Lactancia i dubtes x nova situació
Lactancia i dubtes x nova situació
El meu fill té 26 mesos i seguim amb lactància a demanda.Dorm migdiada i nit al pit. Ara em veig forçada a agafar una feina que em tindrà entre 2 i 4 dies fora de casa nit i dia,i ademés de lo traumàtic que serà tant x mi com per ell està sense veuren's (no ens hem separat més d'una hora des que va nèixer), tinc molt neguit pel tema pit; baixarà la producció?es destetarà?...em sabria tant greu! Esperaba un destete natural,quan ell en tinguès prou...alguna experta o mare que s'hi hagi trobat amb la mateixa situació?
Re: Lactancia i dubtes x nova situació
Hola Rapunzell.
No et preocupis si que et baixarà la producció però mentres tu vagis estimulant el pit no pararà de produir llet. Quan et dutxis feste massatges als pits i treute una mica de llet o quan els notis plens et treus una mica i així t'assegures que no et quedis sense llet.
Jo crec que el teu fill de 26 mesos no es destetarà en aquesta edat estàn molt "enganxats" al pit i dubto que es desteti. Segur que quan et vegui després d'uns dies el primer que et dirà es "Mama teta!!!"
Et recomano que vagis a un grup de soport a la lactancia perquè vegis que també li ha passat a més mares i també les "Expertes" t'ajudaran i et diran com et pots treuret la llet manual, etc.
Espero haverte ajudat.
No et preocupis si que et baixarà la producció però mentres tu vagis estimulant el pit no pararà de produir llet. Quan et dutxis feste massatges als pits i treute una mica de llet o quan els notis plens et treus una mica i així t'assegures que no et quedis sense llet.
Jo crec que el teu fill de 26 mesos no es destetarà en aquesta edat estàn molt "enganxats" al pit i dubto que es desteti. Segur que quan et vegui després d'uns dies el primer que et dirà es "Mama teta!!!"
Et recomano que vagis a un grup de soport a la lactancia perquè vegis que també li ha passat a més mares i també les "Expertes" t'ajudaran i et diran com et pots treuret la llet manual, etc.
Espero haverte ajudat.
Re: Lactancia i dubtes x nova situació
Gràcies estil per la teva ajuda,m'he tret llet amb extractor i manualment quan era més petit x prepara algún puré,ja vaig agafar algo de práctica,només ho podré fer però quan arribi a l'hotel a les nits...bè tot plegat em penso que sobretot sento el neguit de la separació i la fisura en el vincle tant fort que sentim l'un per l'altre...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |