Idees per "tentempiés" a mig matí
Re: Idees per "tentempiés" a mig matí
I si li canvies l'esmorzar de casa i li dones llet i fruita, per exemple, o una torrada i a l'escoleta que mengi galetes?
Perquè si s'ho ha de menjar sol ha de ser alguna cosa senzilla de menjar i potser les galetes són el mes senzill.
Si dius que es menja el pa sol, també li pots donar un tros de pa sol. O fer-li un entrepanet d'alguna cosa "untada" (que no es pugui menjar l'embotit i deixar lo de dins) tipus paté, formatget, alvocat, hummus...
El que no entenc és que l'escoleta no contempli que si un nen esmorza a les 7.00, fins les 12.00 que deuen dinar no pugui menjar res

Perquè si s'ho ha de menjar sol ha de ser alguna cosa senzilla de menjar i potser les galetes són el mes senzill.
Si dius que es menja el pa sol, també li pots donar un tros de pa sol. O fer-li un entrepanet d'alguna cosa "untada" (que no es pugui menjar l'embotit i deixar lo de dins) tipus paté, formatget, alvocat, hummus...
El que no entenc és que l'escoleta no contempli que si un nen esmorza a les 7.00, fins les 12.00 que deuen dinar no pugui menjar res
El nostre nen des de que feia P1, i aquest any comença P3, porta cada dia per esmorzar a l'escola el seu tupper amb fruita, si que és veritat que s'oxida però normalment s'ho mengen tan sols arribar a l'escola. A l'hivern que hi ha menys varietat de fruita però també hi pots incloure algun dia fruits secs desprès pots anar variant entre poma, pera, plàtan, kiwi, mandarina (els pinyols tan sols es troben en certes varietats), taronja, magrana, raïm, pinya, mango... i dins la bossa de l'esmorzar li posàvem una forquilla petita i un tovallo de paper i ell sol s'ho feia tot. Hi ha époques que no li agradaven certes fruites, això ho tenen els nens, però com a mínim ara veu el consum de fruita com una cosa molt bona i fins i tot a vegades la prefereix a segons quin altres tipus de postre. Poc a poc a mesura que vagi creixent el nen pots fer els talls més grans i així disminueixes la superfície d'oxidació i llavors s'ho menja tipus bastonets, o fins i tot segons quines fruites les anira menjant senceres com la poma o la pera. I pensa que hi ha escoles que obliguen a portar fruita per esmorzar com a mínim un dia a la setmana.
Estic amb la Ponioleta, a casa podries donar-li alguna altra cosa i per l'escola un suc i unes galetes; nosaltres, és el que feiem.
Una idea es el danonino (iogurt begut) al meu no li obria del tot la tapa metálica i amb el forat petit era mes fácil, sel prenia sol. No cal cullera
la meva nena, ara ha començat p1, i jo li poso:
- galeta d'arròs
-un formatjet babibel
-quesitos
-galetes
-palitos
-tetrabrik de llet o fruita
etc....
li vaig variant
- galeta d'arròs
-un formatjet babibel
-quesitos
-galetes
-palitos
-tetrabrik de llet o fruita
etc....
li vaig variant
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!
30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |