Llet biberó del mati no el vol - Canvi de llet?

Teòricament poden menjar de tot.

charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Llet biberó del mati no el vol - Canvi de llet?

EntradaAutor: charito » dv. maig 25, 2012 8:19 am

El meu nen al mati no vol llet i no tinc ni idea perque, he provat normal, semi i de continuacio. Els iogurts formatges i el bibe de la nit cap problema....
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dv. maig 25, 2012 8:59 am

Les meves han tingut raxes, l'Ariadna ja tinc clar que no li agrada la llet, jo la he odiat tota la vida, així que l'entenc, jeje. I l'Abril ha tingut temporades que ni s'acabava els 120 en papilla i temporades que se fot 150 sense rexistar i obrint la boca desesperada... no sé si el teu menja sòlids, però jo llavors els hi dono un trosset de pa amb algo (formatget, margarina, formatge, pernil... ) i un iogurt o petit suisse.
També és que potser pels matins no té gaire gana... jo les meves les desperto i me'n vaig a vesitr i preparar la roba i fer 4 coses i quan les aixeco ja s'han mogut i jugat un rato i l'Ariadna ja em diu directament: pa! o-o:)
Ànims, segur que només és una ratxa, tú no el forcis, quan no en vulgui més te l'emportes i llestos. Poc a poc, si té gana ja se l'anirà tornant a prendre.
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dv. maig 25, 2012 11:07 am

Hola,

El meu nen te 20 mesos. Des dels 12-13 que li dono llet de vaca semi i fa un parell de mesos li vaig treure els cereals del bibi del mati, a la nit no pren llet ni bibi.
Fins fa una setmana es prenia la llet super bé i ara fa uns dies que també fa el mono i a vegades no en vol.
Li he tornat a posar una culleradeta de cereals i se'l torna a prendre....no se jo crec que els hi va a venades. També estan descubrint els gustos, textures etc.... .

Jo la veritat es que la llet no la puc ni veure.....

muaks
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. maig 25, 2012 11:45 am

A mi al matí tampoc em ve mai de gust la llet. En canvi a mitja tarda m'encanta prendre'm un got amb llet ben fresqueta!

No li donguis més voltes! si no en vol no en vol, que mengi altres coses...
brioix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

EntradaAutor: brioix » dv. maig 25, 2012 1:03 pm

Hola!
El meu fill fa molt temps que no vol llet al matí, al vespre si, però al matí vol algo més consistent...
Jo depen del dia, i del que tinc li dono: fruita, iogurt, galetes, pa amb tomàquet...
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dv. maig 25, 2012 1:42 pm

Jo també et diria que provis a donar-li altres coses: actimel, iogurts, formatge, pernil dolç, galetes, etc.... D'aquí un temps torna a intentar a donar-li llet. El meu al deixa el bibi (3 anys) no va voler llet i esmorzavem el que t'he dit, fins i tot petits entrepants d'embotit. Ara torna a esmorzar llet amb cocacao i alguna coseta.

Sort :-()-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. maig 25, 2012 7:21 pm

La Julia no ha begut mai llet el mati, des que vam deixar el pit. Si li dono per berenar o sopar, etc, be, pero el mati no en vol. Prova de donar-li altres coses :ok:
xinxeta
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » ds. maig 26, 2012 8:06 pm

Pren cereals amb la llet? Li pots donar papilla de cereals en plat, la meva filla s'ho prenia aixi pq no va voler bibi a partir dels 8 mesos... Fa ja uns mesos que es va començar a cansar (i no m'estranya pobreta q portavs mes d'un any esmorzant el mateix tot i qxels cereals eren variats) i llavors vam introduir la llet en got amb canyeta o alguns matins vol iogurt i llavors li donem o galetes o cereals smack o una torrada amb mantega....
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. maig 31, 2012 6:59 am

crisgf1980, molts cops són ratxes, però mentre prengui la quantitat mínima de llet i altres lactis, no li dones més voltes. Al matí, li pots fer un suc o que mengi altres coses, com ja t'han dit les noies.
El meu és que és molt lleter, com nosaltres, i no el perdona ;-))) .

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::