Iogurts naturals als 14 mesos?
Re: Iogurts naturals als 14 mesos?
Hola,
Jo al meu peke li donc llet de vaca normal des dels 12 mesos, iogurts etc... . Ara te 20 mesos i menja igual que nosaltres.
slts
Jo al meu peke li donc llet de vaca normal des dels 12 mesos, iogurts etc... . Ara te 20 mesos i menja igual que nosaltres.
slts
Molts pediatres introdueixen la llet de vaca a partir de l´any i els iogurs abans (sobre els 9-10 mesos). Hi ha d´altres pediatres que donen les llets del 3 (a partir de l´any) fins els 2 anys. En principi ja li pots donar iougurs naturals. Jo als meus fills els hi vaig donar als 9 mesos sense sucre
Jo li dono iogurts naturals a la meva filla des de fa un parell de mesos i la setmana que ve farà l'any... La llet si que m'han dit que millor adaptada fins els 18 mesos.

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
El meu fill menja iogurts naturals des dels 8 mesos i llet de vaca des dels 18 mesos.
A vere, tot i que els yogurts naturals porten llet de vaca, el fet de no introduir la llet fins als 18mesos és per un tema de madurament de l'aparell digestiu dels peques, ya que el "processament" del yogurt (l'estòmac ha de treballar més, currar-se la digestió de les proteïnes, "desfer-les" ) és diferent al de la llet líquida (on ja se li dona tot "fet" a l'estòmac, aprofita més depressa la proteïna de vaca i és quan els hi pot sentar malament o causar-lis irritació al budell).
No sé si m'he explicat prou bé, és el que ens va comentar la pediatre a naltres amb el gran (quan era petit
).
Tonets
No sé si m'he explicat prou bé, és el que ens va comentar la pediatre a naltres amb el gran (quan era petit
).Tonets
Els nostres nens van començar amb la llet de vaca (sencera) a partir dels 12 mesos, és el que recomana el calendari d'introducció d'aliments de l'equip de pediatria de la nostra zona. I els iogurts normals també, sempre ens han dit que coses com 'mi primer danone' o 'danoninos' són més enginys publicitaris i de màrqueting que una altra cosa.
A nosaltres ens han dit que el iogurt natural als 10 mesos, la llet de vaca a partir de l'any li podiem donar, però que ella ens recomanava fins als 18 mesos!
Hola,
Mireu-vos aquest document de la Generalitat:
Recomanacions per a l’alimentació en la primera infància(de 0 a 3 anys)
http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/D ... 20anys.pdf
El iogurt natural es pot donar a partir dels 10 mesos
I la llet sencera (totes les llets artificials són de vaca, modificades, però de vaca) a partir dels 12 mesos
Mireu-vos aquest document de la Generalitat:
Recomanacions per a l’alimentació en la primera infància(de 0 a 3 anys)
http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/D ... 20anys.pdf
El iogurt natural es pot donar a partir dels 10 mesos
I la llet sencera (totes les llets artificials són de vaca, modificades, però de vaca) a partir dels 12 mesos
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]