Esmorzars nen de 2 anys

Teòricament poden menjar de tot.

Kia
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Esmorzars nen de 2 anys

EntradaAutor: Kia » dc. març 14, 2012 1:03 pm

Hola guapes :content:

Obro aquest post per recollir idees per l'esmorzar. En Pol té gairebé 2 anys i ja fa dies que l'esmorzar li costa mooooooooolt!!!!! I això que ell mai ha tingut cap problema amb els menjar, al contrari, normalment l'has de frenar per que sinó menjaria tot el dia. Jo crec que s'ha cansat i ha aburrit la papilla de cereals. Per això m'agradaria que m'expliquessiu què mengen o què menjaven els vostres peques a aquesta edat, i així anar variant i provant amb el Pol.

Tot i que he buscat i he trobat alguna coseta, no he arribat a trobar ben bé el que buscava. Així que si existeix algun post al SP que parli d'això i algú em pot posar l'enllaç, no em tornaria a repetir :ok:

Moltes gràcies!!!!!
PICASSA
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Esmorzars nen de 2 anys

EntradaAutor: PICASSA » dc. març 14, 2012 1:13 pm

Mira, ara el meu fill té 2 anys i 3 mesos i estic igual que tu... el bibi de cereals hi va haver una temporada que semblava que l'havia avorrit, però ara me'l torna a demanar... això és el que ell menja als matins... després, per l'estona de pati a l'escola bressol li preparo galetes, de les Maria o d'alguna altra marca... i també li encanta que li enganxi 2 galetes amb nocilla...
Tot just ara li comença a agradar veure la llet amb got, però no tan com per beure-se'n 1 got sencer... per tan, i mentre ell vulgui, seguiré amb el bibi i complement a mig matí... fins que jo no vegi que ell té prou gana al matí com per menjar consistent i omplir bé la panxa, no insistiré en canviar aquesta rutina...
També li agraden força aquelles galetetes que porten xocolata i que tenen diferents formes, com per exemple, dinosaures... i també, i per variar, una llesqueta de pa bimbo amb "nocilla", o panets de llet amb embotit (pernil dolç o catalana)....
i que ara el teu fill no vulgui el bibi no en facis massa cas... potser d'aquí 1 setmana te'l torna a demanar... a mi la pediatre em va dir que a vegades els avorreixen, i que necessiten parar uns dies, però que molts nens, després el tornen a demanar :ok:
Imatge
Imatge
Kia

EntradaAutor: Kia » dc. març 14, 2012 1:19 pm

PICASSA guapa! gràcies per contestar :ok:

El que a mi m'estranya és que en Pol sempre ha sigut d'omplir bé la panxa només llevar-se. Des de molt petit fa la papilla de cereals. El bibi ja fa gairebé un any que no el vol veure ni en pintura!!!! la llet de la nit se la beu en tassa i amb canyeta.
A mig matí a la guarde també menja unes galetes. Povaré aquestes galetes que em dius i el pa bimbo i panets de llet, a veure si li venen més de gust que les papilles... :ok: :ok:
LONDONER
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

EntradaAutor: LONDONER » dc. març 14, 2012 1:20 pm

A mi em passa el mateix, la nena esmorza el bibe amb cereals i mel, i a l'escola li donen bastonets o li ofereixen fruita, perque a la seva escoleta, no deixen que entrem menjar. De tota manera dinen tan d'hora que no se si te massa temps per fer gana. Pero de cara el cap de setmana vaig mes perduda.
PICASSA
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dc. març 14, 2012 1:31 pm

Kia, el que jo faig amb aquestes galetes és disfressar-les una mica... en lloc de posar-les a un plat, els hi poso a un vol com si fossin xuxeries, i ell va voltant amb el plat amunt i avall i anar picant... estic segura que si el deixés assegut a una cadira amb les galetes, no les voldria...
Imatge
Imatge
Anitta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

EntradaAutor: Anitta » dc. març 14, 2012 1:32 pm

la meva nena es pren un got de llet i o bé galetetes de xocolata, una magdalena, bastonets de pa amb embotit ( galldindi, pernil dolç...) o entrepanet (pa de motlle o d'hamburguesa).Pero quasi sempre entrepa
Imatge
Imatge
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dc. març 14, 2012 1:50 pm

I per veure ho pots complementar amb un suc, un cacaolat o llet amb cola calo o nesquik.

Al menys al Marc li fa més gràcia el Cacaolat. Potser és perquè l'agafa ell sol i el pren amb palleta.

El Pol és de vida i segur que no tindràs gaires problemes. :love:

Molta sort a totes. :***:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dc. març 14, 2012 1:53 pm

Kia guapa, nosaltres variem cada dia, encara que ell clarament té les seves preferències.
Els cereals amb llet és del que més li agrada. Smacks, Rice crispies, Special-K (aquests son els seus preferits) Fruita i fibra,...
Pa amb tomàquet, formatge i alvocat + suc (l'alvocat i el formatge també triomfen molt)
Torrades amb mantega i melmelada + llet
Pa amb tomaquet, pernil o pavo, raim + suc o llet
Galetes + llet (aquest es el que fem menys perquè com que esmorzem junts i a mi no m'entusiasma...)

No se, ara així per sobre es el que recordo, però segur que fem moltes més coses. Jo trobo que es important que us vegi a voslatres també esmorzar o dinar o el que sigui. Que ell vagi decidint que vol menjar i provar, si li agrada alguna cosa de les que tu menges doncs deixa-li tastar. Nosaltres fins ara teniem molt de temps al matí i tot aixó ha estat progressiu, i ara que ja ha començat la guarde he calculat esmorzar una mica abans perquè a ell li doni temps, clar es més lent que jo.

Espero que alguna cosa et serveixi i si recordo més ja em passo :ok: Sort amb els nous esmorzars!
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dc. març 14, 2012 1:55 pm

També et dic que jo afegeixo més suc que llet perquè ell encara pren molt de pit, però per beure podries possar el que a tu més t'interessi!
Montsitos
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dj. des. 18, 2008 3:34 pm

EntradaAutor: Montsitos » dc. març 14, 2012 2:34 pm

Hola!

Jo us explico el què esmorza el Pau.
Entre setmana, en llevar-se, normalment li dono "papilla" de cereals (per que agafi mooolta energia :ok: ), però hi ha algun dia que li ve més de gust lleteta i sols es pren un bibi.
Llavors a la guarde, a mig matí, hi han 3 dies que esmorzen fruita (plàtan, poma o pera que és l'únic que li agrada) una peça i 2 dies entrepà. Jo li poso 2 o 3 llesquetes primetes de pa amb oli (pa amb tomàquet no li agrada) amb formatge, pernil dolç, pernil salat, o fuet. Sempre torna la "fiambrera" buida.

I els caps de setmana que jo ja tinc més temps per asseure'm amb ell, el que li encanta és menjar cereals (dels de la mama que diu ell que són kellogs dels normals) amb llet.

Salut!
Imatge
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. març 14, 2012 4:03 pm

En Pau sol esmorzar un got de llet, i/o suc i després un entrepà (li encanta menjar entrepants). Sinó, alguna peça de fruita, o una madalena.
Imatge
Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. març 14, 2012 4:33 pm

el meu té quasi 3 anys i quan es lleva cada dia pren llet amb cereals. Rarament els perdona.
Desprès a l'escoleta cada dia alguna cosa diferent: molts dies fruita, bocata de pa amb tomata, formatge i pavo, suc amb bastonets de cereals, iogurt o petit suisse.... depèn del que cada dia li vingui de gust.

Als 2 anys encara feia pit abans de llevar-se i desprès fèiem exactament el mateix.
Laetitia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dc. març 14, 2012 4:48 pm

la Júlia té 2 anys justos i segueix amb el seu bibe per esmorzar i a mig matí li dono formatge (manchego) que li encanta talladet en triangles i a vegades vol suc de fruita.
ImatgeImatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. març 14, 2012 8:23 pm

Hola!!! EL Xavi esmorza el mateix que jo, i anem variant bastant:

Magdalenes + llet
Cereals (Smaks, ricecrispis, chocapic) barrejat amb actimel de fruites (amb la llet s'estoven massa rapid
Entrepà bimbo amb pernil + suc
galetes amb llet i suc
Torrades amb mantega i mermelada i suc

i a mig matí sempre menja uns palitos o similar...
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Kia

EntradaAutor: Kia » dc. març 14, 2012 9:37 pm

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Prenc nota de TOT el que m'heu dit i començarem a probar pq així no podem seguir. Per mi era molt còmode donar-li la papilla ràpid abans de marxar cap a l'escola, i sabia que ell anava amb l'energia carregada cap a l'escola. Però intentarem llevar-nos abans i seure tranquilament amb ell a esmorzar. A veure com va...

Moltes gràcies de nou!!!!!! :content: :content:
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

EntradaAutor: petitaformigueta » dv. març 16, 2012 6:57 am

El meu fill, té quasi 18 mesos,entre setmana esmorza llet amb una culleradeta de ColaCao i cereals (Rice Crispis). El cap de setmana, que és quan esmorzem tots junts menja o un entrepà de panet de Viena amb pernil o formatge i suc de fruita. Ah, també li encanten les magdalenes i els croissants :-D
Imatge
Kia

EntradaAutor: Kia » ds. març 17, 2012 10:46 pm

Moltes gràcies petitaformigueta :ok: :ok: :ok:

Vaig prenent nota de tot el que em diueu i anem provant :content: Avui ha esmorzat un got de llet amb cola cao i un entrepà de pa de motlle amb pernil dolç i formatge. Per demà li he comprat unes magdalenes, que segur que li encantaran neujor:-) neujor:-) neujor:-)
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dc. juny 06, 2012 12:16 pm

oh! Quantes idees que m'heu donat!
Imatge

Imatge
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

EntradaAutor: neus10 » dc. juny 06, 2012 3:55 pm

Hola noies! La Neus demà farà 21 mesos i tant bon punt es lleva, amb el seu pijament, es senta ella soleta al sofà i pren un bibi de llet amb 2-3 cullerades de cereals. Mentra ella se'l prent jo vaig feinejant una miqueta i després, al cap d'una mitja horeta, esmorzo jo i llavors ella pica una mica de lo meu (cada dia em faig pa torrat amb tomata i embotit -pernil dolç o salat o fuet-, jo no sóc de menjar dolç). Tot això a quarts de 8 o les 8 del matí. A mig matí, a la guarde, menja el seu mini entrepà amb tomata i embotit (pernil dolç o salat o fuet o formatge). La fruita sempre la menja a la tarda. Ah! i a vegades, em demana suc de taronja natural que em preparo al matí. Li encanta! Se senta a una cadireta petita i amb una cullareta va bebent... je, je, je! a vegades l'haig de tornar a canviar i després a córrer!!!!
La veritat és que amb l'esmorzar i el berenar sempre m'ha anat prou bé. Amb el que vaig una miqueta perduda és amb els dinars i sopars... buf! Em costa molt i sempre tinc la sensació que dina/sopa el mateix!
Salut!
Imatge

Imatge
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dv. juny 08, 2012 9:13 am

nosaltres l'esmorçar entre setmana és un got de llet amb canyeta (amb colacao o sense, depén el dia) acompanyat de galetes maria sucadetes o un pa de llet.
El cap de setmana esmorça com nosaltres, el got de llet acompanyat d'una torrada amb mantega (no li agrada la mermelada).

Amb aixó aguanta sense problemes fins les 12 que dina al cole! el cap de setmana que dina a les 13h, a mig mati menja alguna peça de fruita petita
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::