Lactancia i dubtes x nova situació

Teòricament poden menjar de tot.

RAPUNZELL
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Lactancia i dubtes x nova situació

EntradaAutor: RAPUNZELL » dj. març 07, 2013 10:48 pm

El meu fill té 26 mesos i seguim amb lactància a demanda.Dorm migdiada i nit al pit. Ara em veig forçada a agafar una feina que em tindrà entre 2 i 4 dies fora de casa nit i dia,i ademés de lo traumàtic que serà tant x mi com per ell està sense veuren's (no ens hem separat més d'una hora des que va nèixer), tinc molt neguit pel tema pit; baixarà la producció?es destetarà?...em sabria tant greu! Esperaba un destete natural,quan ell en tinguès prou...alguna experta o mare que s'hi hagi trobat amb la mateixa situació?
estil
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 534
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 10:05 am

Re: Lactancia i dubtes x nova situació

EntradaAutor: estil » dv. març 08, 2013 9:21 am

Hola Rapunzell.
No et preocupis si que et baixarà la producció però mentres tu vagis estimulant el pit no pararà de produir llet. Quan et dutxis feste massatges als pits i treute una mica de llet o quan els notis plens et treus una mica i així t'assegures que no et quedis sense llet.
Jo crec que el teu fill de 26 mesos no es destetarà en aquesta edat estàn molt "enganxats" al pit i dubto que es desteti. Segur que quan et vegui després d'uns dies el primer que et dirà es "Mama teta!!!"
Et recomano que vagis a un grup de soport a la lactancia perquè vegis que també li ha passat a més mares i també les "Expertes" t'ajudaran i et diran com et pots treuret la llet manual, etc.

Espero haverte ajudat.
RAPUNZELL
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Re: Lactancia i dubtes x nova situació

EntradaAutor: RAPUNZELL » dv. març 08, 2013 10:53 am

Gràcies estil per la teva ajuda,m'he tret llet amb extractor i manualment quan era més petit x prepara algún puré,ja vaig agafar algo de práctica,només ho podré fer però quan arribi a l'hotel a les nits...bè tot plegat em penso que sobretot sento el neguit de la separació i la fisura en el vincle tant fort que sentim l'un per l'altre...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::