Mel
Mel
Hola noies;
Quan s'introdueix la mel? es que la meva nena te 14 mesos i ara està costipada i li faria un bibi amb llimo i mel, pero nose si ho puc fer!!!
Quan s'introdueix la mel? es que la meva nena te 14 mesos i ara està costipada i li faria un bibi amb llimo i mel, pero nose si ho puc fer!!!
Re: Mel
Em sembla que és a partir de l'any.
No ho sé, la veritat. Nosaltres, portem uns dies que li afegim una culleradeta de mel al bibe de la nit, perquè està refredat, però com diu la Goga, si abans la poden prendre amb cereals, imagino que no passa res, intentant no abusar, pel tema del sucre.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo penso q a partir de l'any ja se'ls pot donar sense problemes... La Txell també està molt refredada i li poso una cullerada a la llet d'anar a dormir... ara, no li posis llimona també a la llet eh! q la llimona fa q la llet es talli...
Si ha sopat molt i no vol llet, li preparo una gotet petit amb una culleradeta del blemil digest i aleshores sí q li poso mel i unes gotetes de llimona!
Si ha sopat molt i no vol llet, li preparo una gotet petit amb una culleradeta del blemil digest i aleshores sí q li poso mel i unes gotetes de llimona!
Tinc una amiga apicultura i em va dir que fins l'any els nens no poden prendre mel. Suposo que la dels cereals deu estar adaptada per a ells, però la normal no.
Els nens no poden pendre mel abans de l'any perquè no estan preparats per combatre les espores que porta però el teu amb 14 mesos ja en podria prendre. Això és el que em van dir a mi i jo li faig la mel amb aigua i mel una mica tebi i li va de conya
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |