NO VOL MENJAR FRUITA!

Teòricament poden menjar de tot.

petit2009
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

NO VOL MENJAR FRUITA!

EntradaAutor: petit2009 » dc. gen. 19, 2011 10:50 am

Hola!!

El nostre fill té 2 anys i mai ha menjat fruita a troços. La menja sempre que està triturada..,. pero desde que menja solid em estat intentant que en mengi a trosets i no hi ha forma.

No es que no li agradi sino que NI LA PROVA. Sempre que menja alguna cosa i el tacte no li agrada ja no ho menja. Amb la fruita el que creiem que passa es que a l'estar mullada no li fa gens de gràcia.

Em intentar fer jocs i nosaltres a casa mengem molta fruita perque ho vegi del tot normal.... i no hi ha forma!

A alguna us ha passat això? Algun truquet??

Gracies!!
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Re: NO VOL MENJAR FRUITA!

EntradaAutor: su392 » dc. gen. 19, 2011 11:12 am

doncs si algú troba la solucio que m'ho digui!! neu:-D
Estem igual igual... no hi manera humana que vulgui probar la fruita ( sencera.. triturada si... ) .. i també és per la textura.. no li agrada, li fa engunia...
Jo tinc l'esperança que amb els anys canviarà.. de moment! tiro de minipimer! neujor:-)
Imatge
||*||
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dc. gen. 19, 2011 11:49 am

A nosaltres en passava igual..l'hi feia fastic tocar-la i ja no menjava. Fins k vaig provar tallar-li a trossets i donar-l'hi a ell la forquilla pk anés punxant-los solet i menjant-se'ls. L'hi fa gracia cada cop k aconsegueix punxar i menjar-ne un ( a part jo l'animo i l'hi ric el fet i s'ho passa pipa) i així jugant menja fruita!!! No sé si ho heu provat...a nosaltres de moment ens ha funcionat...
Imatge
petit2009
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dc. gen. 19, 2011 2:42 pm

Hola!

Que va tampoc ens funciona,... el que fa es puncharla i la toca a la forquilla i com no li agrada diu "no aixo no"
aixxxx les sap totes...
llunàtica
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

EntradaAutor: llunàtica » dc. gen. 19, 2011 7:05 pm

hola!
sembla que estigueu parlant del meu fill! ajajajaj igual igual que el vostre. El tacte mullat de la fruita, o el del pa amb tomàquet, per exemple, li fan mania. La nostra aventura ja va començar mesos enrerra amb la fruita triturada: un dia va dir prou i punt! i també vàrem provar de tot: i res a fer.
Al final ho he deixat córrer i vull pensar i desitjar que de tant veure'ns menjar-ne un dia, per curiositat, la provarà......
Per cert, vaig obrir un parell de posts a l'apartat de menjar a partir de l'any i em vaig trobar amb molts casos. Al final, la única lliçó que vaig aprendre va ser no forçar-lo i deixar que sol canvii de gustos.
Si algú troba una solució miraculosa que la digui i li pago un sopar!! jajajaajaj
ImatgeImatge
ImatgeImatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dc. gen. 19, 2011 9:04 pm

La meva nena pertany al grup nifruitaniverdura!!!

quan menjava triturat sí que en menjava, però des que vam començar amb troços, en va deixar de menjar, i ara no menja ni triturat ni troços ni sencer ni res de res.
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dv. gen. 21, 2011 8:29 am

Nosaltres estem igual que la marta-mum ni triturat ni en troços ni res de res... Amb la fruita res de res i amb la verdura alguna coseta va menjant però quan li ve de gust. Jo el que faig perque mengi verdura és fer-li el pollastre amb salsa (salsa amb ceba, tomàquet, pastanaga... tot això triturat) i almenys una miqueta de verdura menja. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
minerva.77
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » dt. feb. 22, 2011 10:48 pm

Nosaltres abans no teniem cap problema amb el menjar. Pero ara tampoc vol la fruita. Triturada no la vol (ja no vol quasi res triturat, potser puré de patata o el peix...). I a trossos tampoc la vol, només menja plàtan (li agrada anar mossengant-lo) pero res mes. Només posar-sela a la boca i ni la prova, no vol. I no sé perque, perque sempre menjaba la fruita per berenar triturada i de cop i volta ja no... bueno almenys es menja un plàtan cada dia...
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dc. feb. 23, 2011 8:29 pm

su392 ha escrit:doncs si algú troba la solucio que m'ho digui!! neu:-D
Estem igual igual... no hi manera humana que vulgui probar la fruita ( sencera.. triturada si... ) .. i també és per la textura.. no li agrada, li fa engunia...
Jo tinc l'esperança que amb els anys canviarà.. de moment! tiro de minipimer! neujor:-)

La meva té 3,5 anys i segueixo triturant la fruita.... algun dia canviara!!!
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dj. feb. 24, 2011 10:05 am

heaven, he aplicat la teva tècnica, i ara em diu "sense salsa mama"

però ara per berenar li dono fruita o res, i mica a mica penja 1/4 de poma o de plàtan al dia, tot un récord!!!
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dl. març 07, 2011 11:58 am

A mi l'unic que em va funcionar es donar-li de postres (dinar o sopar, per berenar no la vol) i que ens veies menjar la fruita al seu pare i a mi. Quan volem que en mengi una fruita nova, per postres en mengem i el priimer dia potser nomes la llepa pero quan portem uns quants dies ja la vol tastar i aixi anem fent. Pero pasen fases hi ha semanes que nomes vol poma i altres que nomes pruna, etc
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dv. jul. 13, 2012 7:13 am

El meu nen no hi ha manera que mengi fruita, ni triturada ni a trossets! Tot el que veu que menjo jo, ho vol, però amb la fruita res. Menja potito, i ara a mesura que passa el temps em preocupa el tema. Provaré comprar-li una forquilla, a veure si així li fa gràcia.
Imatge

Imatge
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

EntradaAutor: Abril* » dv. ago. 03, 2012 9:47 pm

Bones,

aqui un altra mami preocupada per la fruita (i la verdura). El meu petit que ara farà 19 mesos no menja fruita (a excepció del plàtan que el debora...) ni verdura a trossets, en puré sí. És curiós bàsicament perquè l'any passat quan era un bebe de 7-8-9 mesos, xarrupava tot tipus de fruites a trossos, meló, taronja, poma, pera...però a partir de l'any i poc res, de res. Crec que també és un tema de textura, ja que algun cop ho intenta però li fa fàstic, en canvi en puré li agrada (fins i tot aplaudeix quan veu el bol de fruita jj), amb la verdua estem igual, o puré o camuflada (però molt camuflada) amb arròs, cigrons....

Amb el peix també ho tenim complicat últimament :ufs:

De vegades tinc la sensació que fem passes enrera, va haver unes setmanes al voltant de l'any que menjava de tot i tot a trossets sense problema....

La carn, en canvi, li encanta, de qualsevol tipus.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::