Alimentació antiestrenyiment
Alimentació antiestrenyiment
Hola!
Fa uns quants dies que a la petita de casa li costa una mica fer caca. Fins fa poc en feia cada dia sense cap problema. Actualment en fa cada dos dies i li costa una mica, fa unes boletes una mica dures, va apretant i no li acaba de sortir. Al cap d'una estona hi torna i en fa més.
Avui teníem revisió al pediatra i li hem comentat. Ens ha explicat que l'hem de laxar perquè ara aprenen a controlar esfínters i no es bo que aprenguin a retenir-se la caca. Ens ha receptat Casenlax 4g, un sobre cada dia.
La veritat es que no em fa cap gracia haver-li de donar els sobres.
No he comentat que últimament veu molta llet semidesnatada, he llegit que no va massa be?
Em podeu dinar unes quantes pautes alimentàries concretes per millorar el problema?
Fa uns quants dies que a la petita de casa li costa una mica fer caca. Fins fa poc en feia cada dia sense cap problema. Actualment en fa cada dos dies i li costa una mica, fa unes boletes una mica dures, va apretant i no li acaba de sortir. Al cap d'una estona hi torna i en fa més.
Avui teníem revisió al pediatra i li hem comentat. Ens ha explicat que l'hem de laxar perquè ara aprenen a controlar esfínters i no es bo que aprenguin a retenir-se la caca. Ens ha receptat Casenlax 4g, un sobre cada dia.
La veritat es que no em fa cap gracia haver-li de donar els sobres.
No he comentat que últimament veu molta llet semidesnatada, he llegit que no va massa be?
Em podeu dinar unes quantes pautes alimentàries concretes per millorar el problema?
Re: Alimentació antiestrenyiment
Hola!
Has provat a canviar-li una mica l'alimentació?? mes fruita, mes verdura, que begui mes liquids.... Evita les pastanagues, patates, pl'atans... La llet, jo diria que no afecta pel tema de l'estrenyiment.. no ho havia sentit mai....
I moviment, també va bé!
Sobretot mes fruita i verdures... la pera bullida, com una compota... va super bé. No sé. més que res, per com tu dius.. evitar qualsevol tipus de medicina en nens petits...
Sort!
isa sf
Has provat a canviar-li una mica l'alimentació?? mes fruita, mes verdura, que begui mes liquids.... Evita les pastanagues, patates, pl'atans... La llet, jo diria que no afecta pel tema de l'estrenyiment.. no ho havia sentit mai....
I moviment, també va bé!
Sobretot mes fruita i verdures... la pera bullida, com una compota... va super bé. No sé. més que res, per com tu dius.. evitar qualsevol tipus de medicina en nens petits...
Sort!
isa sf
No sé quina edat té la teva filla, nosaltres els hi donem prunes, peres i kiwis i els van genial 
El suc de taronja o de raïm... El kiwi va genial!!!
La nostra infermera pediatrica ens va recomanar el raïm. Es veu que és moooolt laxant. Jo no tenia ni idea i la veritat és que és oli en un llum, en el nostre cas! Quan la veig que va una mica restreta fem un esmorzar a base de raïm, taronja i cereals i funciona segur!
No has posat l'edat que té la teva filla però el que és molt efectiu són els cereals Superfibra de Blevit. Si dones al matí amb la llet i en serio, el mateix dia o com a molt al dia seguent es buida.
Gràcies per les vostres respostes. La peke te 21 mesos i el tema de la fruita no el portem massa be. Fins ara no volia fruita a trossets, tot just comença ara a acceptar algun tros.
Provare el k em dieu. Gracies
Provare el k em dieu. Gracies
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
El meu nen tampoc l'hi ha agrada massa la fruita i ara amb 14 mesos en comença a menjar sense cap problema. Jo tambe li dona els superfibra de Blevit i es un rellotge, acaba d'esmorzar camina una mica i sorpresa, je je!!!
- ginamandarina
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dg. nov. 13, 2011 12:20 pm
Hola,
jo et recomano la compota de pera, va molt bé i està boníssima! Jo la faig amb la babycook però suposo que també es pot fer bullida i triturada.
jo et recomano la compota de pera, va molt bé i està boníssima! Jo la faig amb la babycook però suposo que també es pot fer bullida i triturada.
Li dones el pit? Perquè quan prenen pit, si tu, la mare, ingereix moolta fibra..sempre pasta integral abans de blanca..kiwis..verdureta com bledes..bròquil verd..cereals tipus all bran...etc, ah! i llet d'avena, un parell de gots i al dia següent la meva filla ja feia cacona. Era instantani! No fallava..quan li costava, jo menjava fibra en plan "boig" i la nena al dia següent mateix o com a molt dos dies ja feia caca.
També és veritat que si no és així, recomanen prendre els laxants...sobretot d'aquests que no donin dependència (mira-ho bé això, que n'hi ha que en donen).
També és veritat que si no és així, recomanen prendre els laxants...sobretot d'aquests que no donin dependència (mira-ho bé això, que n'hi ha que en donen).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |