Petit suise són "bons" o "dolents"

Teòricament poden menjar de tot.

annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Petit suise són "bons" o "dolents"

EntradaAutor: annia » dc. nov. 17, 2010 4:23 pm

Veureu,

La Carla pren 1 petit suise al dia (a vegades 2), i la meva sogra !!! només fa que dir-me que són dolents...que són una "porqueria", que va sentir una pediatra que deia que no eren gens bons pels nens i que portem moltes grasses...grassesss???, però si al envas diu: bajo en grasas i concretament en porta un 2,7 %
Total que em diu la sogra que li doni iogurt...mireu, no se quina quantitat de grasses porten els ioguts, potser menys i tot, pero a la meva nena no li agraden!. A més com que a la Carla no li agrada el formatge, penso que el petit suise li va be.

Que en penseu?, heu sentit mai dir que els petit suise són "dolents"

Però no us ho perdeu, perque d'altra banda la Carla pren llet semidesnatada amb vitamines A,D, és la que em va recomanar la pediatra...que jo sempre he pensat: i per què semidesnatada?, als nens no se'ls ha donat sempre llet sencera?. Sembla ser que molts pediatres prefereixen la semidesnatada pel tema de que porten menys grassa. Doncs be, la meva sogra !!!!, també em questiona que per qué li dono semidesnatada i no sencera !!
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Petit suise són "bons" o "dolents"

EntradaAutor: hiolambda » dc. nov. 17, 2010 4:55 pm

Nosaltres no acostumem a donar-li petit suise al nen perquè ja li encanten els iogurts normals i sense sucre que els devora. Doncs a mi ja m'està bé perquè penso que ja tindrà temps de menjar "porqueries".

El meu sogre també ens va insinuar l'altre dia que els petit suise eren molt greixosos. La veritat és que comparat amb un iogurt normal potser sí. Però això és com tot. Si no n'abusem...
Nosaltres vam comprar un pack que no recordo quants n'hi van i ara aquests dies n'està prenent perquè em vist que li encanten. Quan obre la nevera ja diu "nino" i quan li ensenyem unes riallotes.
De tota manera, tota la vida que hem menjat petit suise i aquí estem d'estupendes, no?

I la llet, ostres, no sé si a mi la pediatra em va dir res. Jo li dono sencera perquè sempre havia cregut que els nens necessitaven aquesta dosi de greix.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dc. nov. 17, 2010 5:02 pm

El meu nen també menja un petit suís cada dia o esquivalent! i no m'han dit mai res, de fet no he preguntat, està clar que té una mica més de greix que el llogurt natural, però es que es formatge fresc en el fons és normal! si li donguessis formatge no et dirien res, no?
Jo quan vaig començar a donar llet al nen tb era semi, per les grasses, pq costen més de digerir, a la llet són "en cru" i em sembla que no és pas el mateix que les grasses del llogurt o petit suis o formatge (a nivell de digestió calories ja es un altre tema!!!

jo tb havia menjat sempre petitsuís i 2 i tot! i cap problema fins ara!! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dc. nov. 17, 2010 5:12 pm

A mi el pediatra em va dir que li donés el que vulgués, iogurt, danonino, etc.
Si un dia vols provar, intenta donar-li griego de danone, s'assembla molt a la textura del danonino i ensucrat a la meva li encanta.
Jo penso com tu, bé que en menjavem nosaltres i aqui estem.

La llet el meu pediatra va dir que no canviessim la llet que preniem de casa mentre fos sencera o semi, la desnatada no però quan jo li vaig dir que preniem semi ens va dir que ok, cap problema.

No se, pero el danonino és com formatge no? també et dirien que no li donessis formatge?
La Lia ja és tota una princesa!
Patty
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

EntradaAutor: Patty » dc. nov. 17, 2010 5:22 pm

Al meu nen de 18 messos es menja un iogurt normal com a postre a l'hora de dinar i 2 petit suisse de postre per sopar -o viceversa-. La meva pediatra mai m'ha dit res. Per mi, no es cap "porqueria" o-o:)
Imatge
Imatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dc. nov. 17, 2010 5:42 pm

jo crec que el petit suise és igual de bo que un yourt, però la campanya "a mi me davan 2" va fer molt mal, oi que prenem un yourt, una hamburguesa, un gelat...i no dos?
Jo crec que un petit suise correspon a un yourt.

I a la teva sogra no te l'escoltis!!! he he he, que la qüestió és portar la contrària facis el que facis.
he he he
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. nov. 17, 2010 5:50 pm

Justament aquest dilluns vam tenir la revisió dels 15 mesos i li vaig comentar a la infermera que l'Ada menjava cada dia un Petit Suisse després de dinar. Em va dir que n'hi donés només dos o tres vegades per setmana, que portaven massa greixos...
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. nov. 17, 2010 6:35 pm

http://drgarcia-tornel.blogspot.com/200 ... uisse.html :ok:

Personalment a mi l'argument de "amb nosaltres ho feien així i no ha passat res" no m'acaba de fer el pes... perquè penso que està bé tenir esperit crític i millorar. Això sembla que han fet els del Petit Suisse i l'han millorat, fent-lo amb menys greix i per tant, més saludable.

Penso que està molt bé (sense acabar en extrems) valorar l'alimentació, ja que és super important!

L'he citat moltes vegades, però hi ha un bloc que m'agrada molt: http://conselldietetic.blogspot.com/
Vivoneta
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

EntradaAutor: Vivoneta » dc. nov. 17, 2010 8:41 pm

Ei,
polèmiques de sogres a part, a mi també m'han dit la infermera pediàtrica, el pediatra, el meu marit (metge) i la meva cosina (infermera) - estic envoltada! ;-) - que s'han de dosificar els petits suís, que realment són molt greixosos. A la meva li encanten tots els làctics i com m'havien dit que els moderés ja directament ni en compro, si a vegades anem a casa d'algú i n'hi ha en menja, però rotllo extra. A casa menja molts iogurts, combinant-los amb flam i natilles però bàsicament iogurts. I la llet sencera normal, a vegades amb colacao a vegades sense...
Sincerament intentaria moderar el consum de petit suisse... :-:)
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dj. nov. 18, 2010 4:32 am

La meva nena pren petits, iogurt griego natural o de maduixa, natilles, flam... "Lo que le echen!!!" jejeje Ho fem seguint consells de la seva pediatra ja que a la meva nena no li agrada pendre llet nomès amb cereals per esmorçar. :()()::::
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. nov. 18, 2010 8:16 am

Pero a veure, és que l'important és donar una alimentació variada a la nostra criatura no?
VUll dir que se li ha de donar de tot. Jo no miro quants petit suisse menja ono a la setmana... per que? per que hi ha dies que vol petit suisse, hi ha dies que vol iogurt, hi ha dies que vol fruita (li pirren els kiwis) i hi ha dies en que no vol postre o que vol de postre pa, per exemple.
Com que la meva menja variadissim, i li agraden moltes coses no em preocupa gens.

Ara bé, evidentment si només vol de làctic petit suisse i en menja 2 al dia, potser si que s'ha de comentar al pediatra.

Jo ni ho he comentat ni m'ha fet falta, però es clar, tinc molta sort amb la meva, que tan menja un iogurt com un entrepà de xoriço... :-D :-D
La Lia ja és tota una princesa!
angelina

EntradaAutor: angelina » dj. nov. 18, 2010 10:42 am

Això si que es una sort petazetas quan menjen de tot!
El walid també menja de tot, però fins ara ho teniem bastant limitat a nivell de fruites, ni platan, ni poma, i llavors el pobre a l'estiu si que va menjar fruita per un tubo... però quan la varietat de fruita comença a decaure... ostres... els kiwis li agraden, però el metge em va dir que no n'abuses que te le'stimac delicadet de moment...
Ara millorem, només tenim problemes amb la llet! la resta ja menja de tot! ufff ara compotes o poma ratllada o platan a trossets (li xiflaaa) o llogurt natural o petit suis...
ara la llet hem hagut de tornar a la llet de formula per nens de 6m i d'aquella amb almidó... sinó tot el dia traiem llet :ufs:

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
annia

EntradaAutor: annia » dj. nov. 18, 2010 1:45 pm

Ei noies, moltes gràcies a totes!!. Ja veig que la majoria dels vostres fills prenen petit suise, almenys algún que altre a la setmana...
Aixó de la campanya "a mi me daban 2", jo n'estic en contra també.
Després van treure els petits suise més grans (jo a la meva li dono dels petits).
El que no acabo d'entendre és per qué diuen que és tant greixos??, de fet nomès porten un 2,7 de greixos...em sembla que la llet sencera, els formatges i altres aliments, en porten més de greixos...
Llavors, o els senyors de danone han baixat la quantitat de greixos dels danoninos i alguns pediatres no s'han enterat, o 2,7 de greixos es considera molt greixos??, ja us dic que la llet i formatges en porten més de greixos...

En fi, que l'important, com comenteu, és que tinguin una dieta equilibrada, i alguna "porquerieta" de tant en quant, no els fa mal...
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. nov. 18, 2010 10:09 pm

Hola
a l'espai nadó on vaig un cop al mes ve una infermera del CAP i just avui parlàvem del petit suisse, perquè també hi ha mares que en donen un al dia. Ella ens ha dit que recomana un a la setmana però que a diari no, perquè és molt greixós i que molt millor iogurs (i que no ens creiem els anuncis...-això ho ha dit perquè algú també deia que a la publicitat deien que només tenia el 2 i pico% de greix).
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
angelina

EntradaAutor: angelina » dj. nov. 18, 2010 10:16 pm

Jo he mirat la composició del petit suis i posa 2,6% de grasses, a la composició, no a la publicitat, què vol dir que ens enganyen? (a les publicitats ja no m'estranya, però al paquet!? no està regulat tot aquest tema?

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
angelina

EntradaAutor: angelina » dj. nov. 18, 2010 10:21 pm

Perdoneu els que tinc ara mateix a casa no son del de veritat, es a dir no son DANONE, ara he mirat la compsició dels de Danone i diu 11,algu de sucres i 115 kcal /100g, és a dir cada potet té quasi 60kcal

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
annia

EntradaAutor: annia » dj. nov. 18, 2010 11:59 pm

angelina, una cosa serien les calories, que no dic q els petit suise siguin bastant calorics, pero em de suposar q quan la gent diu q són molt greixosos, es refereixen a la quantitat de grasses que porten...que en el cas dels petit suise és de 2,7% i aixo ho diu a l etiqueta, i com deies tu, amb això no crec que ens enganyin, no?

Ah, sabeu q els iogurts griegos són els més greixosos, són una bomba, porten un 10% de greixos, ah! i la llet sencera també porta bastants greixos, per no dir-vos dels "quesitos", aquets s'emporten la palma, jehe. Quan aneu al super fixeu-vos hi.
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dv. nov. 19, 2010 5:42 am

Els petite suise, tal com diu al link que ha posat la Julyet, ara els han rebaixat de greix, jo crec que els pediatres que diuen que són molt greixosos no deuen estar al dia, de tota manera, estic amb la petazetas amb que hem de mirar que els nostres nens mengin una dieta el mes variada possible, llet, yogurts, petite suisse, fruita, galetes, sucs, cacaolats, bocates....

i amb la marta això és súperdifícil, perque bocates ni tastar-los, i la fruita...uffff costa molt. Per dir-vos que fa molt poc que es va menjar 1/2 plàtan per primera vegada!!!!!
angelina

EntradaAutor: angelina » dv. nov. 19, 2010 7:53 am

Si si Annia ja sé que parlaven d'això, jo només deia el que posava a l'etiqueta, que posa lo del 10% de sucres però greixos en si no en posava pas! vaja que es normal que hi hagi sucre que son dolcets :-D

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. nov. 19, 2010 9:37 am

el petit suise és formatge fresc, pert tant ha de ser greixòs....

un altre tema és els colorants, conservants i sucres que porten afegits els postres làctics en general: flams, natilles, iogurts de gustos o amb troçets......

és millor un "griego ensucrat" que un petit suise????????
és millor una natilla o flam que un peit suise?????

francament no ho sé... però segur que amb el que no poden competir és amb el nivell de calci.
El petit suise se'n porta la palma........

El meu fill com que no pren llet tirem a base de iogurts naturals, petit suise i formatge.....

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::