TRONA

Teòricament poden menjar de tot.

TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

TRONA

EntradaAutor: TerTeixi » dj. oct. 27, 2011 7:05 am

Bon dia mamis!!!

Vull comprar una trona al meu fill que tè 16 mesos, he mirat la de la Inglesina ZUMA i la Chicco I-Sit.
Em decanto més per la de la CHICCO, ja que és pot fer servir de tamboret quant sigui més gran, però clar després penso en si tinc un altre fill i per fer-la servir. Si hem podeu donar les vostres opinions i marques.

Gràcies,
Imatge
Imatge
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: TRONA

EntradaAutor: Alehop » dj. oct. 27, 2011 8:33 am

Jo vaig comprar la Zuma per la Mar, principalment perquè es reclinava i ella tenia 5 mesets...pero clar, amb 16 mesos el meu argument no et serveix....
TerTeixi
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

EntradaAutor: TerTeixi » dj. oct. 27, 2011 8:55 am

És que a mi m`agrada la Zuma i apart que la vull guardar per si en tinc un altra. Però la CHICCO és molt semblant, però no és plega...
Imatge
Imatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dj. oct. 27, 2011 9:42 am

jo no tinc cap de les dues però tinc la emotion de jané tinc un nen de 16 mesos i estic encantada i pel segon també li anirà bé...a més quan arribi el segon tindrà més de 2 anys i segurament no voldrà seure a la trona...no se si t'he ajudat o t'he embolicat....

la meva sogra té una de la chicco que s'assembla molt a la de jané emotion es reclinar més però es de plàstic i la que tinc jo és de roba......
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dj. oct. 27, 2011 2:47 pm

A casa l'àvia tenim la de Chicco que es reclina, al meu fill li va genial i el meu nebot que té 2 anys hi dina i s'hi ha adormit milers de vegades...

A casa hi tinc la bloom fresco (un regal) que per mi és un fàstic de trona. És una trona rollo minimal... queda bé a qualsevol lloc i porta accessoris per a cada moment, també és reclinable... Per dinar perfecte, és com posarte'l a la falda. Per dormir la desaconsello totalment, té una forma impossible i anormal. No crec que cap criatura s'hi pugui adormir... A menys que no sigui un nadó de pocs mesos amb 50 coixins a sota.. i per jugar no se t'acudeixi mai deixar-lo sense la plata... És perillosa 100%!!!!! A part de cara.. És una trona pensada pels pares no pels fills.

Chicco té trones còmodes i realment pensades pels nens...!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
terrassa5
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dj. oct. 27, 2011 3:01 pm

Amb l'edat del teu fill jo no compraria una trona cara, reclinable, ni amb tantes "pijades", trobo molt més pràctic comprar una com la Antilop d'Ikea, que només costa 13€ (17 amb la safata), és superfàcil de netejar i ocupa poc.
http://www.ikea.com/es/es/catalog/produ ... #/40140046

Nosaltres tenim la Tripp Trapp d'Stokke, que ens la van regalar, i la d'Ikea a una segona residència, i segons la meva experiència per un nadó de menys d'un anys sí que potser val la pena una més tova i còmode, però per un nen com el teu més grandet no.

Nosaltres no ens hem plantejat mai posar la nena a dormir a la trona, la trona és per menjar i com a molt per dibuixar o poder estar així a la taula amb els grans, per dormir sempre hem fet servir el bressol o l'hamaqueta, pero això no ens ha preocupat mai que la trona sigui reclinable o no.
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dj. oct. 27, 2011 3:13 pm

Jo tinc la inglesina i està bastant bé. però et diré els inconvenients q li trobo: la safata molt separada del nen (sempre l'utilitzem sense safata, però si l'apropes a la taula tb queden molt separades), per moure la trona va malament perquè les rodes només van endavant i endarrera, i pesa massa, les potes et poden fer entrebancar perquè sobressurten bastant, un cop plegada contiua ocupant molt espai, i no t'hi cap sota la taula com diuen o ocupa massa espai horitzontal... Jo li vaig comprar cap als 6 mesos, i la veritat és q no l`he reclinat pràcticament mai (com diu la terrassa5 no li hem deixat mai dormint allà!).

La meva germana s'ha comprat la Tatamia i n'està encantada (té una posició amb la cadireta abaix que la pots utilitzar com un balancí, també es reclina, té diferents alçades, etc Mira-te-la perquè no és gaire més cara que l'altra.

De totes maneres si ara té 16 mesos, potser et pots comprar una trona d'aquelles que són un elevador que poses sobre la cadira. El meu nen la fa servir a casa els avis i li va perfecte (l'únic que no el pots deixar sol perquè et poden tombar), i esperar-te a tenir el segon perquè et regalin la trona "gran" com a regal de naixement... no?
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dj. oct. 27, 2011 9:25 pm

Hola!
nosaltres, com la Terrassa5, tenim la tripp trapp a casa i la de l'ikea a la segona residència, i trobo que l'hem encertat.
amb les dues queda a l'alçada de la taula (no tinc la safata) i així estem junts.
l'única crítica que li trobo a la de l'ikea és que els peus queden penjant.
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
roseta1977
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: roseta1977 » dj. oct. 27, 2011 9:37 pm

terrassa5 ha escrit:Amb l'edat del teu fill jo no compraria una trona cara, reclinable, ni amb tantes "pijades", trobo molt més pràctic comprar una com la Antilop d'Ikea, que només costa 13€ (17 amb la safata), és superfàcil de netejar i ocupa poc.http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/40140046/#/40140046

Nosaltres tenim la Tripp Trapp d'Stokke, que ens la van regalar, i la d'Ikea a una segona residència, i segons la meva experiència per un nadó de menys d'un anys sí que potser val la pena una més tova i còmode, però per un nen com el teu més grandet no.

Nosaltres no ens hem plantejat mai posar la nena a dormir a la trona, la trona és per menjar i com a molt per dibuixar o poder estar així a la taula amb els grans, per dormir sempre hem fet servir el bressol o l'hamaqueta, pero això no ens ha preocupat mai que la trona sigui reclinable o no.

Totalment d'acord, nosaltres teniem la polly magic de la chicco, però quan el biel va ser més grandet la vam deixar d'utilitzar i feiem servir la d'ikea és molt pràctica i fàcil de netejar. El Biel hi està contentissim, i més ara que ha aprés a pujar-hi tot sol, a més quan anem a un restaurant molt cops tenen trones de l'ikea i així es troba com a casa.
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. oct. 28, 2011 10:00 am

laura_28 ha escrit:tinc la emotion de jané tinc un nen de 16 mesos i estic encantada i pel segon també li anirà bé...a més quan arribi el segon tindrà més de 2 anys i segurament no voldrà seure a la trona...no se si t'he ajudat o t'he embolicat....

Jo igual que la laura, a més a mi em va passar el que diu, que amb 2 anys mes o menys ja no es va voler asseure a la trona i ara li tenim posada una trona de viatge d'aquelles que tenen forma de cadireta i es posen sobre les cadires.

Però la Jané emotion ens va anar de fàbula. Pel primer no en vaig voler i la vaig comprar especialment pel segon perquè me'n vaig penedir de no haver-li comprat trona al primer.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::