Dieta astringent
Dieta astringent
Hola noies,
L'Arnau està amb diarrees i no sé què donar-li de menjar, més que res perquè, tot i que estem començant amb els sòlids, el que més menja encara són triturats. Havia pensat en arròs bullit, però no sé si puc afegit-li alguna coseta més i triturar-li.
M'ajudeu, si us plau?
L'Arnau està amb diarrees i no sé què donar-li de menjar, més que res perquè, tot i que estem començant amb els sòlids, el que més menja encara són triturats. Havia pensat en arròs bullit, però no sé si puc afegit-li alguna coseta més i triturar-li.
M'ajudeu, si us plau?
Re: Dieta astringent
Li pots donar arròs bullit, i si no en vol li pots donar només l'aigua de l'arròs. Si li fas puré de verdura, posa-li més pastanaga, i elimina'n el carbassó i companyia...
Al meu fill, quan està malament de la panxa, li van molt bé uns cereals de Blevit que són d'arròs, es diuen Rize Crem, o alguna cosa així, i tot i ser a base d'arròs tenen un sabor bastant agradable, així per esmorzar ja ho tenim solucionat.
I l'últim cop que va estar amb diarrees i no volia menjar, va prendre Oral Suero, que és el suero per beure de tota la vida, però amb gustets de fruita, a les farmàcies en tenen.
Que es millori l'Arnau!!!
Al meu fill, quan està malament de la panxa, li van molt bé uns cereals de Blevit que són d'arròs, es diuen Rize Crem, o alguna cosa així, i tot i ser a base d'arròs tenen un sabor bastant agradable, així per esmorzar ja ho tenim solucionat.
I l'últim cop que va estar amb diarrees i no volia menjar, va prendre Oral Suero, que és el suero per beure de tota la vida, però amb gustets de fruita, a les farmàcies en tenen.
Que es millori l'Arnau!!!
Casum, aquests virus!!!
Quan la Neus té diarrea sempre li faig coses com arròs bullit, crema de patata+pastanaga o carabassa, pit pollastre a la planxa, pa torrat amb pernil dolç, poma al forn...
Quan la nena era tant petita com el teu nen i encara li donava triturat li feia la papilla de patata+pastanaga i a dins hi triturava el pit de pollastre prèviament passat per la planxa.
I l'aigua d'arròs!!! va genial per la flora intestinal.
Lo del Rize Crem que et comenta la irina, també ens va ajudar l'any passat però no li agradava gens i al final vam optar per donar-li torradetes de pa amb pernil dolç per esmorzar i un iogur.
Que es recuperi aviat!!
Quan la Neus té diarrea sempre li faig coses com arròs bullit, crema de patata+pastanaga o carabassa, pit pollastre a la planxa, pa torrat amb pernil dolç, poma al forn...
Quan la nena era tant petita com el teu nen i encara li donava triturat li feia la papilla de patata+pastanaga i a dins hi triturava el pit de pollastre prèviament passat per la planxa.
I l'aigua d'arròs!!! va genial per la flora intestinal.
Lo del Rize Crem que et comenta la irina, també ens va ajudar l'any passat però no li agradava gens i al final vam optar per donar-li torradetes de pa amb pernil dolç per esmorzar i un iogur.
Que es recuperi aviat!!
Jo li faria l'aigua d'arròs. Tot i que, si pots, li donaria arròs. Una altra opció és pastanaga i patata. Això si té ganes... El meu fill ha passat aquest virus tan gran que hi ha ara, i no tenia ganes de res... Només lleteta!! PErò quan vam començar amb els sòlids era això pastanaga i patata (arròs també, però la rebutjava una mica :-(
Ànims! Ah! I el pediatra ens va dir que si només té diarres (no era el nostre cas) no li preocupava...
Per cert! Pel que fa a a la fruita: plàtan i poma!
Ànims! Ah! I el pediatra ens va dir que si només té diarres (no era el nostre cas) no li preocupava...
Per cert! Pel que fa a a la fruita: plàtan i poma!
Si li dones platan ha de ser verd! Que madur fa l'efecte contrari!!
Jo li faria arrós, ben ben ben bullidet barrejat amb pastanaga i li xafes amb el suc de l'arrós.
Que es millori

Jo li faria arrós, ben ben ben bullidet barrejat amb pastanaga i li xafes amb el suc de l'arrós.
Que es millori

De la Blemil també hi ha uns cereals de pastanaga i arrós es diuen zana... no sé que. A mi m'han anat molt bé per la papilla de l'esmorzar i el sopar.
LLoguem casa de poble a Blanes i pis a LLança : viewtopic.php?f=61&t=30010
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Hola guapa!
Com totes t'han dit, puré de patata + pastanaga + arrós, tot triturat i cap problem!
Sino jo quan el Jan està així els bibis del matí i el vespre els fem amb beguda de llet d'arrós a les herboristeries i oli en un llum, amb els corresponents cereals d'arrós de la blevit, i sinó doncs també hi han uns cereals de la Blevit que es diuen ZANASEC. A part compota de poma o al forn, pa amb pavo o pernilet.
A part d'això iogurs naturals amb uns sobres que es diuen SIMBIORAN d'Ordesa que son per la flora intestinal i altres, mira't la web, és el que li dono desseguida que veig que va suelto.... http://symbioram.com/modo-de-empleo.htm
Espero que li passin ràpid les cagarrines
Com totes t'han dit, puré de patata + pastanaga + arrós, tot triturat i cap problem!
Sino jo quan el Jan està així els bibis del matí i el vespre els fem amb beguda de llet d'arrós a les herboristeries i oli en un llum, amb els corresponents cereals d'arrós de la blevit, i sinó doncs també hi han uns cereals de la Blevit que es diuen ZANASEC. A part compota de poma o al forn, pa amb pavo o pernilet.
A part d'això iogurs naturals amb uns sobres que es diuen SIMBIORAN d'Ordesa que son per la flora intestinal i altres, mira't la web, és el que li dono desseguida que veig que va suelto.... http://symbioram.com/modo-de-empleo.htm
Espero que li passin ràpid les cagarrines
Jo els faig sèmoles d'arròs amb aigua de pastanaga i de segon pollastre o peix a la planxa (el segon si és que tenen més gana, doncs normalment quan estan amb virus de panxa amb prou feines volen menjar).
Al matí els donc suc de llimona.
Al matí els donc suc de llimona.
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Jo quan el meu nen té diarrea li trec les verdures i els làctics i li faig veure força suc de pastanaga. Bullo les pastanagues i el suc li faig prendre durant el dia i això els hi va molt bé. En quant al que pot menjar arròs bullit, pollastre o peix planxa, pastanaga bullida. En quan als làctics els substitueixo per iogurs de soja.
Jo faig com petitindis, molta aigua de pastanaga tot el dia! I li encanta.
La meva filla agafa totes les gastroenteritis que s'apropen a la ciutat, sembla que li agradin. La setmana passada una altra vegada, aquesta era per salmonelosi.
A part de tot el que t'han dit d'arròs, aigua d'arròs, patata, pastanaga i pollastre a la planxa o bullit, també li pots donar peix blanc bullit o a la planxa. Si li dones triturats pots ficar-li en peix o el pollastre al triturat.
Al paper de la dieta que em dona el pediatre cada vegada, diu que pot menjar platan, però ha de ser madur i sense fils.
Si pren llet de vaca pots canviar-li per llet sense lactosa. I si li poses cereals a la llet pots substituir-los per cereals amb pastanaga i arròs (Blevit té uns amb aquesta combinació) o amb crema d'arròs (aquest el tenen moltes marques).
A part de tot el que t'han dit d'arròs, aigua d'arròs, patata, pastanaga i pollastre a la planxa o bullit, també li pots donar peix blanc bullit o a la planxa. Si li dones triturats pots ficar-li en peix o el pollastre al triturat.
Al paper de la dieta que em dona el pediatre cada vegada, diu que pot menjar platan, però ha de ser madur i sense fils.
Si pren llet de vaca pots canviar-li per llet sense lactosa. I si li poses cereals a la llet pots substituir-los per cereals amb pastanaga i arròs (Blevit té uns amb aquesta combinació) o amb crema d'arròs (aquest el tenen moltes marques).
Moltes gràcies, noies, m'han vingut molt bé els vostres consells i l'Arnau ja està molt millor
.
aigua de pastanaga???? com la feu?? poseu a bullir les pastanagues amb aigua i prou???
He vist que hi han les papilles Blevit d'arros per quan els nostres nenes estan amb descomposicio, pero la llet no els hi va be. Com feu les papilles, amb aigua?
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Jo les havia fet amb llet sense lactosa
Nosaltres també fem servir llet sense lactosa quan estan amb diarrees; m'ho va recomanar la Pediatra i, fins ara, els hi va molt bé.
Jo els cereals cereals els donava amb llet d'arròs o caldo de verdures.
Grqcies noies ! Ja he comprat les papilles Blevit d'arros i la llet sense lactosa
El meu encara segueix amb descomposició. En 10 min potser l'he canviat 4 cops, pobret. Un dia no fa caca i l'endemà en fa 4 o5 cops. Seguirem amb arros bullit.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |