No vol gens de llet

Teòricament poden menjar de tot.

LONDONER
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

No vol gens de llet

EntradaAutor: LONDONER » dv. ago. 05, 2011 8:44 am

Hola noies, la meva petita té 17 mesos. Ens trobem que des de fa un parell de dies, no vol gens de llet. Li apropem el bibe a la boca i es posa a plorar, no la vol ni veure. No se si es que igual no li ve de gust, perque potser no acaba d'estar fineta de la panxa, o bé es que s'ha cansat del bibe en sí,i potser es el moment de passar al got. Fins ara se'n prenia 270 per esmorzar amb cereales, i a la nit depen del que sopes entre 100 - 150, sense cereles (com a postre)
Les que teniu nens d'aquesta edad més o menys, seguiu donant-li amb bibe. Com li poso els cereales si passem al got, o a la canyeta=???? Alguna idea??
Per la resta menja normal. No se es extrany...
Gràcies
aivlis
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Re: No vol gens de llet

EntradaAutor: aivlis » dv. ago. 05, 2011 9:30 am

No tinc cap resposta...xo si et consola al baldufa l'hi passa igual des de fa un temps! La llet sola ni veure-la! Abans en bevia per esmorzar i despres de sopar, però ara no hi ha manera...Hem aconseguit mantenir la del matí amb cereals, però en forma de papilla, la pediatra ens va dir k mentre accepti aquest cereals el hi anem donant per esmorzar i k kuan se'n cansi passem als cereals tipus Kellog's (els hem provat i se'ls menja bé).
Però la llet sola de sopar res! Hem provat de canviar a got, a la tassa evolutiva, freda, calenta.... i no! Alguna vegada l'haviem deixat solet amb la llet i al no veure'ns se la bevia, però va funcionar dues vegades. També ens va funcionar fer veure k el seu MIC també en bevia, però també...dues vegades...així que substituim per iogurts, formatgets...Havia pensat a posar-l'hi cacau...xo no em convenç gaire la idea

(Ah! amb l'avia si k se la veu el molt....!)
Imatge
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dv. ago. 05, 2011 9:46 am

Perquè no proves de donar-li la llet amb un got d'aquests d'aprenentatge? tenen nanses, i un "pitorro" per on beure...
De totes maneres, està bé que comencis a provar de donar-li el got, directament... La meva n'ha après molt ràpid! (val a dir que ella mai ha volgut cap biberó.. no sabia ni com xuclar! :r) )

Per com ho has de fer amb els cereals... doncs no sé! la meva nena fa pit, o sigui que tampoc li puc posar cereals amb la llet ;-) . Els cereals que pren són a la dieta, per esmorzar (galetes, cereals tipus corn flakes...), o per dinar o sopar (arròs, pa, pasta...). No cal que els cereals siguin de farmàcia, hi ha altres alternatives! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
LONDONER
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

EntradaAutor: LONDONER » dv. ago. 05, 2011 10:07 am

Gracies noies...avui comencem vacances i potser comencem amb el tema del got d'aprenentatge. De fet ja volia fer-ho abans de començar la guarde a l'octubre. L'aigua ja se la pren aixi, fins i tot em probat amb got normal, pero clar es estiu i si es mulla es igual...De fet ella a part de la llet, esmorza una mica de pa amb pernil o formatge i mitja poma, o sigui que amb la llet sola ja faria. Ai, quan funcionen bé amb un tema, "s'espatlla" un altre...
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dv. ago. 05, 2011 11:14 am

Londoner, en Pol quan era una mica més petit que la teva va tenir una època que no en va voler.. ho vam suplir amb iogurts i formatge,... i en uns dies tot va tornar a la normalitat. Però arrel d'una gastrointeritis al vespre vaig deixar de donar-li el bibi i li donava iogurt i no hem pogut tornar enrerre. I ara comença a fer el tonto amb la papilla de l'esmorzar de llet i cereals.

Els dies que no en volia portava una ratllada... vam probar totes les llets diferents de les que vaig trobar mostres, cereals, que si bibe, got, got amb palleta, plat i cullera, més espès, més clar... i res de res, van passar uns dies i la cosa va tornar més o menys a la normalitat. De totes maneres a la següent revisió li vaig comentar al pediatre i em va dir que no pasava res, que ho podia suplir per cualsevol altre làctic. I ara que a poc a poc sembla que la va deixant, doncs això, si un dia menja menys llet amb cereals per esmorzar, i complemento amb una mica de formatge (que li encanta) o miro de donar-li dos iogurts durant el dia. O per bernar pa amb formatge o a mitja tarda quan demana algo per picar algo làctic.

No pateixis, pot ser que s'aborreixi o cualsevol altre cosa, per sort amb 17 mesos ja tenim moltes alternatives.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. ago. 05, 2011 1:37 pm

La Julia a partir de l'any no va voler mes bibe i vam passar a les tasses d'aprenentatge i de fet, de seguida al vaset petit, o la canyeta. Pero a ella tampoc li agrada la llet, aixi que a partir de l'any n'ha begut molt poca. Intenta suplir-li amb iogurts, formatgets i altres aliments rics en calci ok: O pots provar de fer-li batuts amb una mica de maduixa o platan o altres fruites, o una mica mica de colacao... a veure si aixi s'ho beu millor :ok:
Núria
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: ds. gen. 10, 2009 2:18 pm

EntradaAutor: Núria » dj. ago. 11, 2011 10:15 am

Bones noietes!!

el meu als 8 mesos va deixar de voler biberons,...vam intentar canvis de llet, canvis de biberons, amb got, amb tassa...i res...total que res, que no la volia ni olorar i des de desprès que tenim en compte que mengi entre un parell o tres de iogurts al dia i formatge i el pediatre em va dir que ja n'hi hauria prou!

O sigui que benvinguda al club dels iogurters!!! jajajaa
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. ago. 11, 2011 4:38 pm

el meu fill te temporades. Ara en vol ara no... Desprès la torna a demanar.... ?-) ?-)
Jo el deixo que ell digui el que li ve de gust. Precisament porta uns dies que no en vol pel matí.
Ara vol molta fruita, sucs, formatge, iogurts.......
silvotana2
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm

EntradaAutor: silvotana2 » ds. oct. 01, 2011 9:10 am

Jo li dono al bibi per què li agrada més però els sucs li compro d'aquests petits que porten canyeta. Ficali a un got amb una canyeta i si no donali iogurts i formatge...etc lactics.
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::