Que puc fer perqué mengi???
Que puc fer perqué mengi???
Hola, noies!
el meu nen encara està amb LM i l'altre menja no li interessa gaire, ja no se que fer perque mengi, al principi li posava les joguines a la trona i aixi distret menjava, acabavem cada apat amb un mont de coses brutes inclós el terra.. era insuportable..
ara potser fa un parell de mesos menja NOMÉS mirant els dibuixos...
ja ho se que no està gens bé, però que més puc fer?
si no li dono res i espero que tingui una gana de veritat, no funciona... sinzillament no para de demanar la teta..
a algu li pasa el mateix?
el meu nen encara està amb LM i l'altre menja no li interessa gaire, ja no se que fer perque mengi, al principi li posava les joguines a la trona i aixi distret menjava, acabavem cada apat amb un mont de coses brutes inclós el terra.. era insuportable..
ara potser fa un parell de mesos menja NOMÉS mirant els dibuixos...
ja ho se que no està gens bé, però que més puc fer?
si no li dono res i espero que tingui una gana de veritat, no funciona... sinzillament no para de demanar la teta..
a algu li pasa el mateix?
eolya l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 28, 2012 11:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Que puc fer perqué menji???
Hola eolya,
per què dius que no està bé que mengi mirant els dibuixos? Des del meu punt de vista crec que el principal objectiu és que mengi, que s'alimenti el suficient per a poder créixer normalment. Per a mi el que no està bé és esperar a no donar-li res, fins que tingui "gana de veritat"??? jo quan estic tan esbaïda encara m'entra menys el menjà.
La meva nena menja mirant els dibuixos o mirant contes o mirant fotos del mòbil o com sigui, però per a mi el principal és que mengi. La pediatra a la revisió dels 2 anys em va dir que havíem de procurar que a les hores dels àpats no es jugués ni es mirés dibuixos, però en el nostre cas no ens encaixa, així que continuem en la nostra "línia" i menjant.
per què dius que no està bé que mengi mirant els dibuixos? Des del meu punt de vista crec que el principal objectiu és que mengi, que s'alimenti el suficient per a poder créixer normalment. Per a mi el que no està bé és esperar a no donar-li res, fins que tingui "gana de veritat"??? jo quan estic tan esbaïda encara m'entra menys el menjà.
La meva nena menja mirant els dibuixos o mirant contes o mirant fotos del mòbil o com sigui, però per a mi el principal és que mengi. La pediatra a la revisió dels 2 anys em va dir que havíem de procurar que a les hores dels àpats no es jugués ni es mirés dibuixos, però en el nostre cas no ens encaixa, així que continuem en la nostra "línia" i menjant.

Eolya, què li dones per menjar? Li dones triturat? li dónes trossets del que mengeu vosaltres? Ho dic perquè la meva filla va tenir sempre interès zero per tot el que fos triturat, i en canvi li ha cridat molt més l'atenció el que mengem nosaltres...
Hola, Eimy
Gràcies pel teu suport!
si, jo també pensava que el més important que va menjant però ara m'he trobat que si hem de sortir, que a l'estiu ho passa sovint.., a fora no menja res de res
Helia
li dono de tot, però del nostre menjar només li agraden els macarrons i formatge...
Gràcies pel teu suport!
Eimy ha escrit:
per què dius que no està bé que mengi mirant els dibuixos?
si, jo també pensava que el més important que va menjant però ara m'he trobat que si hem de sortir, que a l'estiu ho passa sovint.., a fora no menja res de res
Helia
li dono de tot, però del nostre menjar només li agraden els macarrons i formatge...
Re: Que puc fer perqué mengi???
Has provat de menjar tots junts amb ell, adaptar una mica els vostres horaris d'àpats (a vegades és dificil) però els hi va força bé... així agafarà interés amb el que mengen els papes i a poc a poc anirà volent tastar cosetes.
´Sort!!
´Sort!!
Re: Que puc fer perqué mengi???
Mira,t l,entrada del meu blog: no Quiere comer ( contes, titelles, revistes de juguets, menjar tots junts,...)
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |