Problemes en la variació de menjar

Teòricament poden menjar de tot.

ninoneta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

Problemes en la variació de menjar

EntradaAutor: ninoneta » dj. març 01, 2012 2:44 pm

Hola!
Doncs això, que em dóna la sensació que sempre mengem el mateix... Fa temps que em qüestiono si estem fent bé això de donar-li de menjar... A veure si em doneu la vostra opinió. La meva filla sempre ha estat poc menjadora, però des que va començar l'hivern i ella a estar malalta que va anar cada vegada a pitjor... menjava molt molt poc i només el que li venia de gust. Ara mateix que no està malalta torna a menjar bastant (pel que és normal en ella, clar), però només certes coses. Hi aliments que abans menjava que ara no vol ni tastar: sobretot la verdura sencera, ara només vol puré, i gairebé tota la fruita, aquets dies només vol maduixes. La meva preocupació és que, com que va mooolt justa de pes, està al percentil 3, li he donat durant mesos el que ella ha volgut. És a dir, per berenar li ofereixo una pera, si no la vol li dono una mandarina, per dir alguna cosa... Sempre procuro fer-li el que sé que menjarà. Creieu que faig bé? és que no puc veure que no tasta res del plat, i és capaç de fer-ho si el que té davant no li ve de gust, i llavors acaba plorant i demanant teta... i tampoc és plan estar tot el dia així.
Intento que el que mengi sigui sa, però potser no és gaire equilibrat que cada dia mengi puré de verdures o sopa o macarrons... no?
Imatge
arisu
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. abr. 07, 2012 7:16 am

Re: Problemes en la variació de menjar

EntradaAutor: arisu » ds. abr. 07, 2012 7:44 am

Hola!!
jo també m'he fet aquesta preguntes moltes vegades, a l'ariadna las de entretenir perquè mengi i no de tot , la verdura també triturada menys els pèsols i la fruita ni en pintura nomes el plàtan i de tant en tant,pero no serà millor que mengin el que vulguim però ho mengim que no que acabin sense menjar o nomes pit?? jo no soc molt estricta si no vol una cosa li fai un altre però intento que sigui equilibrat , a veades li poso una mica de macarrons bullits perquè comenci a menga ella es menga aixo i jo li vaig donan la verdura,llentias....
la meva peque esta be de pes,pero igualment et preguntes si li faltara alguna vitamina!mira que a vegades he e estant a punt de dir-li a la doctora si no es necessari un anàlisi de sang!!sobre tot per la fruita!!pero ella esta sana,forta i feliç...
jo no ho pensaria si no vol d'una cosa li donàs altre que l'ho important es que mengi si tu no penses segur que un dia l'hi donaràs a provar i obrira la boca sense problemes.
i una cosa per mi molt important !que mengi amb vosaltres a la taula !!a l'ariadna l'hi encanta mengar del plat del papa i la mama i es una manera de provar coses noves !!!!
una cosa que tambe faig es que si no ha mengar molt l'hi dono despres amb conta d'un dos petisuits.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::