LLET amb BIBE fins quan?

Teòricament poden menjar de tot.

crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

LLET amb BIBE fins quan?

EntradaAutor: crissie » dg. set. 11, 2011 11:21 pm

Hola noies,
El Xavi fa pit, però fa pit per contacte, ja quasi no surt res amb l'embaràs...
Desde fa temps que les quantitats grans les pren amb bibe i és molt de ritual;
Desde els 6 mesos que beu eprfectament amb got, pe`ro la llet d'abans de la siesta, la d'abans d'anar a dormir i al de primera hora del matí, i les de mitja nit clar, se les beu amb bibe, perquè creiem que és molt més pràctic...
EPrò clar! el nen va creixent...Quan els heu tret el biberó?
Els hi heu tret a les tomes nocturnes? com ho heu fet?

I els bibes d'¡anar a dormir? com ho heu fet? perquè el bibe és part de la rutina, i se'l fot al llit...i és clar! el got no se'l pot endur al llit i prendre-se'l estirat!

Potser m'estic precipitant no? és que no en tinc ni idea de quan he de come´çar a fer el canvi...
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: LLET amb BIBE fins quan?

EntradaAutor: angelina » dl. set. 12, 2011 12:02 am

El meu tb fa bibi rutinari i no li treure pas de moment ell no hi ha manera que aprengui a beure correctament amb got, beu glopets pero els bibis tb sel's pren ajagut al llit al mati i a la nit abans de dormir! de moment no em preocupa la veritat! aviam si alguna mama ens pot explicar la seva experiencia! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. set. 12, 2011 8:44 am

Nosaltres encara fem bibe... al matí per esmorzar, i després de sopar (com si fos el postre). JO no li deixo al llit, pq em faria un merder cada nit, però és q ella la llet en got no la vol... fa mesos q beu l'aigua/suc perfectament del got, però cada cop q he provat de donar-li la llet, res... i com el q m'interessa és q es prengui la llet, doncs seguirem tirant de bibe...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. set. 12, 2011 9:14 am

Doncs nosaltes ja fa mooolt de temps que no fem servir bibes, i té una part bona i una de dolenta. Els bibes son molt còmodes i ràpids i van de conya per a saber quanta llet veuen, però s'han de netejar i ocupen lloc... :love:

En Pol no ha sigut massa de llet, i sola només la pren al cole el dia que berenen llet amb galetes. A casa ho he probat a vegades i no li fa massa cas. Fins a mitjans de l'hivern passat feiem bibe de llet amb cereals al matí i bibe de llet abans d'anar a dormir. Doncs el del matí a poc a poc el va anar rebutjant i vam passar a la papilla de llet i cereals, i el de la nit el vam treure pq vam tenir molts problemes de panxa i el pediatre em va dir que li substituis per un iogurt (per la flora intestinal) i ja no vam poder tornar endarrera. El pediatre em va dir que a partir dels 18 mesos s'havien de fer dues raccions de llet al dia, així que amb la llet del matí (uns 200ml), el iogurt i formatges i coses varies ja fem el necessari.

Crissie, a no ser que el pediatre et digui el contrari, no pateixis (vaja, crec jo!). Es que fa de mal aconsellar pq cada nen és un món... a més, crec que no hi ha una edat per treure els bibes. El bibe de la nit el feiem al sofà just abans d'anar a dormir i el iogurt ho feiem igual. Doncs un dia vam decidir que el iogurt el fariem com a postres i vam canviar la rutina. En compes de posar pijama, baixar al sofà per menjar el iogurt i tornar a dormir, vam treure el bibe i un cop posat el pijama ja no sortim de l'habitació i fem uns mimitos abans d'anar al llit amb molt poca llum. I si ha acostumat molt bé, tant que a vegades ja em demana ell que vol anar a al llit!

Fes alguna prova a veure com va, però jo crec que a poc a poc ell en voldrà canviar algún, i sino aprofita algun canvi de rutina per a treure-li (com per exempre els canvis d'horari ara que començen el cole o tu començes a treballar).

Uff, he fomut un bon rotllo i no he dit massa res!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. set. 12, 2011 9:47 am

Crissie, jo crec que el Xavi encara és petit. L'Arnau pren la llet en bibe, al matí només es lleva amb cereals i al vespre després de sopar. Ell se la beu molt bé així i com al matí està mig adormit i molts vespres també, és molt més pràctic i se la beu tota, que és el que interessa.
Igual que a la glorieta, a nosaltres també ens van dir als 18 mesos que de llet només havia de prendre al matí i al vespre i a part, els derivats làctis.
Resumint, que jo crec que no hi ha una edat; arribat el moment, ho veurem o ells ens ho diran. no pateixis.
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dl. set. 12, 2011 10:14 am

Ai noies, gràcies!!!! jejeje! és que a vegades em dona la sensació que l'atiborro de llet...i no sé si em passo...Penseu que molt cos que es desperta a la nit em demana bibe...i clar: 180 abans d'anar a dormir, 120 si em demana a mitja nit, 240 a les 7del matí, 120 a la siesta , més els ioguts i formatgets...no sé...em sembla que és massa!!!! z2:-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dl. set. 12, 2011 2:35 pm

ostres crissie, no m'ho havia parat a pensar, intuia que quan no el volgues ja m'ho "diria" ell, l'aigua i sucs els beu amb got, la llet però ha de ser en bibe, i ara fa uns dies que el bibe d'abans d'anar a dormir no el vol però el del matí no el perdona i li faig de 270ml amb una mica de cereals i a vegades en voldria més i tot, i com que el pediatre em va dir que el recomanable és un mig litre de llet al dia, la resta li dono amb iogurs i formatgets, arros amb llet "amb la seva llet", potser algun dia el tornarà a voler o no.
Imatge
Imatge
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. set. 17, 2011 6:49 am

Jo a la nena li donava tot en bibi llet, aigua i sucs i cap als 2 anyets li vaig treure. Ara fem aigua i sucs en ampolla amb "pitorro" i llet amb tassa i palleta... Ara ha començat el cole i està aprenen a beure amb tassa directament. Al nen li dono nomès en bibi la llet, l'aigua i sucs en ampolla amb "pitorro"... Suposo que insistiré cap als 18 messos aprox. i li ensenyaré beure amb la palleta. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. set. 20, 2011 10:57 am

Hola crissie

el meu fill te 2 anys i mig i encara me'l demana per anar a dormir cada nit. Quan es lleva hi ha dies de tot.
Jo el deixo fer a ell.... que em digui el que necessita, si li ve de gust o no....

El meu beu amb got des de que van introduïr líquids que no fos llet materna.
A partir de l'any vaig intentar donar-li llet de vaca i no la va voler.
Quan a ell li va semblar necessàri me la va demanar. Un dia, sense més ni més em va demanar un bibe de llet de vaca!!!! i a partir d'aquell moment per anar a dormir volia sempre fer teti + bibi + teti..... debia ser que no en tenia prou amb la meva llet ;-)
Ara fa molt poc que ha deixat la teta i continua amb la necessitat del bibe d'anar a dormir. Les tomes nocturnes sempre les feia de pit i poc a poc les va anar deixant a mesura que allargava les hores de son.

Estic segura que quan ell ja no necessiti sucionar per relaxar-se, passarem al got de llet normal. Mentre tant anirem fent amb el bibe tot "ratat" amb un forat de pam que fem servir encara :r)

:-()-)
silvotana2
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm

EntradaAutor: silvotana2 » ds. oct. 01, 2011 9:06 am

El meu nen té 2 anys i quasi 2 messos i pren bibi per el matí i per la nit després de sopar i a vegades també per benenar. Li fico 300 ml de llet i lo que cap de cereals i per el matí i benenar una cullaradeta de colacao per la nit no.I li agrada encara un munt es més ell m'ho demana i molts dies me'l demana per menjar al migdia però no li faig cas per què si no no menja,ara com que menja molt poquet a vegades li dono com a reforç també al migdia.
Imatge

Imatge
martagran
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dj. jul. 21, 2011 11:42 am

EntradaAutor: martagran » dc. nov. 09, 2011 11:38 am

Doncs el meu fill de 2 anys i mig es va destetar quan tenia 1 any, a partir de llavors va canviar el ritual d'anar a dormir amb el pit per un biberó que es prèn estirat normalment damunt meu. :love:

Al matí, normalment prèn la llet amb una tassa: el tiu es posa una cullera a dins, remena la llet sola i diu que es prèn un cafè amb llet com nosaltres. :r)

Al vespre abans de dormir, molts dies si ja ha près algun altre làctic (iogurt, actimel) doncs no li insistim pq prengui la llet
El problema el tenim si es desperta a la nit: mig adormit demana un biberó i sembla que no pugui tornar a dormir si no li donem!!! Així que nosaltres li enxufem i a dormir tothom :-o00m :-o00m :-o00m

A mi també m'han dit que li haig d'anar treient però no ho veig tan important...potser m'equivoco però em sembla que el problema és la tetina que no és recomanable per a nens tan grans(com el xumet), així que nosaltres el que fem és donar-li la llet a la nit amb biberons d'aquests per a nens més grans que en comptes de tetina porten una "boquilla". Crissie, si et preocupa potser podries fer això...
Imatge
Imatge
PICASSA
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dc. nov. 09, 2011 11:48 am

Ostres, jo des de que va començar a sopar amb cullera, mai més m’ha tornat a demanar el bibi d’abans d’anar a dormir... de fet, no l’hem fet mai... i mai m'he plantejar si arribo a donar-li el mig litre de llet al dia.
Ara, el del matí si que li segueixo donant amb bibi, 300 amb 10 cullerades de cereals i cap a la guarderia!! No m’he plantejat fins quan li donaré amb bibi, suposo que fins que ell vulgui... ell se’l veu del “tiron” i estirat, és el seu moment dolç de despertar-se...
Imatge
Imatge
PICASSA

EntradaAutor: PICASSA » dc. nov. 09, 2011 11:51 am

Ostres, jo des de que va començar a sopar amb cullera, mai més m’ha tornat a demanar el bibi d’abans d’anar a dormir... de fet, no l’hem fet mai... i mai m'he plantejar si arribo a donar-li el mig litre de llet al dia.
Ara, el del matí si que li segueixo donant amb bibi, 300 amb 10 cullerades de cereals i cap a la guarderia!! No m’he plantejat fins quan li donaré amb bibi, suposo que fins que ell vulgui... ell se’l veu del “tiron” i estirat, és el seu moment dolç de despertar-se...
Imatge
Imatge
PICASSA

EntradaAutor: PICASSA » dc. nov. 09, 2011 11:52 am

Imatge
Imatge
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 09, 2011 6:26 pm

al matí es beu el seu bibi de lleteta amb cereals i tan content, a la nit ja no en vol, nosaltres li donarem el del matí fins que se'n cansi.
Imatge

Imatge
rakel73
:: pantera
:: pantera
Entrades: 853
Membre des de: dj. juny 04, 2009 12:02 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: rakel73 » dg. nov. 20, 2011 2:49 pm

Els meus tenen 2 i mig ,i al mati per esmorzar bibi amb cereals,i per sopar 300 de llet i 8 de cereals,i mentres vulguin jo no els-hi treure.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::