Pediatra pro lactància materna al CAP Claret

Teòricament poden menjar de tot.

Airin
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Pediatra pro lactància materna al CAP Claret

EntradaAutor: Airin » dt. març 12, 2013 8:39 am

Hola noies,

Alguna sap d'algun/a pediatra del CAP Claret (Gràcia) que no vegi com "bitxo raro" la mare que alleta una criatura de més de 2 anys? En general, estic contenta amb la pediatra que tenim, però ara que la nena té 2 anys ha deixat anar la frase: "Hauries d'anar pensant de retirar-li el pit". :dimoni: Això, evidentment, sense cap argument que no sigui "ara alimenta, però ja no tant", i sabent que la meva filla menja de tot i bé i que ni jo ni ella tenim cap problema amb el tema.

He de dir que fins ara m'havia fet alguna insinuació "tampoc cal que mami fins als 3 anys", però, tot i no ser entusiasta de la LM, tampoc m'havia demanat directament que li retirés el pit, o sigui que gairebé es pot dir que he tingut sort, veient altres situacions.

En fi, alguna recomanació de metge en aquest CAP? Si no, deixaré que la seva opinió en aquest tema em rellisqui : lasito :

Gràcies per endavant :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Pediatra pro lactància materna al CAP Claret

EntradaAutor: Ponioleta » dt. març 12, 2013 10:44 am

Jo et recomano que passis d'ella :-)
Si la teva filla tingués dos mesos i et fes molta pressió amb la teta encara et diria que et canviéssis però si ja té dos anys crec que ja estàs curtida amb el tema tetil. Jo és el que faig :-)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dt. març 12, 2013 7:29 pm

El mateix et dic. Quan vaig al CAP, simplement, ometo la informació. Jo ja sé que la lactància perllongada (i en tàndem!!! :content: ) no fa cap mal a ningú, al contrari. Ja sé on buscar la informació que necessito referent a aquest tema, el pediatra no em treurà pas les castanyes del foc en res d'això, ni n'ha de fer res, tampoc. Ara, per tota la resta, vull dir, el tema mèdic, doncs sí, no té perquè ser mal pediatre.
ImatgeImatge
Imatge
Airin
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dc. març 13, 2013 10:51 pm

Gràcies, noies, m'aplicaré el vostre consell, que de fet ja és el que havia fet fins ara.

Llàstima que no hi hagi més professionals que no et mirin malament per una cosa tan natural com donar el pit més enllà dels primers mesos, haurien d'entendre que ja no ho fem per alimentar, que també, sinó per les múltiples virtuts (vincle, consol, relaxació) que té. Visca la teta! t-t:-
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::