cap tipus interes.
En això et cull dir q hi ha molta gent com tu...jo intento no agobiar-me...a la llarga mengen pero clar fins q no fan els 3 anys es un calvari!!
En fi, mooooolts anims q es faran grans igual!
Re: Uuuff!! Desesperació amb els àpats
Ostres Patri! Sembla q hagi estat jo la q ha escrit el teu post. Tinc un petitó d 15 mesos q mai ha volgut bibi. Sempre amb cullera i fent les mil i una perquè mengés. Un calvari. Ara després d 15 mesos ja m.ho agafo bé. El nen està saníssim però és d poc menjar i si pogués es passaria el dia jugant passant dls apats. Estem al percentil 10, no sabem q és un percentil més alt. Noietes, ja menjaran millor més endavant!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |