Ara només vol el biberó

Teòricament poden menjar de tot.

sodemar
Entrades: 3
Membre des de: dl. maig 14, 2012 5:48 pm

Ara només vol el biberó

EntradaAutor: sodemar » dv. oct. 26, 2012 3:03 pm

Bona tarda a tothom

Tinc una nena de 14 mesos; fins al 6 només va prendre pit i quan li vaig començar a introduir l'alimentació complementària tot va anar sobre rodes. Ha estat una nena que ha menjat de tot i en quantitat: verdura, fruita, carn, peix etc. Al fer l'any la vaig deslletar, i vaig voler substituir el pit pels biberons (que mai n'havia pres). Evidentment no en volia saber res. Aleshores li donava formatge fresc, mató, iogurts, per suplir el que no prenia amb la llet. Però fa cosa d'1 mes va començar a trobar bons els biberons, i ara estem en una fase totalment oposada!!! Només vol biberons, i no em menja quasi bé res del que abans menjava. Només una mica de pasta, mandarines i poca cosa més. De pes no crec que vagi gaire malament,està més o menys per la meitat però tampoc li sobra. Per altra banda és una nena alegre i contenta, plena d'energia i molt sociable, sempre ha estat així. Però em preocupa aquest canvi tant gran. Algú ha passat per una experiència similar o bé em podria donar algun consell? Em fa cosa comentar-ho al pediatra perquè si em diu que ha de menjar altres coses, no se com ho farem, perquè si no vol una cosa és que no la vol.

Gràcies per la vostra ajuda!!!!

Sodemar
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

Re: Ara només vol el biberó

EntradaAutor: susaneta » dv. oct. 26, 2012 6:50 pm

Hola guapa, com t'entenc!!!
el meu te 3 anys i menja de tot... pero al començament va pasar per mateix.. va començar a menjar i de cop i volta era nomes bibe bibe...
la pediatra logicament em deia que no que li donés menjar.. pero era imposible...
Jo li donava bibe i aixó que de pes sempre anava justet... pero sempre ha estat un nen sá i molt vital, així que no em preocupava masa el que no agafés mes kilos del que tenia...
Nosaltres vam pensar que potser si la posavem a dinar o sopar amb nosaltres.. si ens veia menjar ell també voldria... demanava bibe pero va arribar un dia que volia com mama i papa... menjava poquet i despres el bibe... i així poc a poc va anar deixant el bibe per despres de menjar i menjava amb nosaltres....
Així que tranquila.. son raxes que van pasant.... prova de menjar a la taula els 3 juntets i potser així menjant amb papa i mama es va acostuman... anim guapa, ja explicaras que tal va... :ok:
ImatgeImatgeImatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. oct. 29, 2012 11:15 am

pot ser en aquest moment en concret té molta necessitat de calci i és el que et demana.....
De vegades el meu fill hi ha dies que sembla que sols vol proteïna, altres que menjaria hidrats a tothora i d'altres que beuria llet matí, tarda, nit i de postres.... en canvi d'altres que no la vol :-:)

Jo el deixo fer... és el seu cos i les seves necessitats. Si menjava de tot i bé crec que ho deu necessitar en aquest moment. Jo no deixis d'oferir-l'en però tampoc m'hi amoïnaria gaire ;-) segur que aviat voldrà menjar altres coses com vosaltres.
sodemar
Entrades: 3
Membre des de: dl. maig 14, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: sodemar » dl. oct. 29, 2012 7:52 pm

Gràcies noies!

Susaneta, he provat els teus consells i aquest cap de setmana ens hem cuidat de menjar sempre amb ella. Ja ho anàvem fent abans però sempre amb molta flexibilitat i no sempre coincidíem. I un èxit! :r) Quan jo em pensava que ja no voldria res del seu plat i em va veure menjar a mi el mateix, aleshores va voler el que tenia al meu plat! I mira, vam acabar menjant les dues estil africà, del mateix plat. A la resta d'àpats ho hem anat fent així i amb bastants bon resultats. Ara, quan veu un biberó perd el món de vista!! I només fa un mes que jo em preocupava que no en volia saber res!! Com canvien les coses ?-) ?-)

En fi, el que dius també tu Entrerius, cal tenir paciència i segur que ara és el que li cal. I és que els nostres bebés són molt savis :r) :r) Ells ens ensenyen a nosaltres!!

Bé, a veure si es manté així, menjant encara que siguin miquetes, i poc a poc anem fent. Ja comentaré d'aquí uns dies, a veure si seguim .

Una abraçada

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::