Llet biberó del mati no el vol - Canvi de llet?
Re: Llet biberó del mati no el vol - Canvi de llet?
El meu nen al mati no vol llet i no tinc ni idea perque, he provat normal, semi i de continuacio. Els iogurts formatges i el bibe de la nit cap problema....
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Les meves han tingut raxes, l'Ariadna ja tinc clar que no li agrada la llet, jo la he odiat tota la vida, així que l'entenc, jeje. I l'Abril ha tingut temporades que ni s'acabava els 120 en papilla i temporades que se fot 150 sense rexistar i obrint la boca desesperada... no sé si el teu menja sòlids, però jo llavors els hi dono un trosset de pa amb algo (formatget, margarina, formatge, pernil... ) i un iogurt o petit suisse.
També és que potser pels matins no té gaire gana... jo les meves les desperto i me'n vaig a vesitr i preparar la roba i fer 4 coses i quan les aixeco ja s'han mogut i jugat un rato i l'Ariadna ja em diu directament: pa!
Ànims, segur que només és una ratxa, tú no el forcis, quan no en vulgui més te l'emportes i llestos. Poc a poc, si té gana ja se l'anirà tornant a prendre.
També és que potser pels matins no té gaire gana... jo les meves les desperto i me'n vaig a vesitr i preparar la roba i fer 4 coses i quan les aixeco ja s'han mogut i jugat un rato i l'Ariadna ja em diu directament: pa!
Ànims, segur que només és una ratxa, tú no el forcis, quan no en vulgui més te l'emportes i llestos. Poc a poc, si té gana ja se l'anirà tornant a prendre.

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Hola,
El meu nen te 20 mesos. Des dels 12-13 que li dono llet de vaca semi i fa un parell de mesos li vaig treure els cereals del bibi del mati, a la nit no pren llet ni bibi.
Fins fa una setmana es prenia la llet super bé i ara fa uns dies que també fa el mono i a vegades no en vol.
Li he tornat a posar una culleradeta de cereals i se'l torna a prendre....no se jo crec que els hi va a venades. També estan descubrint els gustos, textures etc.... .
Jo la veritat es que la llet no la puc ni veure.....
muaks
El meu nen te 20 mesos. Des dels 12-13 que li dono llet de vaca semi i fa un parell de mesos li vaig treure els cereals del bibi del mati, a la nit no pren llet ni bibi.
Fins fa una setmana es prenia la llet super bé i ara fa uns dies que també fa el mono i a vegades no en vol.
Li he tornat a posar una culleradeta de cereals i se'l torna a prendre....no se jo crec que els hi va a venades. També estan descubrint els gustos, textures etc.... .
Jo la veritat es que la llet no la puc ni veure.....
muaks
A mi al matí tampoc em ve mai de gust la llet. En canvi a mitja tarda m'encanta prendre'm un got amb llet ben fresqueta!
No li donguis més voltes! si no en vol no en vol, que mengi altres coses...
No li donguis més voltes! si no en vol no en vol, que mengi altres coses...
Hola!
El meu fill fa molt temps que no vol llet al matí, al vespre si, però al matí vol algo més consistent...
Jo depen del dia, i del que tinc li dono: fruita, iogurt, galetes, pa amb tomàquet...
El meu fill fa molt temps que no vol llet al matí, al vespre si, però al matí vol algo més consistent...
Jo depen del dia, i del que tinc li dono: fruita, iogurt, galetes, pa amb tomàquet...
Jo també et diria que provis a donar-li altres coses: actimel, iogurts, formatge, pernil dolç, galetes, etc.... D'aquí un temps torna a intentar a donar-li llet. El meu al deixa el bibi (3 anys) no va voler llet i esmorzavem el que t'he dit, fins i tot petits entrepants d'embotit. Ara torna a esmorzar llet amb cocacao i alguna coseta.
Sort
Sort

- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
La Julia no ha begut mai llet el mati, des que vam deixar el pit. Si li dono per berenar o sopar, etc, be, pero el mati no en vol. Prova de donar-li altres coses 
Pren cereals amb la llet? Li pots donar papilla de cereals en plat, la meva filla s'ho prenia aixi pq no va voler bibi a partir dels 8 mesos... Fa ja uns mesos que es va començar a cansar (i no m'estranya pobreta q portavs mes d'un any esmorzant el mateix tot i qxels cereals eren variats) i llavors vam introduir la llet en got amb canyeta o alguns matins vol iogurt i llavors li donem o galetes o cereals smack o una torrada amb mantega....
crisgf1980, molts cops són ratxes, però mentre prengui la quantitat mínima de llet i altres lactis, no li dones més voltes. Al matí, li pots fer un suc o que mengi altres coses, com ja t'han dit les noies.
El meu és que és molt lleter, com nosaltres, i no el perdona
.
El meu és que és molt lleter, com nosaltres, i no el perdona
.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]