Quant ha de menjar?
Quant ha de menjar?
Hola noies!
La meva petitona té 8 mesos i li faig purés de verdures per dinar. Al principi no en menjava ni 200gr, però ara en menja fins i tot 300gr, i crec que si en tingués més, doncs encara en menjaria. He llegit que han de menjar entre 200 i 225gr i em preguntava si n'hi estic donant massa. Quant mengen els vostres??
La meva petitona té 8 mesos i li faig purés de verdures per dinar. Al principi no en menjava ni 200gr, però ara en menja fins i tot 300gr, i crec que si en tingués més, doncs encara en menjaria. He llegit que han de menjar entre 200 i 225gr i em preguntava si n'hi estic donant massa. Quant mengen els vostres??
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: Quant ha de menjar?
JO no he pesat mai el q els donava sempre segons la seva gana... esclqr que si veus que menja menja menja has de ser raonable i no reomplir-lmi al plat 4 cops, pero penso que no es pot dir que hagin de menjar una quantitat o altre, la meva amb mes d'un any dubto que menji mes de 150gr pero esclar es una miques i trobo que menja poc, pero menja el que te ganan i de res serveix forçar-los. si tu veus que amb el quer li dones es queda plena no crec q cal que ni donguis mes encara que s'ho menjes... despres del dinar quanta estona aguanta abans de tenir gana? guiat també per aixo! Sort i no patreixis que segur segur que ho fas bé!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Oblida't de les mesures, que mengi per la gana que té. A més, no tots els dies et menjarà igual.
Jo tampoc MAI he pesat el menjar!!!! sempre ho he fet a ull, de fet igual com quan cuino per nosaltres, a més a més, com ja t'han dit, cap dia mengen el mateix, igual que nosaltres, o sigui que jo no m'atabalaria si veus que va menjant i queda tipa.
En la linea de les respostes anteriors,... no pateixis!! Oi que no es xocolata o gelat? Que potser si que hauriem de controlar aquestes coses... es menjar del bons, de la mami... i es fantastic que mengi amb tant de gust !!
Felicitats!
Felicitats!
Hola,
opino igual que les companyes, jo no li pesava mai la verdura, penso que han de menjar el que tenen gana, i li feia a ull, el que pensava que havia de menjar pels mesos que tenia.
Ja veuràs que hi ha èpoques que mengen molt i tenen molta gana, la meva teoria és que estan creixent, i altre que no tanta
A l'Aina li passa molt, hi ha èpoques que devora, una passada, menja moltíssim i altres, com ara que menja normal, tirant a poc.
petons,
opino igual que les companyes, jo no li pesava mai la verdura, penso que han de menjar el que tenen gana, i li feia a ull, el que pensava que havia de menjar pels mesos que tenia.
Ja veuràs que hi ha èpoques que mengen molt i tenen molta gana, la meva teoria és que estan creixent, i altre que no tanta
A l'Aina li passa molt, hi ha èpoques que devora, una passada, menja moltíssim i altres, com ara que menja normal, tirant a poc.
petons,
una pregunta noies, tinc un bebe d'un mes i li dono biberons de 120ml, es correcte per la seva edat?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |