Iogurts
Iogurts
Hola mamis! El meu perquè te 14 mesos i no ha tastar mai bibero pero ja no pren pit. Vaig una mica perduda amb la llet que ha de prendre i com donar-li. De moment esmorza l'equivalent a un got de llet i pren un iogurt al dia (natural sense sucre). Es una mica tiquismiquis i poques vegades pren formatge. Son massa dos iogurts? Es q crec que el dia q en pren dos fa la caca
Re: Iogurts
(segueixo) fa la caça mes tova, pot ser?
Teniu mes idees?
Teniu mes idees?
Hola el meu fill desde els 8 mesos ja no pren llet en biberò. Al mati esmorça la papilla i durant el dia potser és menja 2 iogurts. Jo li vaig comentar al pediatra i em va dir que no em preocupes, apart li dono tambè algunes vegades per sopar formatge de Burgos a ell li agrada molt.
Si no pren llet ni formatge, no crec que dos iogurts siguin massa. Has provat de donar-li diferents tipus de formatge a veure si algun li fa el pes?
Hola,
Segons el meu CAP, es recomana als nens beure un equivalent de mig litre de llet al dia, ja sigui en forma de llet, iogurt, formatge, etc... o sigui que si no beu biberó jo crec que no li faran pas cap mal un parell de iogurts al dia així com formatge fresc o altres productes derivats de la llet.
Segons el meu CAP, es recomana als nens beure un equivalent de mig litre de llet al dia, ja sigui en forma de llet, iogurt, formatge, etc... o sigui que si no beu biberó jo crec que no li faran pas cap mal un parell de iogurts al dia així com formatge fresc o altres productes derivats de la llet.
gràcies! és que té temporades... ara està amb els queixals i està més tiquismiquis de l'habitual!!! abans menjava formatge fresc i ara resulta que ja no li agrada! el iogurt blanc sense res li encanta però em van dir que era fort i que millor tres a la setmana! jo li dono mínim 1 al dia i pel què em dieu li tornaré a donar dos. també he provat altres iogurts en teoria més adaptats per nens tipus primer danone o danonino, però tampoc li agraden!!
Quin paio!!
Quin paio!!
Jo tambe li donu yogurts
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |