Ja no vol bibi????

Teòricament poden menjar de tot.

Laia80
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Ja no vol bibi????

EntradaAutor: Laia80 » dj. maig 02, 2013 8:04 am

Hola mamis!!
No he sabut trobar aquest tema així que obro un post nou..

Mireu el meu fill (20 mesos) fa 3 dies que de cop i volta odia el bibi!! No el vol ni per esmorzar ni abans d'anar a dormir, que era quan en menjava.
Vaig pensar que seria cosa d'un/dos dies i ara penso que potser és cosa d'una setmana...no sé què pensar!!
Al matí li intento donar amb tassa, canvi de cereals....i a la nit res de res!! Abans s'adormia amb el bibi i ara ens costa horrors fer-lo dormir!!!

A Algú li ha passat que de cop ja no el volen?? En tornarà a voler o ha arribat l'hora de dir adeu al bibi??
Gràcies!!!!
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Ja no vol bibi????

EntradaAutor: nunus » dj. maig 02, 2013 9:05 am

Hola, Laia80,

Potser amb l'edat del teu fill ja li podries donar un esmorzar més "de gran", no?
El meu petit tot just ara té 18 mesos i ja en fa bastants que esmorza galetes, madalenes, mini-entrepans.... Ell pren pit, però el teu podria combinar-ho amb una mica de llet..

I a la nit, doncs igual; i si li dones llet en un got o tassa?
Laia80
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dj. maig 02, 2013 9:10 am

Hola nunus,

Doncs avui mateix he intentat donar-li amb tassa i res de res! sembla que li hagi agafat mania a la llet!!!
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
MIRJAN
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dj. maig 02, 2013 10:50 am

Mira, justament avui la meva petita, que farà 3 anys a juny, m'ha dit aquest matí: MAMA jo no vull més bibe, vull got, que ja soc gran! jaja!!
Doncs res, començarem a retirar bibes!

Ja se que el teu fill es mes petit però potser ha arribat hora de retirar el bibe! prova-ho!
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::