Que berenen els vostres nens?

Teòricament poden menjar de tot.

lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Que berenen els vostres nens?

EntradaAutor: lluneta81 » dc. nov. 30, 2011 3:09 pm

Bones!! Tinc el meu fill de quasi 18 mesos que encara li donc la fruita per berenar i moltes vegades triturada pq li fa madra i estem una hora i ha menjat 3 trossets de pera i al final acabo triturant-li, a vegades intento donar-li de postres ben dinat però també menja molt poc per tant sempre acabo donant-li per berenar pq crec que es molt important la fruita però també a vegades sento mares que els hi donen altres coses i no se què fer si variar-li o seguir amb la fruita com que per sopar ja menjem pa amb embotit..ja li variem.

Gràcies per contestar.
Imatge

Imatge
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: Que berenen els vostres nens?

EntradaAutor: ter10 » dc. nov. 30, 2011 3:16 pm

Jo crec que amb 18 mesos ja li pots introduïr altres coses: una mica de pa amb tomàquet amb pernil dolç, formatge, un làctic i unes galetes, un pa de biena (no sé si es diu així, és aquell panet tou que tan es pot menjar dolç com salat), algun croissant petit,...

Intenta poc a poc anar introduïnt-li cosetes noves i d'aquí poc segur que menja de tot.

Molta sort!
||*||
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 30, 2011 3:30 pm

Nosaltres li donem, poma i iogur, poma i galetes, plàtan i iogur, plàtan i galetes, maduixes amb sucre, a vegades barretes de cereals del nesquik i un iogur. el iogur l'alternem amb petit suisse, i a vegades si no menja fruita no passa res pq se la menja a la nit i a migdia a l'escola també li posen fruita.
Imatge

Imatge
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dc. nov. 30, 2011 7:38 pm

iogur i fruita o iogurt i galetes o mini entrepà de pernil dolç o salat..
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dc. nov. 30, 2011 7:48 pm

Anna jo fa dies que dono voltes al mateix tema. Tinc por que si li donc fruita després de dinar sigui massa poca, i si li trec el làctic no faci el 1/2 litre de llet diari, així que estic feta un embolic. Ell a trossos no se la menja, la pera potser sí si està molt madura, la pruna de vegades i la mandarina és tot aigua , i si fa trossos menja molt menys del que menja triturat... Aixxxx
petitaemma
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dc. nov. 30, 2011 10:56 pm

Nosaltres ja comencem a fer molts dies pa amb tomàquet i pernil dolç o formatge i iogurt bebible, o croissanet/pà de pessic/Bimbo amb Nocilla, lo que se m'acudeix o tinc i de vegades els hi faig suc de taronja amb una mica de sucre o la fruita no mol espesa perquè se la puguin veure i els hi entri millor i ja poques vegades fruita triturada amb cullera!
Així que si preveiem que a la tarde no faran fruita els hi donem per postres de dinar; sí que en menjen menys, però s'aniran acostumant poquet a poquet i algun dia faran la peça sencera :ok: a més ja ho diuen que menjen menys quan passen a sòlids ;-)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dc. nov. 30, 2011 10:58 pm

Per cert, en quant al maleït mig litre de llet al dia, les nostres maaaaai hi van arribar i mai ha sigut un problema... així que ja no ho pensem, elles menjen el que volen i si algun dia menjen menys a algun àpat perquè no els hi agrada ja se n'encarreguen elles de menjar més alsegüent o-o:)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. des. 01, 2011 10:47 am

Nosaltres, més o menys a partir dels 18 mesos (coicidint amb la fi de curs de la Llar, perquè allà menjava tot triturat), vam començar a donar-li la fruita de postres i per berenar, altres cosetes: pa de llet amb formatge o pernil dolç, un trosset de pa de pessic, un iogurt amb galetes, un suc amb un croissant petit, etc.

És cert que quan mengen a trossos, mengen menys quantitat, però cada vegada van menjant una miqueta més.
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dj. des. 01, 2011 3:06 pm

El meu nen té 15 messos i la meva nena té 36 messos i fan iogur, natilles, galetes, panet de llet o pasteta per berenar. La nena quasi sempre acompanya el berenar amb un got de llet amb cacau i el nen amb un bibi. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::