Menú diari a l'any
Menú diari a l'any
Hola noies, us volia preguntar, que mengen els vostres petitons ara que tenen al voltant de l'any? La Judit fina ara menjava:
- Esmorzar: bibi de cereals
- Dinar: papilla de verdures amb pollastre, carn o peix
- Berenar: fruita o petit suis o iogur... no li va gaire el berenar...
- Sopar: bibi de cereals
Avui hem anat a la visita de l'any a la pediatra i m'ha dit que ja pot menjar de tot però no hem queda clar si l'esmorzar i el sopar han de ser més consistents o poden seguir sent bibi...vosaltres que els hi doneu? Podriem fer una mica de sopar i darrera un bibi però amb menys cereals o només llet?
Gracies!
- Esmorzar: bibi de cereals
- Dinar: papilla de verdures amb pollastre, carn o peix
- Berenar: fruita o petit suis o iogur... no li va gaire el berenar...
- Sopar: bibi de cereals
Avui hem anat a la visita de l'any a la pediatra i m'ha dit que ja pot menjar de tot però no hem queda clar si l'esmorzar i el sopar han de ser més consistents o poden seguir sent bibi...vosaltres que els hi doneu? Podriem fer una mica de sopar i darrera un bibi però amb menys cereals o només llet?
Gracies!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: Menú diari a l'any
nosaltres per sopar sempre feiem cereals pero en forma de sopa: semola, arros, pasta, quinoa, etc, i hi triturava carn o peix o ou i alguna verdureta, i li donava en forma de papilla. I mes endavant doncs ja va menjar el mateix que nosaltres, a trossets 
Per a esmorzar feiem cereals pero no en bibi, sino amb cullera, i per dinar i berenar el mateix que fas tu
Per a esmorzar feiem cereals pero no en bibi, sino amb cullera, i per dinar i berenar el mateix que fas tu
- ursulxunxa
- :: granota

- Entrades: 206
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm
jo faig com la tolinso.
L'únic que per sopar faig cereals amb verdures i hi poso peix només de tan en tant
(a mi no m'agrada menjar proteïna per dinar i sopar).
Per esmorzar directament galetes (avui provaré si li agraden els corn flakes de la seva germana gran).
I pit enlloc de bibi.
L'únic que per sopar faig cereals amb verdures i hi poso peix només de tan en tant
(a mi no m'agrada menjar proteïna per dinar i sopar).
Per esmorzar directament galetes (avui provaré si li agraden els corn flakes de la seva germana gran).
I pit enlloc de bibi.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Nosaltres a partir de l'any vam començar a diversificar els menús... Per exemple:
Esmorzar: farinetes de cereals (diuen que és l'esmorzar més complet fins els 3 anys)
Dinar: sopa de pasta, macarrons amb tomàquet i trossets de carn, sopa de peix amb arròs, verdura bullida a trossets, hamburguesa a la planxa a trossets molt petits...
Berenar: fruita madura sencera o aixafada, iogurt amb galetes maria, pà i pernil dolç a trossets molt petits...
Sopar: sopes, truita francesa, croquetes, peix a trossets...
De vegades tenim por de començar a donar menjar normal pq no tenen totes les dents, però a trossets petits ho poden mastegar perfectament i fer-ho estimula a que acabin de sortir les dents que falten. Almenys, aquesta va ser la nostra experiència...
Esmorzar: farinetes de cereals (diuen que és l'esmorzar més complet fins els 3 anys)
Dinar: sopa de pasta, macarrons amb tomàquet i trossets de carn, sopa de peix amb arròs, verdura bullida a trossets, hamburguesa a la planxa a trossets molt petits...
Berenar: fruita madura sencera o aixafada, iogurt amb galetes maria, pà i pernil dolç a trossets molt petits...
Sopar: sopes, truita francesa, croquetes, peix a trossets...
De vegades tenim por de començar a donar menjar normal pq no tenen totes les dents, però a trossets petits ho poden mastegar perfectament i fer-ho estimula a que acabin de sortir les dents que falten. Almenys, aquesta va ser la nostra experiència...
Hola noies, jo tambe he comencat a donar-li trocets pero despres de la verdura tritutat, per sopar li dono una miqueta de peix, truita, tofu...li agrada molt
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |